Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:48 

Hardtraxx Veteran

Hangt natuurlijk helemaal van de line up af, bij radical verwacht je alleen maar hard harder hardtst
B-front zie ik er wel toe in staat een beter gebalanseerde line-up te zien samenstellen waar de iets softere kant ook goed naar voren komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Ik zou al 60 euro lappen voor nog zo'n half uurtje B-Frontliner als Hardbass vorig jaar (hee, we zijn weer OT :cool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik zou al 60 euro lappen voor nog zo'n half uurtje B-Frontliner als Hardbass vorig jaar (hee, we zijn weer OT :cool: )

Maak daar 2Sidez van en ik leg er 100eu voor neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Rickzel schreef:

Maak daar 2Sidez van en ik leg er 100eu voor neer.

Wow Rik, jij bent rijk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:35 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
B-Front zaal bij Thrillogy 2011 was al genieten :love:

X-Qlusive B-Front zou ik echt meteen kaarten voor halen.

Denk dat ze dan eerder een XQ Italy vs Holland is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 19:51 

Donateur

ErikZ schreef:
Wacht even Timothy ga je Frontliner nu vergelijken qua populariteit met B-Front :huh: ?

Geen idee hoe te meten, maare 110k vs 440k likes. Wellicht een groot deel ook internationaal, maar dat veroorzaakt geen 300k verschil lijkt mij.

ErikZ schreef:
Als XQ B-Front aangekondigd wordt zal de verkoop binnen 3 dagen uitverkocht zijn, durf ik te wedden voor een euroknaller!!

Ligt een beetje aan de datum, maar ik ben sowieso in voor deze weddenschap.

ErikZ schreef:
De Line-up van XQ FL zoog ook monkeyballs imo wat niet hielp met de verkoop

Eens, maar wie gaat B-Front neerzetten om het qua lineup super aantrekkelijk te maken? Freqz, Titan, Adaro, Ran-D etc etc allemaal leuke namen, maar die kun je letterlijk op ieder feest zien. Het enige wat anders zou zijn in dit geval is dat Bob zelf oude platen zou draaien, de rest doet toch wel gewoon recent werk (of oude collabs). Met 2-sidez ga je ook geen HmH volkrijgen. Ik geloof best dat B-Front met een interessante line-up nu sneller de HmH vol krijgt dan FL met die ruklineup, maar alsnog geloof ik niet meer zo in het hele XQ concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
maar alsnog geloof ik niet meer zo in het hele XQ concept.

Dit slaat miss nog het meest de spijker op de kop.. Dit soort events waar 1 artiest centraal staat is niet meer alleen aan xq voorbehouden... Er zijn zoveel meer feesten tegenwoordig waar dit gebeurt. Tot vorig jaar thrillogy, radical hosting op intents, radical zn eigen album release feest, noem maar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Toch zou het dan voor mij voor het eerst zijn dat het XQ Concept me wél trekt. (Showtek, Zany, Technoboy was ik te jong voor)
In tegenstelling tot Frontliner z'n X-Qlusive kun je bij B-Front X-Qlusive rekenen op een avond gevuld met zoveel ontzettend goede muziek :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 00:27 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Toch zou het dan voor mij voor het eerst zijn dat het XQ Concept me wél trekt. (Showtek, Zany, Technoboy was ik te jong voor)
In tegenstelling tot Frontliner z'n X-Qlusive kun je bij B-Front X-Qlusive rekenen op een avond gevuld met zoveel ontzettend goede muziek :drool:

B-Front, jammer dat ze veelal die artiesten pakken die de meeste likes hebben op Social Media waardoor Q-Dance niet meer nadenkt over of het evenement wel zou kunnen leven bij die artiest.
Als ik XQ B-Front zie staan, zal ik gelijk tickets kopen.
Kunnen het ook eens in een kleinere zaal houden, geen ZiggoDome, geen HmH. Maakt mij het uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 00:36 

Hardtraxxer

Nog genoeg grote mainstream namen die geen XQ hebben gehad. Zatox en Psyko Punkz zullen sowieso wel volgen en daarna zullen namen als Coone en Ran-D wel populairder zijn om een eigen XQ te krijgen. Wel ontzettend zonde, want XQ B-Front zou echt te gruwelijk zijn :loving:

Toch raar dat Hard Bass in het oorspronkelijke XQ weekend is gezet. Hoop dat ze XQ dan nu de 30e doen, de 17e zou erg slecht uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 01:57 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Delt-A schreef:

B-Front, jammer dat ze veelal die artiesten pakken die de meeste likes hebben op Social Media waardoor Q-Dance niet meer nadenkt over of het evenement wel zou kunnen leven bij die artiest.
Als ik XQ B-Front zie staan, zal ik gelijk tickets kopen.
Kunnen het ook eens in een kleinere zaal houden, geen ZiggoDome, geen HmH. Maakt mij het uit.

SFX draait veel verlies, dus denk dat ze liever voor het snelle geld willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 10:29 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Toch raar dat Hard Bass in het oorspronkelijke XQ weekend is gezet. Hoop dat ze XQ dan nu de 30e doen, de 17e zou erg slecht uitkomen.

Carnaval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is de HMH ook al geboekt op de 16 & 23e.. Zal het vanmiddag even kijken als ik er langsloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 14:31 

Hardtraxxer

Worden de OST's nu ook door de Live acts gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 14:43 

Hardtraxx Veteran

Stevige melodieuze track laten maken door Frequencerz als anthem lijkt me wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 14:48 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Stevige melodieuze track laten maken door Frequencerz als anthem lijkt me wel wat :)

Zoiets:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 14:57 

Hardtraxx Veteran

HA, verrek.

Ja dat zou idd echt perfect zijn :lol:

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:47 

Is er nog speculaas over "3 the hard way"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:01 

Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:

Speculaas :loving: dan krijg je in ieder geval een lekkere set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Misschien als ze het bekend maken dat mensen nog wat te enthousiasmeren zijn voor kaartjes? Aangezien het nog steeds niet uitverkocht is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:28 

Hardtraxxer

Line-up vind ik persoonlijk leuker dan vorig jaar. Afgezien van de prijs is het toch best gek dat het nog niet is uitverkocht. Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:44 

Hardtraxx Elite

TheCrazyDutch schreef:

Waarschijnlijk met Sinterklaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Nee natuurlijk is hij het niet. Die is al op 6 december het land uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:58 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
DL22 schreef:
TheCrazyDutch schreef:

Nee natuurlijk is hij het niet. Die is al op 6 december het land uit!

Maar maar maar dan krijg je toch speculaas? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:56 

Hardtraxxer

PvO Hardstyle schreef:
Line-up vind ik persoonlijk leuker dan vorig jaar. Afgezien van de prijs is het toch best gek dat het nog niet is uitverkocht. Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit :P

Line-up is zeker nice. Slechte kaartverkoop zal zeker niet door de line-up komen, misschien komt het gewoon omdat mensen denken van; ach Hard Bass toch nooit uitverkocht, wacht nog wel even??
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten