Laatste live act zal wel Warface en Delete ofzo worden. Of Warface en RR.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waarom zou RR nog een liveact beginnen? Hij heeft het al druk genoeg met zijn eigen liveact, Minus Militia en zijn album
Kan ook eenmalig zijn , zoals Freakz At Night (oke ze hebben 2x gespeeld)wrote:Waarom zou RR nog een liveact beginnen? Hij heeft het al druk genoeg met zijn eigen liveact, Minus Militia en zijn album
Ik hoop niet dat Radical en titan er dit jaar weer staan. Zou een beetje raar zijn niet? Omdat zij hier afgelopen jaar ook al gestaan hebben. Kom dan met een team als Phuture Noize, B-Front en Prefix & Density 
Precies ditwrote:Ik hoop niet dat Radical en titan er dit jaar weer staan. Zou een beetje raar zijn niet? Omdat zij hier afgelopen jaar ook al gestaan hebben. Kom dan met een team als Phuture Noize, B-Front en Prefix & Density
Zou wel een bazensetje wordenwrote:Ik hoop niet dat Radical en titan er dit jaar weer staan. Zou een beetje raar zijn niet? Omdat zij hier afgelopen jaar ook al gestaan hebben. Kom dan met een team als Phuture Noize, B-Front en Prefix & Density
PN, P&D & B-Front zou echt perfect als een derde team zijn ja. 
Waar kan ik tekenen?wrote:PN, P&D & B-Front zou echt perfect als een derde team zijn ja.
Woensdag de line up van team blue
https://www.facebook.com/officialb2s/vi ... =2&theater
Lijkt me echt een hele vette combinatie!wrote:PN, P&D & B-Front zou echt perfect als een derde team zijn ja.
Lineup in delen?wrote:Woensdag de line up van team blue
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Als ik die trailers zie krijg ik een beetje het idee dat de stage in het midden van het Gelredome komt te staan?
Ging inderdaad ook even door mijn hoofd, maar dat lijkt me sterk..wrote:Als ik die trailers zie krijg ik een beetje het idee dat de stage in het midden van het Gelredome komt te staan?
Dan leveren ze heel veel ruimte in in de zaal die ze niet kunnen compenseren met die tribune op de korte zijde. Dat gecombineerd met de grote mierenhoop die Hard Bass vaak al is, zal dat denk ik echt niet gebeuren..
Alle 4 de teams draaien tegelijk maar allemaal een andere richting op.wrote:Als ik die trailers zie krijg ik een beetje het idee dat de stage in het midden van het Gelredome komt te staan?
Zou kunnen, beetje zoiets als Qapital
krijgen we dan 7 uur lang Toneshifterz en Frontlinerwrote:Alle 4 de teams draaien tegelijk maar allemaal een andere richting op.wrote:Als ik die trailers zie krijg ik een beetje het idee dat de stage in het midden van het Gelredome komt te staan?
Zou kunnen, beetje zoiets als Qapital
Wel voordeel dat je dat team helemaal niet hoeft te zien, gewoon die hoek mijdenwrote:krijgen we dan 7 uur lang Toneshifterz en FrontlinerNee toch
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Vetwrote:Alle 4 de teams draaien tegelijk maar allemaal een andere richting op.wrote:Als ik die trailers zie krijg ik een beetje het idee dat de stage in het midden van het Gelredome komt te staan?
haha dat is waarwrote:Wel voordeel dat je dat team helemaal niet hoeft te zien, gewoon die hoek mijdenwrote:krijgen we dan 7 uur lang Toneshifterz en FrontlinerNee toch
En dan Hardstyle Mafia als live-act.wrote:PN, P&D & B-Front zou echt perfect als een derde team zijn ja.
Nop, aan einde van team Green filmpje staat dezelfde datum. Oftewel morgen team Yellow coördinaten, dinsdag team Red coördinaten en dan woensdag de volledige line-up.wrote:Lineup in delen?
thx miwerwrote:Nop, aan einde van team Green filmpje staat dezelfde datum. Oftewel morgen team Yellow coördinaten, dinsdag team Red coördinaten en dan woensdag de volledige line-up.wrote:Lineup in delen?
Hee lees jij de 2 posts boven je ook eens? Danku!wrote:https://www.facebook.com/officialhardbass/videos/535203479978240/
Toch niet in delen de lineup lijkt het zo!
Overigens komen er best leuke theoriën voorbij over die coördinaten.
Eerste team was Alaska (arctic) --> Frozen --> Da Tweekaz of Sound Rush?
Tweede team is t diepste punt van de oceaan, vlakbij Guam --> Down, Down --> Noisecontrollers?
De coördinaten kunnen misschien een thema aangeven van de show. Bijvoorbeeld arctische beelden op LED-schermen of diepzee visuals. Ben zelf erg benieuwd wat ze er van gaan maken, maar met BKJN vs. Partyraiser op dezelfde datum hangt de keuze om te gaan toch af van de line-up.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Ik denk eerder dat ze gewoon een thema hebben gekozen en dat dit verder niks met de line-up te maken heeft, maar misschien wel met de stage inderdaad.