Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben alleen in 2017 geweest, en toen viel het toch wat tegen. Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt... Ik zie zo een pussy lounge xxxxl gebeuren in het gelredome :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Chroman schreef:

Dat slaat nergens op, helemaal niet voor een laatste editie.

Nou, ik ben benieuwd naar jouw alternatief.

Nou niet mijn alternatief, maar b2s' alternatief: 2 teams euforisch en 2 raw met de populairste artiesten die ieder weekend al b2b staan.

is wat ik denk, niet wat ik hoop



Citaat:
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition. The biggest indoor Hardstyle gathering in the world. An epic night of immense proportions where we will store, secure and eternalize our legacy. Only one part is still unwritten, which will be the last formation on February 9th.


Dit klinkt mij in ieder geval iets als een reis door de verschillende edities heen. Dan klinken mijn teams zo gek nog niet.. Snap ook niet waarom je denkt dat b2s opeens het zelfde gaat doen als de laatste 2 jaar.
Citaat:
2 teams euforisch en 2 raw met de populairste artiesten die ieder weekend al b2b staan
.
Mag toch niet hopen, want dan sla ik deze editie toch liever over.

Ik ben benieuwd, we gaan het meemaken. Ik heb goede hoop dat b2s het een hele speciale editie gaat laten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet rouwig om de laatste editie, de laatste jaren sprak het me helaas steeds minder aan door de duidelijke tweedeling.
De eerste edities meegemaakt en die waren geweldig! :loving:
Benieuwd naar de line-up en uiteraard wat er in 2020 staat te gebeuren.
Je kunt niet een Gelredome vullen met enkel Raw of Euforisch.
Maar gezien hun nieuwe logo en `branding` verwacht ik wel een extra harde richting en minder euforisch.
Zou dat wel jammer vinden, maar goed we gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, het kan aan zoveel liggen. Meest waarschijnlijke reden is het overgrote aanbod aan (goedkopere) feesten tegenwoordig. Vond de edities 2013-2016 wel leuk, maar ik merkte toen al dat het muzikaal telkens achteruit ging. In 2017 en 2018 geen kaartjes gekocht owv een tegenvallende line-up voor het rauwere deel (ja lekker haten op Rebelion).

Zou het ook niet te maken kunnen hebben met een verschuivende gemiddelde leeftijd? Een paar jaar geleden lag die toch wel iets hoger. Op 18-20 jarige leeftijd heb je het vaak nog niet zo breed dat je 50+ euro aan consumpties kan wegwerken op ieder feest. Zie tegenwoordig echt enorm veel mensen flesjes water vullen aan de toiletten. Ik denk dat je niet mag onderschatten hoe belangrijk de verkoop van drank op dergelijke evenementen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Simply because we are always improving


Niet om jullie af te vallen maar dit is natuurlijk niet helemaal waar hé.. Anders sta je als organisatie niet waar je nu staat! ;)

Maar goed, goed dat ze dit doen en mooi om te zien dat B2S nu eindelijk drastische maatregelen gaat nemen :) Benieuwd naar de laatste editie en nog meer benieuwd naar wat er voor in de plaats komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
b2s schreef:
Simply because we are always improving


Niet om jullie af te vallen maar dit is natuurlijk niet helemaal waar hé.. Anders sta je als organisatie niet waar je nu staat! ;)


Hoezo ze willen toch 1 van hun grootste feesten verbeteren zodat die wel uitverkocht raakt. Ik vind het wel een goeie zet. Ik wil nu best graag naar de laatste Hard Bass en ook naar het volgende concept volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Hoezo ze willen toch 1 van hun grootste feesten verbeteren zodat die wel uitverkocht raakt. Ik vind het wel een goeie zet. Ik wil nu best graag naar de laatste Hard Bass en ook naar het volgende concept volgend jaar.


Ik denk dat je m'n punt mist ;) Dat "simply because we are always improving" daar gaat het om! Hebben ze juist niet of niet goed gedaan de afgelopen jaren.. Verder eens met je verhaal, wat ik dus zelf ook al aangaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Citaat:
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition. The biggest indoor Hardstyle gathering in the world. An epic night of immense proportions where we will store, secure and eternalize our legacy. Only one part is still unwritten, which will be the last formation on February 9th.


Dit klinkt mij in ieder geval iets als een reis door de verschillende edities heen. Dan klinken mijn teams zo gek nog niet.. Snap ook niet waarom je denkt dat b2s opeens het zelfde gaat doen als de laatste 2 jaar.

Ik hoop dat je gelijk hebt, Hard Bass was ook mijn eerste feestje en het enige feest waar ik 4 jaar op rij geweest ben. Helaas de laatste 2 keer ook niet meer, vanwege tegenvallende line-up. Maar als ze iets drastisch zouden veranderen, zouden ze dat dan niet bij het nieuwe concept doen? Ik bedoel, de laatste Q-Base was ook gewoon een 'normale' editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
En hier de echte reden waarom Hardbass Stopt:
https://www.telegraaf.nl/financieel/163 ... -gelredome Let op: In november zou het ook zomaar de laatste Qlimax in het GelreDome kunnen zijn!!!

Krijg bovenstaande doorgestuurd. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk verder.

Als je zo'n toko overneemt/koopt wil je natuurlijk dat alles wat geld genereert juist wél door blijft gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inb4 Pussylounge in de Geldredome
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar voor het eerst geweest en vond er niet zo heel veel aan tbh. Benieuwd wat ze er nu mee gaan doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Treurig, was m'n eerste feest en sindsdien elk jaar gegaan. Opzich was het wel te verwachten tho. Wel ontzettend benieuwd hoe ze deze editie gaan aanpakken en wat ze in 2020 gaan doen!

Dit dus. Al een aantal jaar op rij het idee gehad om niet te gaan, uiteindelijk telkens weer een kaartje gekocht. Werd wel tijd voor iets nieuws idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het speculeren wat aan te wakkeren
De Gelderlander
Vitesse heeft per 1 oktober 2023 de huur opgezegd van GelreDome. De club wil niet weg uit het stadion, maar ziet de stap als noodzakelijk om te komen tot een ‘nieuw, redelijk en evenwichtig’ huurcontract.

https://www.gelderlander.nl/arnhem/vite ... ~ad9f1120/

Coincidence?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pussy Lounge, Gelredome 2020..?

Anyway vast wel weer aanwezig want fietscombi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mongoose schreef:
En hier de echte reden waarom Hardbass Stopt:
https://www.telegraaf.nl/financieel/163 ... -gelredome Let op: In november zou het ook zomaar de laatste Qlimax in het GelreDome kunnen zijn!!!

Krijg bovenstaande doorgestuurd. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk verder.

Als je zo'n toko overneemt/koopt wil je natuurlijk dat alles wat geld genereert juist wél door blijft gaan. :P

Je wilt juist zoveel mogelijk doen wat het meest oplevert. Ik denk dat het GelreDome juist heel goed runt zonder Vitesse. De evenementen lopen goed in het GelreDome en die organisatoren vullen wel het hele stadion (dus kunnen hogere huur betalen), i.t.t. Vitesse. Vandaar dat zij de huur zo exorbitant vinden. Al die lege blauwe stoeltjes :aww:

Dus ja, geen zorgen over Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@B2S: Zouden jullie de titel willen aanpassen naar hoe het hoort? Mijn autisme kan dit nauwelijks aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
@B2S: Zouden jullie de titel willen aanpassen naar hoe het hoort? Mijn autisme kan dit nauwelijks aan :x

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Als je zo'n toko overneemt/koopt wil je natuurlijk dat alles wat geld genereert juist wél door blijft gaan. :P

Je wilt juist zoveel mogelijk doen wat het meest oplevert. Ik denk dat het GelreDome juist heel goed runt zonder Vitesse. De evenementen lopen goed in het GelreDome en die organisatoren vullen wel het hele stadion (dus kunnen hogere huur betalen), i.t.t. Vitesse. Vandaar dat zij de huur zo exorbitant vinden. Al die lege blauwe stoeltjes :aww:

Dus ja, geen zorgen over Qlimax.[/quote]
Dat zei ik volgens mij ook? Of althans zo bedoelde ik ´t wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 23:30 
 
Hardtraxxer

Lijkt met niet dat een voetbalstadion waarvan 40% (hoogste tribunes/skyboxes/kleedkamers/kantoren) niet bruikbaar is tijdens (grote) evenementen heel veel meer zal verdienen dan de huidige opzet. Vitesse kan sowieso geen eigen stadion financiëren, en Arnhem gaat echt geen twee stadions toestaan in de stad, aangezien het GelreDome zelf al nooit vol zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 12:39 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Lijkt met niet dat een voetbalstadion waarvan 40% (hoogste tribunes/skyboxes/kleedkamers/kantoren) niet bruikbaar is tijdens (grote) evenementen heel veel meer zal verdienen dan de huidige opzet.

Voor die rekensom heb je wel wat meer factoren nodig dan de faciliteiten van het stadion zelf. Met een evenement staan er bijv 30.000 betalende bezoekers op het veld ipv 22 spelers. En de barren draaien 9 uur nonstop ipv ca. 3 uur bij een wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

Hard Bass 2019

Opening: Luna

Team Blue:
Devin Wild
Atmozfears
D-Block & S-Te-Fan
Live: KELTEK

Team Green:
Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
Live: Crypsis & Chain Reaction: Unlike Others

Team Yellow:
Phuture Noize
Sub Zero Project
Radical Redemption (Alleen Melodische Nummers) xd
Live: D-Sturb Level 3

Team Red:
Delete
E-Force
Clockartz
Live: Regain Out of Bounds

Edit: Omdat het de laatste editie is zou het misschien vet zijn om elk team en elke live act hun eigen ost te maken. (ja 8 in totaal) xd. kan nog behoorlijk vet zijn

dit zou in mijn ogen heel dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Om het speculeren wat aan te wakkeren
De Gelderlander
Vitesse heeft per 1 oktober 2023 de huur opgezegd van GelreDome. De club wil niet weg uit het stadion, maar ziet de stap als noodzakelijk om te komen tot een ‘nieuw, redelijk en evenwichtig’ huurcontract.

https://www.gelderlander.nl/arnhem/vite ... ~ad9f1120/

Coincidence?


Heeft iemand ook al gezegd dat de EO jongerendag (ongeveer tegelijkertijd met Hardbass aankondiging) heeft aangegeven dat ze het feest vanaf aankomend jaar ook niet meer in de Gelredome houden?
Bron: Facebook pagina van de EO jongerendag

Heel toevallig allemaal dan xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Heel toevallig allemaal dan xd xd

Ja dat is idd puur toeval. Een kleine zoektocht levert de verklaring op dat de EO op zoek was naar een kleinschaliger evenement. Minder massaal. De Ahoy (nieuwe locatie) is idd een stuk kleiner dan t Gelrdome.
Complot-theorie weer uit de wereld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Hard Bass 2019

Opening: Luna

Team Blue:
Devin Wild
Atmozfears
D-Block & S-Te-Fan
Live: KELTEK

Team Green:
Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
Live: Crypsis & Chain Reaction: Unlike Others

Team Yellow:
Phuture Noize
Sub Zero Project
Radical Redemption (Alleen Melodische Nummers) xd
Live: D-Sturb Level 3

Team Red:
Delete
E-Force
Clockartz
Live: Regain Out of Bounds

Edit: Omdat het de laatste editie is zou het misschien vet zijn om elk team en elke live act hun eigen ost te maken. (ja 8 in totaal) xd. kan nog behoorlijk vet zijn

dit zou in mijn ogen heel dik zijn


Radical zou ik eerder in Red zetten, en Clockartz in Yellow. Verder SZP vervangen door MYST en Radical (in Red dan) voor Thera en ik koop tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2018 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zou mijn ultieme line up zijn. Hopelijk kijkt b2s mee ;p. Al staat de line up wss al vast.

Opening Geck-O

Blue
Zany
Max Enforcer
Sound Rush
Live: D-Block & S-Te-Fan

Green
Wildstylez
KELTEK
Audiotricz
Live: Noisecontrollers

Yellow
B-front
Phuture Noize
Sub Zero Project
Live: Clockartz

Red
Chris One
Rooler
Mind Dimension
Live: Delete VIP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten