Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2020 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geld, geld, geld...

Want ja, denk dat organisatie nog wat kuiltjes te vullen heeft vanuit dat gezonken schip feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht dat ze met de winst hieruit de kaartjes kunnen terug betalen van het bootfeest :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso geen voorkeur om naar PKHS te gaan. Die gast hoort een vrouwennaam op de gastenlijst en gaat ze vervolgens volgen op Instagram zonder ze te kennen.

De prijs is mij ook te.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zelf nog nooit in PKHS geweest dus ik ben oprecht benieuwd na alle gemengde verhalen hier, laat het gewoon op me af komen.

De organisatie kan inderdaad iets professioner reageren, al vind ik het wel netjes dat ik met mijn kaart voor het bootfeest hier gewoon heen kan. Voor 31 eurotjes is dit een prima lineup, maar kan ook goed begrijpen dat mensen hier geen 51 voor willen neerleggen. Buiten de 3 (prima) headliners om is het inderdaad allemaal talent, bij classics is dat voor mij nooit zo erg aangezien je dan een wat interessantere tracklist kan krijgen.

Hebben een hotelletje in Tilburg geboekt en maken er gewoon een leuk weekend van, mocht het feest niet door kunnen gaan door coronamaatregelen maken we er gewoon een weekendje Tilburg van zonder feest.

Ik begrijp alle kritiek op de organisatie ook, ik heb gewoon weer een keer zin in een classics feestje en een feestje wat langer is dan een paar uurtjes. Op het moment zijn ze de enige die dat aanbieden, dus als ze 'leveren' wat er beloofd wordt dan ga ik me zeker wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ik begrijp alle kritiek op de organisatie ook, ik heb gewoon weer een keer zin in een classics feestje en een feestje wat langer is dan een paar uurtjes. Op het moment zijn ze de enige die dat aanbieden, dus als ze 'leveren' wat er beloofd wordt dan ga ik me zeker wel vermaken.


Nee hoor, HardClassics ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:32 
 
Hardtraxxer

51 Euro??? Hebben ze het Gelredome of de Arena afgehuurd? WTF! Gewoon een feestje in een club in Tilburg......(gisteren was er een gratis feestje zag ik op het nieuws :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prijs verbaast me op dit punt niet eens, kijk naar welke twee het organiseren :lol:
PKHS is ook bedroevend.

@David er zijn meerdere feesten, kijk gewoon naar het feesttopic, wat doet je denken dat deze organisatoren iets anders mogen doen dan de andere organisaties? Je krijgt nog steeds gewoon een tafel waar je aan moet staan (zelfs dat mag niet eens meer geloof ik) of je moet op een badeend zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@MartinWaus Reminder/Hardclassics in Duitsland gaat de komende tijd niet door. Daar hebben ze gister een bericht over geplaatst.

@BB Ik ga ook zeker naar meerdere feesten, maar dit is het enige classics feest te komende tijd ;) Ik ga er trouwens niet vanuit dat deze organisatie iets anders mag doen. Ik weet dat het een statafel/barkruk evenement is en dat heb ik ook meegenomen in mijn beslissing om hier alsnog heen te gaan. Alle feesten zijn tegenwoordig zitfeestjes, dus dat is voor mij prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Kaart gekocht. Wees maar blij, want dit zouden niet veel bezoekers doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Kaart gekocht. Wees maar blij, want dit zouden niet veel bezoekers doen!


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 03:43 
 
Hardtraxx Newbie

Wij zijn het inderdaad met jullie eens dat 51,- teveel is. Wij gaan de tickets prijs dan ook verlagen. Eerdere reacties hier van 'ons' waren niet gepast onze oprechte excuses hiervoor. Wij willen in deze tijd jullie gewoon geweldige feesten geven. En daar doen wij ons best daarvoor. Als beginnende organisatie hebben wij zeker fouten gemaakt maar daar leren wij alleen maar van. Wij kunnen in iedergeval niet wachten op betere tijden en samen met jullie dikke feesten neer te zetten.

Onze oprechte excuses voor Eerdere reacties die niet gepast waren.
En hopelijk tot snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 07:58 
 
Hardtraxx Veteran

Prijsverlaging daargelaten, communiceren al beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

Beste,

Wij hebben besloten de tickets prijs voor Hard Dance Hoek x PKHS Hard presents: A New Story en Hard Dance Hoek X PKHS Hard presents: The Beginning Of Hardstyle de tickets prijs te verlagen naar 35,- !

Koop snel je tickets voor beide evenementen hier:
https://eventix.shop/cjjzyg5q

https://shop.novotix.io/v3/flow/start/KXMBEGWMS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha PKHS (aangezien dit bij jullie wordt georganiseerd), ik heb nou de afgelopen 2 weken al drie keer een mail gehad om mijn eigen feest te organiseren en me zojuist voor de derde keer verwijderd uit jullie mailinglijst. Zou prettig zijn als jullie dat kunnen respecteren en niet constant hier mails over blijven sturen omdat jullie geen concepten kunnen verzinnen. Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ha PKHS (aangezien dit bij jullie wordt georganiseerd), ik heb nou de afgelopen 2 weken al drie keer een mail gehad om mijn eigen feest te organiseren en me zojuist voor de derde keer verwijderd uit jullie mailinglijst. Zou prettig zijn als jullie dat kunnen respecteren en niet constant hier mails over blijven sturen omdat jullie geen concepten kunnen verzinnen. Thanks.


Citaat:
Wat voor privacyklacht kan ik melden?
Er zijn 2 soorten privacyklachten die u kunt melden:

    - Een klacht waarbij u de AP informeert over een mogelijke privacyschending. De AP noemt dit een tip.
    - Een klacht over de verwerking van uw eigen persoonsgegevens. De AP noemt dit een klacht.


https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... -bij-de-ap
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2021 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
Marissa schreef:
Begin nu ook wel mijn twijfels te krijgen nu ene Filthy face in de lineup staat.


Full line up:
Sonic devastation
Thera
Filthy face
Davide Sonar
GRViTY
The pitcher
Phyric
Mc Flo

Wij moeten ook djs uit de buurt de kans geven. Overigens een prima line up zo!


Gaaf dat je je eige line up tof vindt, misschien moet je zelf alle kaarten kopen en lekker gaan hakke
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HoekatSea schreef:
De prijs wordt bepaald op artiesten locatie, beveiliging, ehbo etc etc. Om dan te lezen dat wij aasgieren zijn... dat is niet zo want we maken niet eens winst. Blijkbaar heeft hier dus 95 procent geen idee van wat alle kosten zijn om dit te organiseren.


En dan de kaarten ineens voor €16,- per stuk minder verkopen xd
Uhhu!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten