Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Slijmbal


Held! :worship:

Denk eerst even na voordat je zo'n domme opmerking plaatst.

Een theracords fan ziet Deetox rondlopen, maar moet een uur Alphaverb's rommel aanhoren.

1 (Deetox) + 1 (geen Alphaverb) = 2 (veel meer pret).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 12:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kweenie hoor maar ik vond Alphaverbs set supervet met veel tracks die ik zelf ook wel had willen draaien!!
Ik noem bijvoorbeeld maar es:
X2X Deepack Remix
High Voltage Bombs Away
Geck-o & Phrantic - The Hard Way
WASH - Radio Alarm (Zatox Remix)
The Machine - Mosquito
The Machine - Endure The Moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Jurheinen schreef:
Slijmbal


Held! :worship:

Denk eerst even na voordat je zo'n domme opmerking plaatst.

Een theracords fan ziet Deetox rondlopen, maar moet een uur Alphaverb's rommel aanhoren.

1 (Deetox) + 1 (geen Alphaverb) = 2 (veel meer pret).

Alphaverb is dus totaal WEL passend in een Theracords feest vind ik, aangezien zijn muziek ook wel een ander tintje heeft dan de meeste muziek die nu in de mainstream ligt. Als ik overigens die tracks die Thera opnoemt hoor klinkt dat wel dikke prima. Zo te horen heeft hij ook gewoon een beetje een set gedraaid die in dat concept past.

Dat jij dan Alphaverb misschien niet zo boeiend is doet dan nog steeds niet af van dat feit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kweenie hoor maar ik vond Alphaverbs set supervet met veel tracks die ik zelf ook wel had willen draaien!!
Ik noem bijvoorbeeld maar es:
X2X Deepack Remix
High Voltage Bombs Away
Geck-o & Phrantic - The Hard Way
WASH - Radio Alarm (Zatox Remix)
The Machine - Mosquito
The Machine - Endure The Moment


aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiid :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:14 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
peultjes schreef:
Deetox schreef:
Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P

Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komen :oh:


Terwijl ik me net wilde gaan voorstellen liep ze ook zo weg.

Ik kijk hier dus helemaal niet van op. ;)

Van mij is het geen verwijt heah ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb zette idd ook een erg lekker setje neer met oude knallers en tracks als destination nowhere en the hard way.

Heb nog steeds spierpijn, altijd een goed iets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest! :worship: Dik geluid, lekkere sfeer, veel ruimte, heerlijke setjes. Was echt heel dik! Prefix & Density hadden voor mij zoals verwacht de set van de avond, geweldig gewoon. :loving: Wat een energie kwam er ook van die gasten af. :D Tartaros was een leuke binnenkomer, maar meer niet.. Vond zijn nieuwe track wel tof klinken. :) Alphaverb draaide een paar meesterlijke plaatjes. Eindelijk X2X en The Hard Way live gehoord, Radio Alarm, Bombs Away, Endure The Moment en een paar dikke eigen platen. :D Thera vs Geck-O was zoals gewoonlijk ook weer erg dik! Delete - Syndrome is echt heel vet en ik had niet verwacht dat die kicks van Road Warrior zó hard zouden zijn live, echt wtf.. Verder ook zeker een waardige laatste set van CO2, was echt genieten. :D Peace Of Mind. :worship: Had alleen Futile nog wel willen horen, maar je kan niet alles hebben. :)

Ook nog een paar nieuwe mensen ontmoet.. Deetox, Mojo, Prefix & Density natuurlijk en nog een paar die ik me zo even niet op kan halen. :P Hele leuke sfeer hing er op een paar mensen na.. Nog in m'n ballen gegrepen door een of andere rare mafkees van rond de 50.. Dat groepje marokkanen was ook wat minder, snap niet wat die daar te zoeken hebben, maar goed.

Op het einde met die MC was ook droog.. Prefix & Denisty.. Dentisty.. Ik: Density jonguh, idioot! Hij: Ja sorry, Density. :$ En daarna gewoon nog een keer fout zeggen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zei denisty xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hij zei denisty xD

Citaat:
Op het einde met die MC was ook droog.. Prefix & Denisty.. Dentisty.. Ik: Density jonguh, idioot! Hij: Ja sorry, Density. :$ En daarna gewoon nog een keer fout zeggen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach, de allereerste keer dat ik van Density hoorde las ik Destiny. Maargoed, dat is alweer een tijdje geleden en ik ben ook geen MC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon Voorvoegsel & Dichtheid zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juist! Een echte MC vraagt t publiek gewoon of t in t Nederlands mag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Juist! Een echte MC vraagt t publiek gewoon of t in t Nederlands mag :lol:

Haha, of het publiek schreeuwt dat het in het Nederlands moet :P

Dit feestje was echt zo top. Van begin tot eind alleen maar genoten en dat voel ik nu nog steeds. Wat was dit geweldig :) bravo voor de heren van Theracords :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch was het mooiste momentje er opeens My Misery in :$

Nah, maar goed, was zeker een vet feestje en als er weer eens iets in de buurt is oid, kan ik best nog wel een keertje gaan xd

Btw Mau, ging het laatste stuk steppen naar huis nog een beetje? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
DjThera schreef:
Juist! Een echte MC vraagt t publiek gewoon of t in t Nederlands mag :lol:

Haha, of het publiek schreeuwt dat het in het Nederlands moet :P

:whistle:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En CO2 gingen trouwen toch? :P
Was echt een legendarisch feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Bram .. Waar was jij dan ?

Ik was aan het genieten van een tango voorstelling op Malta :D

Nu zie ik wel dat ik veel lol en goede muziek heb gemist... Volgende keer zeker weer present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Deetox schreef:
Bram .. Waar was jij dan ?

Ik was aan het genieten van een tango voorstelling op Malta :D

Nu zie ik wel dat ik veel lol en goede muziek heb gemist... Volgende keer zeker weer present!

ohh malta is ook lang niet verkeerd haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Btw Mau, ging het laatste stuk steppen naar huis nog een beetje? :thumbup:

Haha ja, ging wel :P nogmaals bedankt, man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer gezellig!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shenky schreef:
Was weer gezellig!! :thumbsup:

Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soultrain (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Shenky schreef:
Was weer gezellig!! :thumbsup:

Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor! :yay:


Haha moet wel nodig van mn newbie status af he :P

Was weer lekker feesie chriss
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shenky schreef:
Chukkels schreef:
Shenky schreef:
Was weer gezellig!! :thumbsup:

Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor! :yay:


Haha moet wel nodig van mn newbie status af he :P

Was weer lekker feesie chriss

Eigenlijk wel hé! We hebben ook nog een off-topic gedeelte, waar je je heel goed kan uitleven! Dus wordt een Hardtraxxer! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shenky schreef:
Chukkels schreef:
Shenky schreef:
Was weer gezellig!! :thumbsup:

Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor! :yay:


Haha moet wel nodig van mn newbie status af he :P

Was weer lekker feesie chriss


Zoiezo: http://www.hardtraxx.nl/forum/welkom/ :list:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten