Held!wrote:Slijmbal
Denk eerst even na voordat je zo'n domme opmerking plaatst.
Een theracords fan ziet Deetox rondlopen, maar moet een uur Alphaverb's rommel aanhoren.
1 (Deetox) + 1 (geen Alphaverb) = 2 (veel meer pret).
Held!wrote:Slijmbal
Alphaverb is dus totaal WEL passend in een Theracords feest vind ik, aangezien zijn muziek ook wel een ander tintje heeft dan de meeste muziek die nu in de mainstream ligt. Als ik overigens die tracks die Thera opnoemt hoor klinkt dat wel dikke prima. Zo te horen heeft hij ook gewoon een beetje een set gedraaid die in dat concept past.wrote:Held!wrote:Slijmbal![]()
Denk eerst even na voordat je zo'n domme opmerking plaatst.
Een theracords fan ziet Deetox rondlopen, maar moet een uur Alphaverb's rommel aanhoren.
1 (Deetox) + 1 (geen Alphaverb) = 2 (veel meer pret).
aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiidwrote:Kweenie hoor maar ik vond Alphaverbs set supervet met veel tracks die ik zelf ook wel had willen draaien!!
Ik noem bijvoorbeeld maar es:
X2X Deepack Remix
High Voltage Bombs Away
Geck-o & Phrantic - The Hard Way
WASH - Radio Alarm (Zatox Remix)
The Machine - Mosquito
The Machine - Endure The Moment
Van mij is het geen verwijt heahwrote:Terwijl ik me net wilde gaan voorstellen liep ze ook zo weg.wrote:Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komenwrote:Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ?
Ik kijk hier dus helemaal niet van op.
wrote:Hij zei denisty xD
Op het einde met die MC was ook droog.. Prefix & Denisty.. Dentisty.. Ik: Density jonguh, idioot! Hij: Ja sorry, Density.En daarna gewoon nog een keer fout zeggen..
Haha, of het publiek schreeuwt dat het in het Nederlands moetwrote:Juist! Een echte MC vraagt t publiek gewoon of t in t Nederlands mag
wrote:Haha, of het publiek schreeuwt dat het in het Nederlands moetwrote:Juist! Een echte MC vraagt t publiek gewoon of t in t Nederlands mag
Ik was aan het genieten van een tango voorstelling op Maltawrote:Bram .. Waar was jij dan ?
ohh malta is ook lang niet verkeerd hahawrote:Ik was aan het genieten van een tango voorstelling op Maltawrote:Bram .. Waar was jij dan ?
Nu zie ik wel dat ik veel lol en goede muziek heb gemist... Volgende keer zeker weer present!
Haha ja, ging welwrote:Btw Mau, ging het laatste stuk steppen naar huis nog een beetje?
Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor!wrote:Was weer gezellig!!
Haha moet wel nodig van mn newbie status af hewrote:Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor!wrote:Was weer gezellig!!
Eigenlijk wel hé! We hebben ook nog een off-topic gedeelte, waar je je heel goed kan uitleven! Dus wordt een Hardtraxxer!wrote:Haha moet wel nodig van mn newbie status af hewrote:Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor!wrote:Was weer gezellig!!
Was weer lekker feesie chriss
Zoiezo: https://hardtraxx.com/welkom/wrote:Haha moet wel nodig van mn newbie status af hewrote:Hij zit ook eindelijk op Hardtraxx hoor!wrote:Was weer gezellig!!
Was weer lekker feesie chriss