Wat een feest!

Dik geluid, lekkere sfeer, veel ruimte, heerlijke setjes. Was echt heel dik! Prefix & Density hadden voor mij zoals verwacht de set van de avond, geweldig gewoon.

Wat een energie kwam er ook van die gasten af.

Tartaros was een leuke binnenkomer, maar meer niet.. Vond zijn nieuwe track wel tof klinken.

Alphaverb draaide een paar meesterlijke plaatjes. Eindelijk X2X en The Hard Way live gehoord, Radio Alarm, Bombs Away, Endure The Moment en een paar dikke eigen platen.

Thera vs Geck-O was zoals gewoonlijk ook weer erg dik! Delete - Syndrome is echt heel vet en ik had niet verwacht dat die kicks van Road Warrior zó hard zouden zijn live, echt wtf.. Verder ook zeker een waardige laatste set van CO2, was echt genieten.

Peace Of Mind.

Had alleen Futile nog wel willen horen, maar je kan niet alles hebben.

Ook nog een paar nieuwe mensen ontmoet.. Deetox, Mojo, Prefix & Density natuurlijk en nog een paar die ik me zo even niet op kan halen.

Hele leuke sfeer hing er op een paar mensen na.. Nog in m'n ballen gegrepen door een of andere rare mafkees van rond de 50.. Dat groepje marokkanen was ook wat minder, snap niet wat die daar te zoeken hebben, maar goed.
Op het einde met die MC was ook droog.. Prefix & Denisty.. Dentisty.. Ik: Density jonguh, idioot! Hij: Ja sorry, Density.

En daarna gewoon nog een keer fout zeggen..