Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 16:29 

Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
heggenschaar schreef:
Heb ook het gevoel dat dj minder bereid zijn een classic set te draaien helaas

Met een overkill aan classics feesten/stages niet eens zo heel vreemd. Ze moeten natuurlijk wel oppassen niet als pure classics-artiest te boek komen te staan, als ze ook nog een carrière met wel nieuwe muziek najagen.

Thera(helaas) een goed voorbeeld van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 16:43 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Norther66 schreef:
heggenschaar schreef:
Heb ook het gevoel dat dj minder bereid zijn een classic set te draaien helaas

Met een overkill aan classics feesten/stages niet eens zo heel vreemd. Ze moeten natuurlijk wel oppassen niet als pure classics-artiest te boek komen te staan, als ze ook nog een carrière met wel nieuwe muziek najagen.

Thera(helaas) een goed voorbeeld van

Toch heb ik altijd wel het gevoel gehad dat artiesten nog meer genieten als ze op classic stages staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ga je de openingspost nog updaten met de line-up mr heggenschaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 18:02 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Heb een aardig groepje over kunnen halen, lekker early-en met wat uitstapjes hier en daar. Gok dat Charon opent, dus maar ff zorgen dat we gelijk aanwezig kunnen zijn :cool:

Lief :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 18:52 

Artiest

Nuracore schreef:
Toch heb ik altijd wel het gevoel gehad dat artiesten nog meer genieten als ze op classic stages staan.

Persoonlijk geniet ik oprecht van elke boeking, of ik nu classics of nieuwere muziek kan draaien. In NL draai ik inderdaad helaas zelden tot nooit mijn recentere muziek.

In het buitenland draai ik wel regelmatig mn nieuwe muziek. Daar is het normaler om gewoon een multigenre podium te hebben met alle soorten hard dance. Op de feesten in NL is het toch te vaak een gekaderd iets, dit feest of dit podium alléén dit genre. So be it, ik probeer in ieder geval altijd iets leuks neer te zetten en te genieten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 08:02 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Daar is het normaler om gewoon een multigenre podium te hebben met alle soorten hard dance. Op de feesten in NL is het toch te vaak een gekaderd iets, dit feest of dit podium alléén dit genre.

Best jammer is dit ja..

OT: Ga je dit keer op de HC-stage weer eens voornamelijk <2006 draaien? :P https://lsdb.nl/set/115765/dj-thera-hardclassics-on-the-beach-2012-14-07-12 hint hint
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 10:14 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
In NL draai ik inderdaad helaas zelden tot nooit mijn recentere muziek.

corneelwr schreef:
OT: Ga je dit keer op de HC-stage weer eens voornamelijk <2006 draaien? :P https://lsdb.nl/set/115765/dj-thera-hardclassics-on-the-beach-2012-14-07-12 hint hint

Mooie vent jij Corneel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 10:21 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
DjThera schreef:

corneelwr schreef:

Het is toch een early/classics feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 10:34 

Hardtraxx Veteran

Toen Dj Thera de DJ Arne LII & Mirko Milano remix draaide van DJ Bonebreaker - Husten wist ik niet waar ik het moest zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 10:40 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
MelvinFR schreef:
DjThera schreef:

corneelwr schreef:

Het is toch een early/classics feest?

Daar gaat het niet om hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 11:47 

Artiest

Hahaha :lol: Het is wel echt heerlijk dat ik twee setjes mag doen hier dus dan kan ik op de HC stage zeker wat oudere tracks erbij pakken, maar ik moet natuurlijk niet met een lege area overblijven met alleen Corneel op de dansvloer he xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 11:58 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Hahaha :lol: Het is wel echt heerlijk dat ik twee setjes mag doen hier dus dan kan ik op de HC stage zeker wat oudere tracks erbij pakken, maar ik moet natuurlijk niet met een lege area overblijven met alleen Corneel op de dansvloer he xd xd

Jawel joh, lekker de ruimte :cool: Nee maar dat komt wel goed kerel, zal t.z.t. wel wat verzoekjes spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 14:01 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha Corné, jij bent ook alle schaamte voorbij he.

DjThera schreef:
maar ik moet natuurlijk niet met een lege area overblijven

corneelwr schreef:
zal t.z.t. wel wat verzoekjes spammen.

Geen zorgen Pieter, dat komt helemaal goed. Met obscure Early platen met 472 views blijft het volk wel binnenboord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 14:21 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat je een goede cassetteband converter hebt pieter!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 14:24 

Hardtraxx Veteran

Zal ze zelf wel even digitaliseren, geen stress!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:06 

Hardtraxx Veteran

< 2006 is toch voornamelijk juist waar de Hardclassics area voor bedoeld is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:22 

Hardtraxxer

Hardclassics = <2006
Reminder = 2006 - 2012

Dit is inderdaad hoe het ooit bedoeld was volgens mij. Maar aangezien steeds meer artiesten zich niet aan dit concept houden wordt dat gebied steeds grijzer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:37 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Ja. Maar ik zag van de vorige edities wat tracklists voorbij komen en daar moest je juist zoeken naar de <2006 platen :P Vandaar dat ik het even aankaartte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:37 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Delt-A schreef:

Ja. Maar ik zag van de vorige edities wat tracklists voorbij komen en daar moest je juist zoeken naar de <2006 platen :P Vandaar dat ik het even aankaartte.

Halt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het gewoon jammer dat je amper meer early hs/hardtrance hoort, zelfs op feesten waar met die termen geadverteerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:49 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Ik vind het gewoon jammer dat je amper meer early hs/hardtrance hoort, zelfs op feesten waar met die termen geadverteerd wordt.

Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Helemaal op dit feest, waar je notabene een classics stage ernaast hebt, zou je toch ervanuit moeten kunnen gaan dat er daadwerkelijk early gedraaid gaat worden. Helaas zal dit in de praktijk hoogstwaarschijnlijk toch weer niet het geval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 16:00 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:

Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Helemaal op dit feest, waar je notabene een classics stage ernaast hebt, zou je toch ervanuit moeten kunnen gaan dat er daadwerkelijk early gedraaid gaat worden. Helaas zal dit in de praktijk hoogstwaarschijnlijk toch weer niet het geval zijn.

Ik wilde het niet zeggen, want dan val ik toch weer in herhaling, maar ben blij dat jij het ook aanhaalt ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 17:30 

Kraak... Piep...

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:

Het is wel triest als het gebeurt terwijl er een classics stage is idd :P. Als ze bij Hardclassics maar een stage doen gaat het meestal na een set of 2, 3 over naar classics idd. Was vroeger ook anders, vooral toen die legendarische editie met Vortex, Activator en Tatanka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 18:37 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:

Genesis 2019 praktijken graag :loving:

Broken Balance schreef:
Was vroeger ook anders, vooral toen die legendarische editie met Vortex, Activator en Tatanka.

Dit waren nog gouden tijden ja... Tatanka draaide wel tot 2008 geloof ik, maar zelfs dat is tegenwoordig zeldzaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 19:28 

Kraak... Piep...

SL5961 schreef:
Dit waren nog gouden tijden ja... Tatanka draaide wel tot 2008 geloof ik, maar zelfs dat is tegenwoordig zeldzaam.

Oh ja jij was toen ook met ons mee haha.

Ja en Clive King begon geloof ik alleen maar classics te draaien, maar zo goed als de hele avond was alleen maar early en hardtrance. Maar dit was in 2016 (?) of 2015 oid.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten