Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:46 
 
Hardtraxxer

hier ga ik wrs wel naartoe zo iets komt ge niet vaak tegen in belgië :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog aardig wat HT'ers dus die waarschijnlijk gaan, dat is in ieder geval al leuk! :D Krijg hier al flink zin in trouwens. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ben ik bij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net toch maar eens kaartjes besteld! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Net toch maar eens kaartjes besteld! :yay:

Ik net ook voor de zekerheid dan toch. Raakt vast niet uitverkocht maar goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar dat er nog steeds geen time table bekend gemaakt is en het feest al over een paar uur is.. >.< Maar goed ik heb er zin aan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: het was geweldig!! :bomb: :bomb:
Fusion = HELDEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging met niet al te hoge verwachtingen naar dit feest. En achteraf gezien was dat zeker wel terecht. Het was echt enorm rustig zeg, beetje ruimte is wel lekker natuurlijk maar 2 vierkante meter per persoon is toch wel wat te veel van het goeie. Vooral tegen het einde en aan het begin van het feest was het erg leeg, tijdens B-Front hadden we gewoon een privé set van hem zowat stond maximaal 20-30 man soms xd Moet wel zeggen dat hij weer een puike set heeft neergezet, het publiek was misschien niet zo grootschalig maar hij knalde gewoon geweldig door. Rebirth antem ook live gehoord, grandioos. :loving: Aan de setjes deze avond lag het beslist niet, gewoon goed gedraaid door iedereen. Jack of Sound verdiend trouwens ook wel een vermelding in de tweede Area, heel erg leuk gedraaid, die man verdiend gewoon meer boekingen. :D

Jammer dat het zo rustig was, maar iedereen heeft er nog gewoon het beste van kunnen maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste opzet was dus al bij al geslaagd? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

Inderdaad erg povere opkomst, maar op de vloer gingen de meeste mensen toch wel erg los!

Half uurtje Dozer meegepakt, draaide lekker Tokyo :bomb:
Dan de rest van Frequencerz, zaten in een erg goed ritme, van de ene :bomb: naar de andere

Het setje van Jack of Sound was erg goed, draaide erg gevariëerd, van oudere platen naar hitjes (Phases :loving:) Voor hij begon vroeg ik of hij zijn Donkey Rollers mashup wou draaien, en dat deed hij ook :drool: :thumbup:
Ook heeft hij zijn Cocain FM mashup aangepast met Gangster vocals

Dan terug naar main voor Zany met de traktor, draaide allemaal dubbeltjes die ik al gehoord had ik zaal 2, maar maakte niet zoveel uit, live een loopje met bang the bass vocals, was wel leuk.

B-front.. non-stop doorraggen, psycho knalt inderdaad wel live beter. Blijkbaar zat er een krasje op zijn Magic CD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoohoo, wat een feest!
Inderdaad, niet echt talrijk opgekomen publiek, maar wie er was, zal er zeker geen spijt van gehad hebben :thumbsup:
Davoodi draaide alweer in lekker strak tempo, en kreeg de eerste mensen toch aan het bewegen (Held, ook al hoorde hij er mss niet echt zaterdag :D )
Erna een uurtje Frequencerz meegepikt, ging ook heeeel lekker ^^ (Pep 'n Up is live toch wel een pak beter dan thuis xD). Na een uurtje dan richting The Pitcher, ging ook mooi, zoals verwacht eigenlijk. Strakke set, sowieso!
Maar de echte klepper van de avond was toch wel Jack Of Sound :drool:
Die kerel kan echt ongelooflijk knallen! Erg jammer van de zowat lege 2de zaal (ik en men maat zijn de enigen die de hele set stonden los te gaan, geloof ik :P), maar man, Chris verdient echt beter dan een plekje in de tweede hall :woot:
Erna nog even met hem staan praten, echt relaxte gozer ^^
Zany viel mij, ondanks dat ie toch wel een van men grote helden is, toch wat tegen.. (mss zit het gebruik van Traktor daar voor iets tussen, weet ik niet zo best :P)

Conclusie: Povere opkomst, maar geslaagd feest! (en dan mag ik spreken voor elke aanwezige denk ik :thumbsup: ) EN een enorme thumbsup naar JoS! :bomb:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten