Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Chukkels donder gewoon op met je grote mond als je niks nuttigs te zeggen hebt. Lyst reageert alleen op jou nutteloze post. Daarvoor begin je opeens ook al over drugs terwijl er nergens aanleiding voor is. Als je niet inhoudelijk kan reageren ga je maar met je vriendjes in het drugstopic lekker tikkertje spelen.

Ach, jochie moet even z'n early maatje bijstaan, omdat hij anders bang is om op een volgend feest weer alleen te moeten feesten. Geeft niks hoor, we hebben allemaal in de puberteit gezeten. :aww:

Ontopic edit omdat ik Jor's post niet had gelezen:

Schijnt dus wel een leuk feestje te zijn geweest, maar dat was Dominator ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ach, jochie moet even z'n early maatje bijstaan, omdat hij anders bang is om op een volgend feest weer alleen te moeten feesten. Geeft niks hoor, we hebben allemaal in de puberteit gezeten. :aww:

Ik haak er toch nog even op in. Hoezo sta ik Lyst bij dan? Zoals je ziet is elke post van mij eerder dan die van Lyst, dus ik kan hem moeilijk bijstaan.. Daarnaast hebben we (bijna) dezelfde mening. Mag dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Chukkels schreef:
Ach, jochie moet even z'n early maatje bijstaan, omdat hij anders bang is om op een volgend feest weer alleen te moeten feesten. Geeft niks hoor, we hebben allemaal in de puberteit gezeten. :aww:

Ik haak er toch nog even op in. Hoezo sta ik Lyst bij dan? Zoals je ziet is elke post van mij eerder dan die van Lyst, dus ik kan hem moeilijk bijstaan.. Daarnaast hebben we (bijna) dezelfde mening. Mag dat niet?

Ok, dan haak ik er ook nog even op in, heb toch nog maar 1 waarschuwing hier... Waar heb jij gezien dat ik op jou in ga? Ik reageer op een duidelijke manier op een vraag van Lyst en heb geen enkele moer met jou te maken. Dus waarom je dan op mij ingaat, is mij een raadsel, tenzij het de reden heeft die ik hierboven al genoemd heb. Je komt mij dus over als een soort van Headhunterz-fanboi die niet wil dat z'n held afgezeken wordt. Alleen dan met betrekking tot Lyst ipv Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tja, als je enkel hits gaat draaien kan je verwachten dat er een paar al daarvoor zijn gedraaid. Dan moet je of informeren welke er gedraaid zijn of originele platen kiezen waarvan je bijna zeker weet dat ze niet eerder zijn gedraaid. Net wat Lyst zegt, ze krijgen er dik voor betaald dan mag je ook wat verwachten.



Ik weet t niet hoor gast, maar de EARLY feesten worden georganiseerd om dat gevoel van VROEGER weer terug te krijgen. Gezien je leeftijd, slechts 17, heb jij niets bewust meegekregen van de scene toendertijd. Sterker nog, je had niet eens binnen mogen zijn op dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ok, dan haak ik er ook nog even op in, heb toch nog maar 1 waarschuwing hier... Waar heb jij gezien dat ik op jou in ga? Ik reageer op een duidelijke manier op een vraag van Lyst en heb geen enkele moer met jou te maken. Dus waarom je dan op mij ingaat, is mij een raadsel, tenzij het de reden heeft die ik hierboven al genoemd heb. Je komt mij dus over als een soort van Headhunterz-fanboi die niet wil dat z'n held afgezeken wordt. Alleen dan met betrekking tot Lyst ipv Headhunterz.

Omdat ik het met hem eens ben mbt jouw offtopic reacties misschien. Zoals ik al zei, er kunnen best twee mensen het met elkaar eens zijn.. ;)

Jeff3rd schreef:
Ik weet t niet hoor gast, maar de EARLY feesten worden georganiseerd om dat gevoel van VROEGER weer terug te krijgen. Gezien je leeftijd, slechts 17, heb jij niets bewust meegekregen van de scene toendertijd. Sterker nog, je had niet eens binnen mogen zijn op dit feestje.

Je eerste standpunt klopt. Maar daarvoor hoef je niet enkel hits te draaien. Het gaat om het gevoel (zoals je al zegt) en dat gevoel kun je ook krijgen bij andere Early Hardstyle platen.
Daarnaast weet ik niet waarom je over leefdtijd begint, want ik heb me in de scene verdiept waardoor ik toch echt wel iets af weet van wat er zich vroeger afspeelde. Om maar een stom voorbeeld te geven. Neem een fiets. Vroeger uitgevonden, maar mensen die zich erin interesseren/leren weten nog steeds hoe ze het moeten gebruiken. Daarvoor hoefden ze niet de periode mee te maken waarin die ontworpen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Om maar een stom voorbeeld te geven. Neem een fiets. Vroeger uitgevonden, maar mensen die zich erin interesseren/leren weten nog steeds hoe ze het moeten gebruiken. Daarvoor hoefden ze niet de periode mee te maken waarin die ontworpen is.


Jij bent echt slim, maar toch werkloos :D Werken hebben ze ook vroeger uitgevonden en er later het woord 'werken' aan gegeven, je had je beter op je sollicatie kunnen richten dan op de Early! :whistle:

Maarja over de dubbele nummers dan maar hé.. Dadelijk wordt jou favoriete nummer gedraaid en zit jij lekker te kakken op de wc, balen.. Kom je later weer terug en komt Luna eraan en die gaat nog even jou plaatje erin gooien! Dat is toch top :D

Mja, volgende keer dus even wc-tijden + tracklist doorbellen, dan voorkom je al deze problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Chukkels schreef:
Ok, dan haak ik er ook nog even op in, heb toch nog maar 1 waarschuwing hier... Waar heb jij gezien dat ik op jou in ga? Ik reageer op een duidelijke manier op een vraag van Lyst en heb geen enkele moer met jou te maken. Dus waarom je dan op mij ingaat, is mij een raadsel, tenzij het de reden heeft die ik hierboven al genoemd heb. Je komt mij dus over als een soort van Headhunterz-fanboi die niet wil dat z'n held afgezeken wordt. Alleen dan met betrekking tot Lyst ipv Headhunterz.

Omdat ik het met hem eens ben mbt jouw offtopic reacties misschien. Zoals ik al zei, er kunnen best twee mensen het met elkaar eens zijn.. ;)

En waar ging ik offtopic voordat jij je in deze nutteloze discussie ging mengen? En ben jij nu niet precies datgene aan het doen waar je mij van beschuldigd? En wie de fok ben jij om te zeggen dat ik op moet rotten? Juist ja, zelfreflectie is nog niet bij jou doorgedrongen. Damn, die pubertijd van je moet echt een hel zijn, of is het zelfs nog de kindertijd? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En waar ging ik offtopic voordat jij je in deze nutteloze discussie ging mengen? En ben jij nu niet precies datgene aan het doen waar je mij van beschuldigd? En wie de fok ben jij om te zeggen dat ik op moet rotten? Juist ja, zelfreflectie is nog niet bij jou doorgedrongen. Damn, die pubertijd van je moet echt een hel zijn, of is het zelfs nog de kindertijd? :slow:

Misschien deze post?

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.

Verschil in gevoelsintensiteit van drugs op die momenten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Chukkels schreef:
En waar ging ik offtopic voordat jij je in deze nutteloze discussie ging mengen? En ben jij nu niet precies datgene aan het doen waar je mij van beschuldigd? En wie de fok ben jij om te zeggen dat ik op moet rotten? Juist ja, zelfreflectie is nog niet bij jou doorgedrongen. Damn, die pubertijd van je moet echt een hel zijn, of is het zelfs nog de kindertijd? :slow:

Misschien deze post?

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Nu mag jij mij uit gaan leggen wat een nummer lekkerder maakt als hij voor een tweede keer gedraaid wordt.

Verschil in gevoelsintensiteit van drugs op die momenten :whistle:

Wat is daar off-topic aan? Lyst stelt een vraag in het algemeen en ik antwoord daar op. Zelfs als je alcohol op hebt kan een nummer de 2e keer leuker zijn, omdat je dan meer in de vibe zit. Of als je in het begin nog niet echt los bent gekomen, omdat de sfeer iets minder was en hem later weer hoort dat je dan veel meer zin hebt in het nummer. Op Dominator heb ik For The Girls ook 4x gehoord. De ene keer vond ik het nog vetter dan de andere keer. Dus you fail. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff reageer gewoon niet op Chukkels, die gast loopt te trollen... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 22:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik stelde de vraag helemaal niet in het algemeen, maar aan Jeff3rd, en ik wacht nog steeds op een argument...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hou t gewoon even ontopic nu. Anders even 7 dagen afkoelen. Komop.

Vecht het anders uit via PM ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Even voor de duidelijkheid.. De oorspronkelijke discussie is toch wel toegestaan? Dat ging over hoe wij kritiek konden hebben op luna, dus over dit feest ;)

Ik werd daar op aangesproken en vind dat je dan ook met argumenten moet komen. Ik vraag dan nu ook op een normale manier aan jeff3rd wat er goed aan is als platen vaker gedraaid worden op 1 feest, want ik snap nog steeds de beweegreden daar achter niet. :thumbup:

Kijk ik snap best dat mensen minder kritisch zijn dan ik, ik ben tenslotte een perfectionist, maar op partyflock las ik t ook; Luna held van de avond, dan vraag ik me af waar ze dat in godsnaam op baseren. Volgens mij zie ik iets over het hoofd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Even voor de duidelijkheid.. De oorspronkelijke discussie is toch wel toegestaan? Dat ging over hoe wij kritiek konden hebben op luna, dus over dit feest ;)

Ik werd daar op aangesproken en vind dat je dan ook met argumenten moet komen. Ik vraag dan nu ook op een normale manier aan jeff3rd wat er goed aan is als platen vaker gedraaid worden op 1 feest, want ik snap nog steeds de beweegreden daar achter niet. :thumbup:


Ik denk dat Jeffrey deze bedoeld, ben vaker met hem op feestjes geweest en was hem regelmatig kwijt. Zo heeft de een last van veelvuldig plassen, zo heeft Jeffrey vaak last van veelvuldig kakken!

Squirrie schreef:
Maarja over de dubbele nummers dan maar hé.. Dadelijk wordt jou favoriete nummer gedraaid en zit jij lekker te kakken op de wc, balen.. Kom je later weer terug en komt Luna eraan en die gaat nog even jou plaatje erin gooien! Dat is toch top
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten