Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het einde van de zomer is weer in zicht en dat betekent dat de indoor evenementen stil aan weer de kop op steken. Uiteraard zal er ook wederom een nieuwe editie van Hardbeatzz plaatsvinden. Maar voor het zover is organiseert discotheek Het Fortuin op vrijdag 16 september 2011 een heuse dj contest. De winnaar van deze contest zal een mooi plaatsje krijgen tussen de sterren van de Hardbeatzz programmering in november.

De contest is opgesplitst in drie categoriën. De eerste categorie is jump/tek, de tweede is hardstyle en de derde uiteraard hardcore. Voor elke categorie wordt een bekende dj uitgenodigd die deel uit zal maken van de jury en bovendien ook nog een stukje zal draaien na afloop van “zijn” categorie. Voor jump en tek werd niemand minder dan de grootmeester hemzelf Ruthless gekozen. Minus Is More prijsbeest Chain Reaction zal dan weer zijn ervaring gebruiken om de hardstyle dj’s onder de loep te nemen. En tot slot voor hardcore werd er geopteerd voor de Belgische top: DJ Kristof. Deze drie toppers zullen geassisteerd worden in de jury door o.a. The Pope, Luk De Voght, Fred Warner en MC Apster.

Ondanks dat er drie categoriën zijn zal er toch maar één winnaar kunnen zijn, al wordt er wel ruimte gehouden voor een eventuele tweede winnaar. Hierdoor zullen ook alle juryleden voor elke categorie jureren. De dj’s worden zo op de meest eerlijke manier beoordeelt en verkozen.

Het aantal artiesten per categorie is gebaseerd op het aantal inzendingen per genre.
De volgende dj’s werden geselecteerd door middel van een demoselectie:

- Jump/tek:
Ship n Dale, DJ Kris, Sonic Twinz

- Hardstyle:
Lowrenz, Goliath & Vanity, After:Shock, Phasetonerz, Skyscraperz

- Hardcore:
Ph!l, Revolt, Tekton

De indraaiset zal worden verzorgd door Fred Warner en niemand minder dan vaste waarde MC Apster zal deze beukavond hosten.

Voor deze avond zijn er geen voorverkoop kaarten beschikbaar. Men kan gewoon betalen aan de kassa. De entree voor deze avond bedraagt 8,00 euro.

Dus wil jij helemaal losgaan op de beats van de dj’s van de toekomst? Dan verwacht discotheek Het Fortuin jou op vrijdag 16 september op de Hardbeatzz dj contest voor een echte knalavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We zijn er bij :thumbsup:. Afzakken naar meer de 16e :yay:.
Nog meer mensen van hier die komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan misschien wel eens gebeuren, men maatjes van de phasetonerz aanmoedigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 14:28 
 
Hardtraxxer

Wordt knallen! Met Chain Reaction, Ruthless en Apster ook geen onaardige jury :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:47 
 
Hardtraxxer

Staat ook al op pf: http://partyflock.nl/party/208089:Hardb ... ntest.html
Beetje raar alleen dat de dj contest winnaars nog niet aan de line-up zijn toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da-Izzok schreef:
Staat ook al op pf: http://partyflock.nl/party/208089:Hardb ... ntest.html
Beetje raar alleen dat de dj contest winnaars nog niet aan de line-up zijn toegevoegd

haha, kunt toch geen winnaars hebben voordat de contest begint ;)

maar snap wat je bedoeld. weet ook niet of alle dj's die in de race zijn een PF artiesten profiel hebben. en ze kunnen ook niet de een wel en de andere niet.

maar lekker dat jullie er staan hor, misschien dat ik die avond wel kom kijken gezien ik een BBQ daar in de buurt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:38 
 
Hardtraxxer

Laat ik het dan anders formuleren: de djs die door zijn naar de contest :P

Aah zou relax zijn denk wel dat het leuk avondje wordt ben alleen benieuwd hoelang we de tijd krijgen gezien het grote aantal dj's wat door is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, ik gok iets van een half uurtje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 08:45 
 
Hardtraxxer

Je zat er dicht bij ;) krijg net mailtje : 25 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

We gaan idd op PF niet de ene artiest wel toevoegen en de andere niet (omdat die geen profiel heeft).
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze staan op de affiche dus geen probleem :P Ben eens benieuwd hoe onze hardtraxxers het er vanaf gaan brengen daar :P Ik veronderstel dat er wel gewoon een opbouw gaat zijn jump-hardstyle-hardcore? En eventueel rauwe hardstyle na mainstream... hetzelfde bij mainstream en industrial hardcore ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 10:19 
 
Hardtraxxer

steviewonder456 schreef:
We gaan idd op PF niet de ene artiest wel toevoegen en de andere niet (omdat die geen profiel heeft).
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

Dat kan ik wel begrijpen maar voor degene die nog geen artiesten account hebben op partyflock kan er toch makkelijk een aangemaakt worden? Is voor hun ook alleen maar handig en een stukje reclame voor hun als dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ze staan op de affiche dus geen probleem :P Ben eens benieuwd hoe onze hardtraxxers het er vanaf gaan brengen daar :P Ik veronderstel dat er wel gewoon een opbouw gaat zijn jump-hardstyle-hardcore? En eventueel rauwe hardstyle na mainstream... hetzelfde bij mainstream en industrial hardcore ofzo

Dat gaat nooit uitkomen. De volgorde word geloot. Als iemand die hard draait eerst staat mag hij toch wel gewoon zijn ding doen en niet zacht beginnen? Ik hoop wel dat ze kijken van set tot set en niet dat ik bv als eerste sta en ik draai super hard dat ze zeggen opbouw slaap bij die kerel op niets. Want je doet tenslotte nog steeds je eigen ding toch? Daar is de organisatie voor, voor een soort van opbouw... Daarom is naar de demo kijken mss geen slecht idee voor de timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
nielstil schreef:
Ze staan op de affiche dus geen probleem :P Ben eens benieuwd hoe onze hardtraxxers het er vanaf gaan brengen daar :P Ik veronderstel dat er wel gewoon een opbouw gaat zijn jump-hardstyle-hardcore? En eventueel rauwe hardstyle na mainstream... hetzelfde bij mainstream en industrial hardcore ofzo

Dat gaat nooit uitkomen. De volgorde word geloot. Als iemand die hard draait eerst staat mag hij toch wel gewoon zijn ding doen en niet zacht beginnen? Ik hoop wel dat ze kijken van set tot set en niet dat ik bv als eerste sta en ik draai super hard dat ze zeggen opbouw slaap bij die kerel op niets. Want je doet tenslotte nog steeds je eigen ding toch? Daar is de organisatie voor, voor een soort van opbouw... Daarom is naar de demo kijken mss geen slecht idee voor de timetable?

Ja was ook naar de organisatie gericht hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geen paniek jongens.. Het is een contest.. Natuurlijk doet iedereen zijn ding en wordt hij daar op beoordeeld.
Maar bijvoorbeeld het rekening houden met wat er al gedraaid is vind ik wel een belangrijk aspect. Maar dat lijkt me ook niet onoverkomelijk, dat moeten de bekende dj's bij ons ook doen op Hardbeatzz. Ik ga ook niet zeggen dat er geen één nummer twee keer gedraaid mag worden maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2011 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk ;). Ik vind het zelf ook niet zo leuk dat tracks 2x voorbij komen op een avond of zoals soms wel vaker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ondertussen zijn de namen ook aan PF toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line up is ook bekend.

21:00 - 22:00:Fred warner =indraaiset
22:00 – 22:30: Jump 1 Sonic Twinz
22:30 – 23:00: jump 2 Dj Kriz
23:00 – 23:30: jump 3 Shanez
23:30 – 00:00: Ruthless

00:00 – 00:30: Hardstyle 1 Aftershok
00:30 – 01:00: Hardstyle 2 Skyscraperz
01:00 – 01:30: Hardstyle 3 Phasetonerz
01:30 – 02:00: Hardstyle 4 Goliath and Vanity
02:00 – 02:30: Hardstyle 5 Lowrenz
02:30 – 03:00: Chain Reaction

03:00 – 03:30: Hardcore 1 Revolt
03:30 – 04:00: Hardcore 2 Ph!l
04:00 – 04:30: Hardcore 3 Tekton
04:30 – 05:00: Kristof
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk :) Hardstyle afsluiten voor jou moet wel lukken lijkt me? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jha, dat komt zeker goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:19 
 
Hardtraxxer

Als eerste hardstyle dj hoeven we iig geen rekening te houden met welke nummers er allemaal al gedraaid zijn. Draaien gewoon lekker onze eigen stijl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat klopt :P. Gewoon je ding doen en dan komt het wel goed ;). Ik ga ook me eigen ding doen. Ik zie het dan wel wat er gedraait is en wat niet en waar ik zin in heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:48 
 
Hardtraxx Newbie

Deze Vrijdag! ZIn in!!!

8 Euro aan de deur..

Gr K
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

HUP HUP HUP
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:00 
 

Kennsplayground schreef:
HUP HUP HUP

-.- no.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten