Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dik respect voor Mol, het feit dat iedereen ligt te bitche dat het geluid niet goed is is bullshit. Ik geef toe dat het geluid niet het beste is wat ik ooit heb gehoord. Maar het feestje moet je zelf maken. Veel mensen vinden het geluid niet goed en blijven daarom maar stil staan.
Op een gegeven moment stond ik met mn groepje zowat vooraan in de handjes te klappen :clap: keken we achter ons, stond iedereen stil, en dat vond ik wel jammer.
Ook zeeeer jammer dat de apparatuur kapot ging bij like thiz. Verder genoten van de Noisecontrollers, super setje en natuurlik vet dat ze de IQ anthem mogen doen.
Wel vond ik de lichtshow super vet...ook echt opbouwend, pas bij team blauw de eerste keer lasers, en ze kwamen steeds vaker terug, met later ook steeds meer verschillende nieuwe lichten e.d.

Al met al top feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 02:09 
 
Hardtraxxer

Mol schreef:
Tekk.. Serieus je lult man..


Nounounou, ik overdrijf maar dat het geluid gewoon slecht was is zeker wel aan de orde, ik weet niet waar jij bij Qlimax hebt gestaan en waar je nu hebt gestaan maar Qlimax vond ik het kwalitatief gezien duidelijk beter!
Het geluid hier vond ik een beetje kraken en was veel minder zuiver dan bij Qlimax..En over een Hard Bass was er nou ook niet echt te spreken..

Alles was goed aan dit feest op het geluid na, en wat heeft er nou meer te maken met muziek...geluid of een mooie show? (ik neem aan dat je voor de muziek komt, toch?)
Als er een plaat als I Will Growl word gedraaid en je krijgt mij nog niet volledig uit mijn plaat is er iets ernstig mis..

Je denkt nu misschien dat ik gewoon een negatief persoon ben en misschien altijd wel loop te zaniken over dit en dat, maar ik kan je verzekeren dat de laatste keer dat ik zo over een feest praatte na Reverze 2008 was!
Verder ben ik al vrij snel tevreden met een feest, maar als mij zo'n geluid voorgeschoteld word houd het voor mij al bijna per direct op..
Dit vond ik gewoon om te huilen, hier heb ik niet voor betaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
ik stond nog naast dj D-Saster te stampen! :woot:


Ik ben met D-Saster in Kroatiƫ bier wezen drinken aan het strand :thumbup:
Hij was daar ook op vakantie en hij kwam naar ons toe toen wij Fingerz op hadden staan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Qlimax heb ik overal gestaan op zoektocht naar goed geluid, als je bij Qlimax midden in het 'veld' stond, had je ongelofelijk last van echo. Op HardBass had ik hier geen last van. En ik ben het over het kwalitatieve gedeelte van het geluid gewoon niet met je eens.

Ik heb het met 'de rest' niet alleen over de show. Ook over de kluisjes, de doorstroom naar het stadion, het gemiddelde volk dat er rond liep (veel beter dan op Qlimax) en neem zo nog maar een paar factoren.


Citaat:
Verder ben ik al vrij snel tevreden met een feest, maar als mij zo'n geluid voorgeschoteld word houd het voor mij al bijna per direct op.. Dit vond ik gewoon om te huilen, hier heb ik niet voor betaald!


Dat is goed Tekk, is je goed recht, maar ik vind het gewoon apart dat je je hele feest hierdoor laat verpesten? Helemaal als de discussie over het geluid nog volledig open ligt, (wat dus wil zeggen dat het geluid nog niet eens zo slecht kan zijn, anders was het absoluut geen reden tot discussie geweest voor mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een voetbal stadion krijg je nooit echt goed geluid. PUNT uit ;). Dat kan je van te vore weten en moet je ook niet om zeuren vind ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je krijgt sowieso geen HMH kwaliteit, maar jammer dan! Het geluid was gewoon prima voor een feest van deze schaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2009 16:58 
 
Donateur

wie weet wanneer die dvd van hardbass nou eens uitkomt???
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten