Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: The Beginning of Hardstyle (Classics)
Datum: 20-03-2021
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: PKHS Tilburg
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.novotix.io/v3/flow/start/KXMBEGWMS
Prijs: €36 (Inc fee)

Line-up:
Sonic devastation
Thera
Filthy face
Davide Sonar
GRViTY
The pitcher
Phyric
Mc Flo

Zit evenement met statafels & barkrukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook echt de twee organisaties die hier nu het slechtst aangeschreven staan. :lol:

Nee bedankt, ik pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 22:17 
 
Hardtraxxer

Dit is toch dezelfde organisatie die dat boot feest heeft gecanceld? Wat is er mis met PKHS, zat namelijk wel te denken om deze mee te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad dezelfde organisatie. Ik geef ze nog een kans aangezien de lineup tot nu toe top is. Ook omdat het een samenwerking is met PKHS ga ik er wel vanuit dat het deze keer gewoon zonder problemen door kan gaan.

Ik had kaarten voor het bootfeest en heb ze kosteloos om kunnen zetten naar dit feest, wat wel weer netjes is van de organisatie. Davide Sonar & The Pitcher zijn voor mij genoeg reden om te gaan, aangezien dit maar zo het enige classics feestje kan zijn die ik dit jaar mee kan pakken. Lekker lomp knallen met Thera is ook altijd goed, benieuwd wat de rest van de lineup gaat worden maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nee bedankt, ik pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 18:54 
 
Hardtraxxer

Begin nu ook wel mijn twijfels te krijgen nu ene Filthy face in de lineup staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ook echt de twee organisaties die hier nu het slechtst aangeschreven staan. :lol:

Nee bedankt, ik pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit wil dan feesten gaan organiseren in Zeeuws-Vlaanderen :lol: Laat dat maar gewoon aan Hard2Beat over.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 07:30 
 
Hardtraxx Newbie

Hey indy,
De reden dat wij in Tilburg doen is dat er hier in zeeuws Vlaanderen gewoon geen locaties zijn. En heart 2 beat krijgt het ook niet voor elkaar om rebellious door te laten gaan. Dus bij deze wij komen vanzelf terug naar zeeuws Vlaanderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 12:29 
 
Hardtraxx Newbie

Marissa schreef:
Begin nu ook wel mijn twijfels te krijgen nu ene Filthy face in de lineup staat.


Full line up:
Sonic devastation
Thera
Filthy face
Davide Sonar
GRViTY
The pitcher
Phyric
Mc Flo

Wij moeten ook djs uit de buurt de kans geven. Overigens een prima line up zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 13:29 
 
Hardtraxxer

Vind 51€ voor 3 bekende dj’s toch wat aan de prijzige kant. Besloten om deze over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
Vind 51€ voor 3 bekende dj’s toch wat aan de prijzige kant. Besloten om deze over te slaan.


pffff 51€ :lol: Wat een onzin joh. Dat kan je toch niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Marissa schreef:
Vind 51€ voor 3 bekende dj’s toch wat aan de prijzige kant. Besloten om deze over te slaan.


pffff 51€ :lol: Wat een onzin joh. Dat kan je toch niet serieus nemen.

Voor organisaties is het ook een weg vinden he.
Als het uitverkoopt: waarom dan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 14:40 
 
Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de organisatie zo wel wint aan populariteit hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Haahhaha wij verkopen onze kaarten wel hoor dus iedereen moet zelf weten of ze komen.

Zou mooi worden als jullie dat voor mij bepaalde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Haahhaha wij verkopen onze kaarten wel hoor dus iedereen moet zelf weten of ze komen.


Ik twijfel ook niet of jullie je kaarten verkopen, maar aangezien de bookingsfee van veel artiesten omlaag zijn gegaan zou je bij een verkoop van alle kaarten met maar 3 bekende namen een vrij grote inkomsten bron hebben. Prima dat dat jou keuze is om die situatie op deze manier uit te buiten maar ik vind je persoonlijk dan een beetje een aasgier en dan geef je niets om of je de mensen een tof feest geeft, maar puur om je zakken te vullen (die je waarschijnlijk nodig hebt om die kaartjes terug te betalen van je andere feest die niet doorging). Succes ermee in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
HoekatSea schreef:
Haahhaha wij verkopen onze kaarten wel hoor dus iedereen moet zelf weten of ze komen.


