Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 21:26 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk wat bijgekomen, bedankt nog voor alle spierpijn gister/vanmorgen Thera en consorten..

Mooi vroeg binnen voor wat een erg leuk dagje zou gaan worden. Kluisje/munten was binnen 5 min gefixt, omdat de hekken al wat eerder dan 14.00u werden geopend waren we ruim op tijd voor Charon. Hij draaide precies zoals je een HardClassics in mijn ogen moet openen, hardtrance en early hardstyle in de juiste opbouw en lekker doorgemixt, hier en daar een dikke kickswitch. In het begin nogal last van een overkill aan bass, dit werd gauw opgelost door de vriendin van Charon/de geluidsman die gauw bijsprong. Daarna bij elke set die ik bezocht op de HC stage goed geluid meegemaakt. Dikke props voor m'n verzoekje El Ritmo Barbaro nog Jaspert.
Nog even staan ouwehoeren met 2 Engelsen die heel dapper in een korte broek/t-shirt stonden te genieten en alle platen bij naam konden noemen, mooie lui. Later vroeg eentje waar hij een trui kon halen, wel zo verstandig :P

Hierna de groep opgezocht en een stuk Solutio meegepakt, dit was dikke prima. Gooide een paar leuke overgangen. Sloot ook af met Sasha F - New System, gruwelijk. De meeste v/d groep wilden toen bij A-Lusion kieken, eigenlijk kon ik gelijk m'n draai al niet vinden bij de Reminder, het geluid stond niet denderend afgesteld heb ik het idee, waar wij stonden was het ook een beetje dood.
Omdat ik toch ff moest urineren (er waren alleen pisbakken/dixies bij de ingang? Vond dit wel raar, bij de Reminder ook ruimte zat om er nog wat neer te knallen) maar even blijven plakken bij Vinyl Pimp, hij draaide ook alleen maar vette early platen, het geluid stond echt loepzuiver en hard mid-voor. Trilok & Chiren openden ook met wat StraightOn klappers (volgens mij een soort mash-up met Thilo & Evanti - System Addict erin) en een mash-up met iets van PPK - Ressurection. Later ook o.a. nog Funky Shit en Duco - In Your Head.
Toen de heren besloten om 2007ish platen te gaan draaien weer aangesloten bij de groep en een stuk D&R meegepakt. Verder niet echt op gelet wat zij/AVIO draaiden, alleen een edit gehoord van Low Frequenced Bass, toch jammer want die originele kicks gaan knoepertje hard neven. Tussendoor een stuk S.M.M. meegepakt wat altijd leuk is, oude Jimmy The Sound/S.M.M. plaatjes blijven gewoon heel vet. Af en toe wat bekende gezichten gezien, RTM en ook Delt-A + vriendin even mogen spreken en zelfs The Skribbler (zonder vriendin?) even lastiggevallen. Thera z'n Trainings Sessions setje was genieten, beetje vanaf links meegepakt aangezien het goed druk was in het midden. Geluid evengoed prima. Losgaan in een poncho gaat nog steeds voor geen meter, hebben we dat ook weer ervaren, was alweer even terug (CRAFT of Decibel 2015?).
Deepack & Pavo daarna was ook vermakelijk, aan komen lopen tijdens The Prophecy (L) Daarna nog o.a. Stomper en Cocaine MF gehoord en hun lompe mash-up dingetje met Go Go Go vocals/Derb - Derb/Razzle Dazzle Trax - Rattle Brain met een gated kick. Ondertussen al zo doorweekt dat het allemaal niks meer uitmaakte, wat een fijn sfeertje leverde dit op. Gewoon alleen maar vrolijke/gezellige koppen om me heen gehad die stonden te genieten van de muziek. Ook aardig wat munten gehad van wat vrienden die van suiker waren en eerder naar huis waren gegaan, de Despo smaakte er niet minder om ^^ Redelijk snel geholpen bij de barren, en ook best vrolijk volk achter de tap, nog wel een vermelding waard denk ik.
Luna begon z'n set ook met wat vette platen, o.a. Shithead 3002, 30 Minutes, Seid Ihr Bereid. Later maar even wat gaan ouwehoeren en een sanitaire stop gemaakt om een beetje voorbereid aan Thera z'n set te kunnen beginnen, dit was wel nodig ook. Niet normaal wat hij allemaal draaide en wat voor sfeer dat opleverde i.c.m. die regen. Nog dikke vette liefde voor het draaien van m'n verzoekje Generation T, en Umanoide, denk niet dat ik deze eerder live gehoord heb, wat gingen die heeerlijk lomp.
Na een half uurtje gewacht te hebben kwamen de taxi's ons oppikken, doorweekt maar voldaan terug huiswaarts gekeerd, al met al een geslaagde dag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 08:35 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Hierbij mijn tracklists! :thumbsup: :thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 12:02 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Af en toe wat bekende gezichten gezien, RTM93 + vriendin even mogen spreken en zelfs The Skribbler (zonder vriendin?) even lastiggevallen.

Gefixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:26 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
corneelwr schreef:
Af en toe wat bekende gezichten gezien, RTM93 + vriendin even mogen spreken en zelfs The Skribbler (zonder vriendin?) even lastiggevallen.

Gefixt.

Sorry tukkermakker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 21:12 

Hardtraxx Elite

Inmiddels is het woensdag, maar ik voel het nog steeds in m'n kuiten :D

Hele dag dik vermaakt op alle goeie muziek die voorbij kwam. :yay: Muzikaal echt m'n beste festival in jaaaaren. (ook voor corona)

Zoals verwacht eigenlijk alleen bij Reminder en Hardclassics gestaan. Trilok & Chiren draaide inderdaad op het einde ook 2007 spul, maar dat vond ik op dat moment echt niet erg. Ging goed los de hele tijd. Het contrast met Super Marco May daarna was dan misschien wel weer net iets te groot. Die begon natuurlijk gewoon weer keurig met ouwe italiaanse early. :)

Afgesloten bij Tatanka. Alhoewel die tracklist van Thera er toch ook wel behoorlijk lekker uit ziet :drool:
Sowieso heel fijn om gewoon weer met echte hardstyle af te sluiten zo'n dag. Het werd de laatste uren wel erg guur met de wind en regen, maar goed om te zien dat het gros van publiek bleef staan en door feesten.

Citaat:
De lasers die braken op de regendruppels was een toffe bijkomstigheid!

Ja bij gebrek aan rookmachines bij Reminder blijkbaar. Waar de fuck waren die dingen. Die hadden makkelijk overdag even op een goeie plek geinstalleerd kunnen worden ten opzichte van de wind.
Vond geluid overigens prima overal. Deco is aandacht aan besteed. Het is allemaal niet spectaculair, maar dat had ik ook niet verwacht. Prima, simpel, kleinschalig, geen overdreven gedoe. Hoop echt dat ze volgend jaar dit weer opnieuw neerzetten.

En als er dan wat budget over is. Misschien een dansvloertje bij de stages. En maak aub 2 toiletgroepen met RUIME ingangen en uitgangen.
Dat is dan echt m'n enige kritiek op dit feest, hoe kun je dat in godsnaam bedenken om een ingang/uitgang van 3 meter breed te maken waarbij de heren eerst langs alle dixies moeten om bij de urinoirs te komen en dezelfde weg weer terug. Dat kun je op tekening al zien dat het niet gaat werken.

Tuurlijk, het was vrij snel opgelost door een 2e ingang te creƫren naar de urinoirs, waar dan vervolgens wel de hekschoren midden in het looppad stonden. Maar damn... hier heb je niet veel inzicht en festival ervaring voor nodig om te bedenken dat zoiets niet handig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 21:16 

Hardtraxx Elite

Rook hadden ze een paar keer geprobeerd op meerdere plaatsen, was geheel kansloos met de harde wind helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 08:23 

Ja was magisch feest

Syndrome zei ook op gegeven moment dat die nog nooit zoveel mensen in de regen heeft zien blijven staan :lol:

Hoop idd op nog een editie volgend jaar, mss iets dichterbij de randstad??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 10:29 

Hardtraxx Elite

Citaat:
mss iets dichterbij de randstad??

Nee doe maar niet. :)
Er zijn al genoeg feesten dichterbij de randstad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:06 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Citaat:

:yes: Zo is dat. En al helemaal niet naar Braboland verplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 11:21 

Hardtraxx Veteran

Doe maar Overijssel idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 19:46 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Citaat:

Gewoon lekker hier laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 19:57