Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hard Definition

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Haha hij was er uit gezet ja? Niets van gemerkt :-P ergerde me meer aan die kerel met zen cavello met zn populaire gedrag :-P, neem aan dat die hier niet komt!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Shenky wrote:
flevoboys wrote:Verslag staat online : https://partyflock.nl/report/12656:Harddefinition.html ^^.
Top verslag :)
Thnx!
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Prefix wrote:View on YouTube
Nieuw speelgoed wat wij daar gedraaid hebben! :thumbsup:
klinkt al heilig :worship:
kaboem wrote:Ik heb dat tape opgenomen, blijkbaar !

View on YouTube
hmmm wacht hiermee op HQ.. :)
D
Staat die ballen graaier ook op de foto dan?
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Dysphoria wrote:Staat die ballen graaier ook op de foto dan?
Haha niet gezien in het foto album.. Die ouwe mafkees liep op een gegeven moment achter die leipe mocro flavour aan! Wat deed ie? heletijd op zn rug tuffen.. HAHAHAHA :woot: wat een baas:P

die nigger had zn hele blousje onder de tuf van du ballegraaiert haha
D
Dus naast het feit dat hij jonge mannen in hun zaakje zat te graaien zat hij ook op die allochtoon te tuffen?

wtf xd
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Haha ja idd.. ik dacht ook echt dafaQ haha maar wat grappig:P ook niet 1x tuffen maar gewoon 7x achter mekaar ofzo :P

Ik had persoonlijk geen last van die ouwe vent.. maar die neger daar integen wat een misselijke aap was dat! Als je niet voor de muziek/sfeer komt blijf dan gewoon lekker weg met je apenkop en verziek niet het feest van anderen..
Hardtraxxer
109 posts member since 2011
last seen Jul 2022
Dysphoria wrote:Dus naast het feit dat hij jonge mannen in hun zaakje zat te graaien zat hij ook op die allochtoon te tuffen?

wtf xd
Yooo, echt hé >.<
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Dysphoria wrote:op die allochtoon
Geboren in Nederland, nederlands paspoort dus vanwaar het woordje allochtoon?

Dit geeft zoveel weer over jouw intelligentie.
D
hoebedoelje wrote:
Vriendje van je? :lol:
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Shenky wrote:
Dysphoria wrote:Staat die ballen graaier ook op de foto dan?
Haha niet gezien in het foto album.. Die ouwe mafkees liep op een gegeven moment achter die leipe mocro flavour aan! Wat deed ie? heletijd op zn rug tuffen.. HAHAHAHA :woot: wat een baas:P

die nigger had zn hele blousje onder de tuf van du ballegraaiert haha
Shenky wrote:Haha ja idd.. ik dacht ook echt dafaQ haha maar wat grappig:P ook niet 1x tuffen maar gewoon 7x achter mekaar ofzo :P

Ik had persoonlijk geen last van die ouwe vent.. maar die neger daar integen wat een misselijke aap was dat! Als je niet voor de muziek/sfeer komt blijf dan gewoon lekker weg met je apenkop en verziek niet het feest van anderen..
Hou je racistische opmerkingen even voor je aub, of zoek een ander forum :thumbup:

Ontopic.
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Miscuzi! :x
Donateur
last seen Jul 2017
Dysphoria wrote:
hoebedoelje wrote:
Vriendje van je? :lol:
Totaal niet, vond de personen in kwestie ook onnoemelijk irritant, maar het zijn gewoon Nederlanders, of je het nu wilt of niet.

Maar er liepen wel meer ergerlijke types rond. Voornamelijk jongeren die slecht tegen alcoholische dranken kunnen, en rokers.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Hij begon anders in het duits tegen Mr. lellebel of die een probleem had etc. :lol: nouja zal wel, was gewoon een irritante vent maar de rest van de mensen waren gezellig genoeg :thumbsup:
D
Dan was het dus een illegale. xd
Donateur
last seen Jul 2017
tommetjeuh wrote:Hij begon anders in het duits tegen Mr. lellebel of die een probleem had etc. :lol: nouja zal wel, was gewoon een irritante vent maar de rest van de mensen waren gezellig genoeg :thumbsup:
Ze spraken tegen ons gewoon Nederlands, alle drie. :D

Maar mochten het Duitsers zijn dan zijn het buitenlanders, niet allochtonen. :thumbup:
C
Hardtraxxer
71 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Prefix wrote:19.Trse Creatures Allied - Disposal Of Outer Power(Eardrums on Blood mix)
Deze heb ik op één of andere manier gemist..
jammer :(
D
hoebedoelje wrote:Maar mochten het Duitsers zijn dan zijn het buitenlanders, niet allochtonen. :thumbup:
Allochtonen, buitenlanders, één pot nat... :P

Maar goed, wat deden ze precies? Meisjes betasten?
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
hoebedoelje wrote:
Totaal niet, vond de personen in kwestie ook onnoemelijk irritant, maar het zijn gewoon Nederlanders, of je het nu wilt of niet.

Maar er liepen wel meer ergerlijke types rond. Voornamelijk jongeren die slecht tegen alcoholische dranken kunnen, en rokers.

Hard Definition (25-02-2012, De loft xl, Hengelo)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
tommetjeuh wrote:Hij begon anders in het duits tegen Mr. lellebel of die een probleem had etc. :lol: nouja zal wel, was gewoon een irritante vent maar de rest van de mensen waren gezellig genoeg :thumbsup:
Juist :thumbsup:
Dysphoria wrote:
hoebedoelje wrote:Maar mochten het Duitsers zijn dan zijn het buitenlanders, niet allochtonen. :thumbup:
Allochtonen, buitenlanders, één pot nat... :P

Maar goed, wat deden ze precies? Meisjes betasten?

Ja maar ook niet 1x.. genoeg meisjes maakten duidelijk kenbaar dat ze het niet wouden maar toch blijven proberen.. zo ook bij mn vriendin! zeg je tegen hem dat ie weg moet gaan zegt ie jaa sgoed sgoed boxx en 5 minuten later zo weer proberen.. en volgens mij verpeste die ook aardig wat foto's door er met zn hoofd naast te gaan staan
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Shenky wrote: en volgens mij verpeste die ook aardig wat foto's door er met zn hoofd naast te gaan staan
Dat komt wel vaker voor de laatste tijd :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Pommer wrote:
Shenky wrote: en volgens mij verpeste die ook aardig wat foto's door er met zn hoofd naast te gaan staan
Dat komt wel vaker voor de laatste tijd :P
Maar HT'ers zijn er baas in :whistle:
Lijkt me niet zo lekker om zijn hoofd naast je te hebben op de foto :lol: (Mijnes trouwens ook niet hoor :()
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Gewoon goed hard los gaan komt hij ook niet op je af gelopen! werkt altijd! xd
Hardtraxxer
60 posts member since 2011
last seen Sep 2024
ceekah wrote:
Prefix wrote:19.Trse Creatures Allied - Disposal Of Outer Power(Eardrums on Blood mix)
Ik ook. Ben er ook bijna zeker van dat ie niet gedraaid is. Was net lekker los aan het gaan op Choose Your Enemy en toen werd ie afgekapt :P .
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
ceekah wrote:
Was ook heel erg kort. Erg jammer, want is een ziekelijk heerlijke plaat.