Ik twijfel ook niet of jullie je kaarten verkopen, maar aangezien de bookingsfee van veel artiesten omlaag zijn gegaan zou je bij een verkoop van alle kaarten met maar 3 bekende namen een vrij grote inkomsten bron hebben. Prima dat dat jou keuze is om die situatie op deze manier uit te buiten maar ik vind je persoonlijk dan een beetje een aasgier en dan geef je niets om of je de mensen een tof feest geeft, maar puur om je zakken te vullen (die je waarschijnlijk nodig hebt om die kaartjes terug te betalen van je andere feest die niet doorging). Succes ermee in ieder geval.


Netjes verwoord! :corn:

Dat een organisatie zich zo laat kennen in de reacties, apart.. of is het een stagiaire? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hekzitter schreef:
HoekatSea schreef:
Haahhaha wij verkopen onze kaarten wel hoor dus iedereen moet zelf weten of ze komen.


Ik twijfel ook niet of jullie je kaarten verkopen, maar aangezien de bookingsfee van veel artiesten omlaag zijn gegaan zou je bij een verkoop van alle kaarten met maar 3 bekende namen een vrij grote inkomsten bron hebben. Prima dat dat jou keuze is om die situatie op deze manier uit te buiten maar ik vind je persoonlijk dan een beetje een aasgier en dan geef je niets om of je de mensen een tof feest geeft, maar puur om je zakken te vullen (die je waarschijnlijk nodig hebt om die kaartjes terug te betalen van je andere feest die niet doorging). Succes ermee in ieder geval.


Netjes verwoord! :corn:

Dat een organisatie zich zo laat kennen in de reacties, apart.. of is het een stagiaire? :whistle:


De reactie van ze in dit topic is nog lachwekkender dan in het topic van Hoek at Sea, manman wat een droeftoeter als je je zo laat kennen. Ik zou zeggen wie het laatst lacht, lacht het best ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€51 inkom voor een feest als dit simpelweg absurd. Vergelijkbare feesten qua line-up, locatie, duur, gaan voor ongeveer de helft van de prijs. Moet je denken dat het in het PKHS is en je daar ook nog toilet moet betalen als ik me niet vergis.

Nu, het feit dat mensen dit willen betalen is eigenlijk nog gekker. In principe kan je het de organisatie dan niet kwalijk nemen. Iets met vraag en aanbod.

Communicatie is een ander punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
De reactie van ze in dit topic is nog lachwekkender dan in het topic van Hoek at Sea, manman wat een droeftoeter als je je zo laat kennen. Ik zou zeggen wie het laatst lacht, lacht het best ;)


Kan het zijn dat HDH samenwerkt met Backfire? Die was ook al zo'n kei in communicatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Hey indy,
De reden dat wij in Tilburg doen is dat er hier in zeeuws Vlaanderen gewoon geen locaties zijn. En heart 2 beat krijgt het ook niet voor elkaar om rebellious door te laten gaan. Dus bij deze wij komen vanzelf terug naar zeeuws Vlaanderen :)



Daar gaat het toch niet om? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 17:18 
 
Hardtraxxer

HoekatSea schreef:
Haahhaha wij verkopen onze kaarten wel hoor dus iedereen moet zelf weten of ze komen.


Wow professioneel dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

De prijs wordt bepaald op artiesten locatie, beveiliging, ehbo etc etc. Om dan te lezen dat wij aasgieren zijn... dat is niet zo want we maken niet eens winst. Blijkbaar heeft hier dus 95 procent geen idee van wat alle kosten zijn om dit te organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
De prijs wordt bepaald op artiesten locatie, beveiliging, ehbo etc etc. Om dan te lezen dat wij aasgieren zijn... dat is niet zo want we maken niet eens winst. Blijkbaar heeft hier dus 95 procent geen idee van wat alle kosten zijn om dit te organiseren.


Kan je mij dan uitleggen waarom een feest in PKHS met The Purge, Element, Delete, Imperial Etc. 25€ kost in PKHS en jullie feest 51€? Met vrijwel hetzelfde locatie en voorzieningen. Dat is niet uit te leggen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten