hardbass verkoopt normaal gesproken snel uit?wrote:Line-up is zeker nice. Slechte kaartverkoop zal zeker niet door de line-up komen, misschien komt het gewoon omdat mensen denken van; ach Hard Bass toch nooit uitverkocht, wacht nog wel even??wrote:Line-up vind ik persoonlijk leuker dan vorig jaar. Afgezien van de prijs is het toch best gek dat het nog niet is uitverkocht. Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hard Bass 2015 was volgens mij na een week uitverkocht. Hard Bass 2014 diezelfde avond nog geloof ik.
2 jaar geleden was het in 8 uur uitverkocht, vorig jaar duurde het een paar dagen
Ik denk toch echt dat het vooral de datum is, paar weken vroeger dan normaal
Ach wat maakt het uit. Zal wel gewoon uitverkocht geraken?
Denk dat het vooral te maken heeft met het grote aanbod van andere feesten als Qapital en Supremacy en Radical in de HMH.wrote:2 jaar geleden was het in 8 uur uitverkocht, vorig jaar duurde het een paar dagen
Ken al die prijzen niet uit m'n hoofd, maar het aanbod in big budget, grote hallen, uitgebreide shows-feesten is gewoon groter, en lang niet allemaal rond de 70 euro.
Het raakt ook wel uitverkocht, is pas in Januari. Maar denk toch dat b2s zich wel achter de oren krabt.
Het gevoel van exclusiviteit en "je moet er bij zijn" wat eerder vergelijkbaar was met bijvoorbeeld Qlimax, dat is tegenwoordig niet meer bij Hardbass.
Zou het ook te maken hebben dat ze de lineup van te voren bekend maken? Dat mensen nu toch denken, ook ivm het grote aanbod zoals hierboven genoemd, ik sla deze even over want die DJs zie ik ook op andere feestjes.
Vorig jaar? We leven toch nog in 2015wrote:2 jaar geleden was het in 8 uur uitverkocht, vorig jaar duurde het een paar dagen
De verkoop was anders eind 2014 voor de 2015 editiewrote:Vorig jaar? We leven toch nog in 2015wrote:2 jaar geleden was het in 8 uur uitverkocht, vorig jaar duurde het een paar dagen
ja misschien wel, het aanbod qua feesten is ook niet meer normaal tegenwoordig. Als je wil kan je bijna ieder weekend wel naar een feest waar de grote namen draaien. Vaak ben je dan maximaal 2 tientjes kwijt voor een kaart.wrote:Zou het ook te maken hebben dat ze de lineup van te voren bekend maken? Dat mensen nu toch denken, ook ivm het grote aanbod zoals hierboven genoemd, ik sla deze even over want die DJs zie ik ook op andere feestjes.
Straks maar even een kaartje halen 
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
wrote: Als je wil kan je bijna ieder weekend wel naar een feest waar de grote namen draaien. Vaak ben je dan minimaal 3 tientjes kwijt voor een kaart.
Zal vast wel een track van uit komen, en anders gewoon raw.wrote:Leuke is dat ik altijd een warm-up mix maak voor vrienden (en mijzelf) met enkel en alleen tracks van artiesten die die avond zullen draaien. Het knaagt aan me dat ik niet weet wat te doen voor 3 The Hard Way
3 The Hard Way op FB: https://www.facebook.com/3thehardwayoff ... =3&fref=nf
wrote:3 The Hard Way op FB: https://www.facebook.com/3thehardwayoff ... =3&fref=nf

Er vanuit gaande dat alle leden van 3thw daar aanwezig zijn, denk ik in ieder geval niet dat het italianen zijn.. Die zullen ze niet van italie naar rotterdam laten vliegen voor enkel een meeting. Tenzij ze natuurlijk een andere boeking hebben in nederland dit weekend... (ondanks de vaagheid van de foto herken ik wel dat dit het b2s kantoor is, dat in rotterdam staat)
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Las al dat regain naar Nederland was gevlogen voor iets
Het zou me niks verbazen als het Typhoon,Regain en Requiem zijn.
Volgens mij herken ik al Jason Payne, Regain en Requiem door dat matglas
Kan ik zeker mee levenwrote:Volgens mij herken ik al Jason Payne, Regain en Requiem door dat matglas
Liever die drie dan Italiaanse consorten.