Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 11:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb er zin in ! Ben benieuwd naar de dj's. Wordt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:59 
 
Hardtraxxer

Zullen ons best doen ;) Beloofd iig knalfeestje te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ik ben uit mijn bed geraakt :P. Het was echt top georganiseerd! Een dikke 10 voor de organisatie :thumbsup:. Ook een hele leuke winnaar! Aftershock! Echt toffe gozers! Jullie zie ik nog wel op Hardbeatz ;).
Zelf heb ik niets gewonnen maar ach ja, ik was zeer tevreden over mijn set. Hier mijn tracklist ongeveer:
1. Geck-o - 2-1 Tool
2. K-Traxx - Straight To 2007 (Tuneboy Wacky Rmx)
3. No Turning Back (Machine Remix)
4. euuh.... Catatonic Overload - Goddamn
5. Wavolizer & Dj Thera & Geck-O - Two And Half Kings
6. Tataros - The Last man Standing
7. Catatonic Overload - Rotten From The Inside
8. Phuture Noize - Coma

Achteraf bekeken leek dit niet in het plaatje van Hardbeatz te passen, maar voor een hardstyle afsluiter op Chain Reaction na :P. Met dit soort platen heb je het publiek niet echt mee, dat weten we weer voor volgende keer :thumbup:. Ik vind het echt een geslaagde avond met weer veel nieuwe ervaringen. En een geslaagde winnaar, die gasten hadden echt een lekkere set! En DJ Phill die de hardcore gewonnen heeft had ook een lekkere set! En heb nog leuke comments gehad van Mc Apster & The Pope toen ik naar me auto wandelde :P.

Dankje voor de organisatie :worship: ! Topfeest en kom zeker naar Hardbeatz himself :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:26 
 
Hardtraxxer

Echt top georganiseerd! Was elke dj contest maar zo ;) Sfeer onder de dj's was ook erg goed inclusief de interactie met de jury! Leuke reacties gehad en goede contacten kunnen leggen. Het niveau van de dj's lag ook zeker hoog en ben dan ook erg blij dat wij er uiteindelijk zijn uitgekozen. Onze tracklist zag er ongeveer zo uit:

1. Raine - Dominating
2. Clive King and Xzellar - Evolution leaps fwd
3. Nitro man - Techno prime (PP rmx)
4. Ran-D - Feel my fire
5. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue horizon
6. Psyko Punkz - Dirty soundz
7. Tatanka - Taac
8. Ran-D & Adaro - In for the kill
9. B-Front and Digital Punk - For the girls

Hoop dat ik geen nummers ben vergeten. Hebben geprobeerd om een opbouwende set neer te zetten met veel variatie in nummers (oud-nieuw en wat commercieler vs. wat rauwer). Ben er zelf wel tevreden mee. Kan niet wachten om op Hardbeatz zelf te draaien! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stuur jou e-mail eens in pb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

gefeliciteerd aftershock! Goed bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 20:00 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
gefeliciteerd aftershock! Goed bezig :thumbup:

Danku! officieel is het trouwens After:Shock ( https://partyflock.nl/artist/61964:After_Shock.html ). Gewoon Aftershock bestond al vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Ik hoorde het inderdaad al Marco. Gefeliciteerd! Echt heel nice man. :thumbsup:
Vanavond zullen we het vieren met een biertje. :)

Dank je wel man! Ja idd tot vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 04:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lowrenz, ik vond je set trouwens echt wel nice. Spijtig idd dat het publiek je platen niet goed kende. Goddamn blijft echt heerlijk en ook leuk dat je Tartaros draaide. Natuurlijk ook proficiat aan alle andere dj's voor hun goede setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja :P. Heb het aardig naar mijn zin gehad en dat is het belangrijkste toch. Al was ik wel mega zenuwachtig een half uur voor mn set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:16 
 
Hardtraxxer

Idd ben natuurlijk erg blij dat wij hebben gevonden maar vond de dj contest al een leuke ervaring op zich. Niveau bij hardstyle lag ook erg hoog naar mijn mening alleen verschilde we allemaal nogal van platenkeuze en mixstijl
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten