Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up
Section 1:
B-Front
Dave-D
Davoodi
Dozer
Slim Shore
The Pitcher
Zany
MC: DV8

Section 2:
Frequencerz
Jack of Sound
Sjoekoe
Teka B
Titan
MC: Renegade

Tijden
22.00 - 7.00

Prijzen
Voorverkoop: € 12,50

Minimumleeftijd
16

BRON: http://partyflock.nl/party/196311:Hard_Nature.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Ben hier zeker aanwezig. :D Jammer dat die paar teknamen er nou weer zo nodig bij moesten om dat tek volk te trekken, maar goed dikke line up blijft over. :thumbsup: Tijdens de tek gewoon rechtstreeks naar Area 2. Al wil ik Freqs,Jack of Sound,Titan ook heel graag zien, gaat nog lastig worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Dan was ik dat! Ik zag 2x Hard Nature, FOS Tour staan, alleen bij de ene stond geen datum etc, dus ik dacht dat het dezelfde was. Maar nee dus. Mi scuzi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
93Wesley93 schreef:
HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Dan was ik dat! Ik zag 2x Hard Nature, FOS Tour staan, alleen bij de ene stond geen datum etc, dus ik dacht dat het dezelfde was. Maar nee dus. Mi scuzi!

Aha, jij was de dader dus. :mad: No problem sir. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie! Goedkoop en niet TE ver weg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowizo heen , een fusion of sound tour in belgie mag ik gewoon niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee gaat hem niet worden, locatie lijkt me niets, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Ben hier zeker aanwezig. :D Jammer dat die paar teknamen er nou weer zo nodig bij moesten om dat tek volk te trekken, maar goed dikke line up blijft over. :thumbsup: Tijdens de tek gewoon rechtstreeks naar Area 2. Al wil ik Freqs,Jack of Sound,Titan ook heel graag zien, gaat nog lastig worden. :P

Die teknamen zijn verplicht jammer genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
93Wesley93 schreef:
HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Ben hier zeker aanwezig. :D Jammer dat die paar teknamen er nou weer zo nodig bij moesten om dat tek volk te trekken, maar goed dikke line up blijft over. :thumbsup: Tijdens de tek gewoon rechtstreeks naar Area 2. Al wil ik Freqs,Jack of Sound,Titan ook heel graag zien, gaat nog lastig worden. :P

Die teknamen zijn verplicht jammer genoeg :D

Ja idd, zijn residents van Cherrymoon. Zijn er verder helemaal geen mensen (vooral Belgen denk ik dan) die hier naar toe gaan? Had er wel meer verwacht haha, is er eindelijk is een FOS Tour in België :P

Als je kijkt naar de prijs voor de line up, en een feest van 22 tot 7 dat je krijgt is het wel mooi. Enigste wat nog te betwijfelen valt is het volk daar en de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zowieso aanwezig :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
HardStyler schreef:
93Wesley93 schreef:
HardStyler maakte deze topic ook al gisteren, maar toen was dat topic opeens mysterieus verdwenen. :oh:

Ben hier zeker aanwezig. :D Jammer dat die paar teknamen er nou weer zo nodig bij moesten om dat tek volk te trekken, maar goed dikke line up blijft over. :thumbsup: Tijdens de tek gewoon rechtstreeks naar Area 2. Al wil ik Freqs,Jack of Sound,Titan ook heel graag zien, gaat nog lastig worden. :P

Die teknamen zijn verplicht jammer genoeg :D

Ja idd, zijn residents van Cherrymoon. Zijn er verder helemaal geen mensen (vooral Belgen denk ik dan) die hier naar toe gaan? Had er wel meer verwacht haha, is er eindelijk is een FOS Tour in België :P

Als je kijkt naar de prijs voor de line up, en een feest van 22 tot 7 dat je krijgt is het wel mooi. Enigste wat nog te betwijfelen valt is het volk daar en de locatie.


Ik zal er zijn en ik woon dichtbij Cherrymoon dus ga daar regelmatig ook naartoe en het is daar wel een goede locatie om is te feeste ^^ En het volk da zal je zelf moete beslissen he
Ben blij dat er eindelijk ng is hardstyle word gedraaid :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardAddicted schreef:
Ik zal er zijn en ik woon dichtbij Cherrymoon dus ga daar regelmatig ook naartoe en het is daar wel een goede locatie om is te feeste ^^

Wat kan ik me voorstellen bij de 2e Area? Die is vast niet zo groot? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
TE ver weg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
HardAddicted schreef:
Ik zal er zijn en ik woon dichtbij Cherrymoon dus ga daar regelmatig ook naartoe en het is daar wel een goede locatie om is te feeste ^^

Wat kan ik me voorstellen bij de 2e Area? Die is vast niet zo groot? :D


Idd 2de area stelt ni veel voor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging hier normaal zowiezo naartoe, maar valt samen met het beste feest van het jeugdhuis hier, dus kan jammer genoeg niet :/
dan is er eens een feest dichtbij! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Ging hier normaal zowiezo naartoe, maar valt samen met het beste feest van het jeugdhuis hier, dus kan jammer genoeg niet :/
dan is er eens een feest dichtbij! :mad:

Dan skip je dat andere feest toch gewoon. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
junkyard_sam schreef:
Ging hier normaal zowiezo naartoe, maar valt samen met het beste feest van het jeugdhuis hier, dus kan jammer genoeg niet :/
dan is er eens een feest dichtbij! :mad:

Dan skip je dat andere feest toch gewoon. :yay:


Zou wel willen, maar als winnaar van de wedstrijd vorig jaar moet ik er dit jaar ook bijzijn.
Het noemt bal marginal, en de meest marginale wint -> overdreven mooiboylook heeft het voor mij gedaan vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HARD NATURE STRIJKT NEER IN CHERRYMOON – Hard Nature Fusion of Sound Tour

Blokkeer zaterdag 19 maart in je agenda: Hard Nature strijkt neer in Cherrymoon. Het is gedaan met de stilte. De hele nacht alleen het allerbeste van de harder styles in de legendarische Cherrymoon. Het is de perfecte locatie voor een wilde avond Hard Nature. Na flink geknald te hebben op festivals als Daydream en Last World treedt het concept nu toe tot het clubcircuit in België. Zaterdag 19 maart: Hard Nature Fusion of Sound Tour in Cherrymoon.

Een nu al legendarische avond
Cherrymoon staat al twintig jaar garant voor geweldige feesten met de stevigste muziek. Zaterdag 19 maart krijgt deze legendarische club een zware delegatie van Hard Nature op bezoek. En alsof dat nog niet genoeg is bundelt Hard Nature haar krachten met de mannen van het Fusion label. Deze twee organisaties samen in Cherrymoon is een perfecte match en een samenwerking om bang van te worden. Dat kan alleen maar leiden tot een zinderende, explosieve avond waar de energie van afspat. Cherrymoon maak je klaar voor een avond stampen tijdens Hard Nature!

TRAILER HARD NATURE:


Het beste van de harder styles
Wat hebben Cherrymoon, Hard Nature en het Fusion label gemeen? Ze staan garant voor een avond flink uit je dak gaan. Bereid je dus voor op een ongekende avond stampen. Twee zalen met alleen maar het beste van de harder styles. In Section 1 komt de knallende hardstyle van Fusion samen met de explosieve sound van Cherrymoon. Zany, The Pitcher, B-Front, Ghost, Dave-D, Davoodi en Slim Shore hebben geen introductie meer nodig. Trek stevige schoenen aan zodat je niet omvergeblazen wordt! Section 2 is ook niet om uit te rusten. Ook in deze area heersen de Harder Styles. Frequencerz, Jack of Sound, Sjoekoe, Teka B en Titan trappen van begin af aan het gaspedaal heel diep in.

Hard Nature gaat maar door
Hard Nature organiseert haar eerste clubavond in België en gaat meteen door tot maarliefst 7 uur. Geen halve maatregelen, maar gewoon keihard ertegenaan. Dat is de spirit van Hard Nature. Afgelopen zomer stond het concept met succes op festivals als Daydream Festival en Last World. Overal waar Hard Nature kwam ging het helemaal los. Dat ga je terugzien in de Cherrymoon.

Tickets en info
Speciaal voor haar debuut als clubavond hanteert Hard Nature een introductieprijs. De entreeprijs van deze nu al legendarische editie is slechts € 12,50. Tickets voor Hard Nature Fusion of Sound Tour in Cherrymoon zijn te koop in zowel België als Nederland via de website en ook bij de Cherrymoon. Min leeftijd 16 jaar.
Surf naar www.hardnature.be en bestel direct je ticket.

Voor meer info check de websites;
http://www.netlog.com/hardnature
http://www.youtube.com/YourHardNature
http://twitter.com/HardNature
http://www.facebook.com/hardnature
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:13 
 
Hardtraxx Newbie

Hopen dat we van area 2 naar area 1 kunnen gaan, dat er geen tek tussen zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mss wel aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeh dikke line-up dit :thumbsup:
zeker een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar een klein weekje te gaan :yay: Hopelijk komt de time table een beetje fijn uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nog maar een klein weekje te gaan :yay: Hopelijk komt de time table een beetje fijn uit. :D


Dit word zeker de moeite. Als je deze line-up ziet kan de tt niet egt meer fout lopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig. Hard Nature in België, iedere zichzelf respecterende hardstylefan uit België zou hierbij moeten zijn! Wat een knaller line-up. En Cherrymoon is echt wel een goede locatie, het kan daar zeker goed beuken!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten