Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter gewoon Delete VIP als afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Delete VIP zie ik ook niet gebeuren. Niet alleen omdat het geen volledig nieuwe act is, maar omdat ie had aangegeven zoveel tijd kwijt te zijn met de act. Hij wil het fris/vernieuwend houden, dus dat betekent dat ie op Hard Bass alweer met allemaal nieuwe edits aan zou moeten komen. Hoewel we nog 3 maanden te gaan hebben lijkt me dat niet realistisch.

Als hij de kans van b2s krijgt om als Delete VIP Hard Bass af te sluiten, dan gaat hij dat uiteraard doen. Zoiets weiger je niet, lijkt me. Ook al wil je jouw live-act speciaal houden.

Als hij op Hard Bass pas weer als Delete VIP staat, is het in mijn beleving nog steeds fris/vernieuwend. Alle edits zijn op dit moment nieuw. Als hij deze edits de komende maanden in normale dj-sets niet draait en geen boekingen accepteert als Delete VIP tot 23 januari lijkt me dit geen enkel probleem. Vervolgens kun je met deze edits en een aantal nieuwe edits een weergaloze set neerzetten. Ik hoop het zo.

Ik denk echter dat b2s zoals ieder jaar voor een totaal nieuwe live-act kiest. Persoonlijk vrees ik voor Digital Punk met Unleashed LIVE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:47 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
janlul schreef:
Ikben vooral benieuwd naar de afsluiter. Hoop dat dit weer n nieuw gevormde live act, heb alleen totaal geen idee wie het dit jaar kunnen worden.

Niet als afsluiter, maar een NCBM live-act zou gaaf zijn :)


Wat is een NCBM? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers + Bass Modulators
Al zie ik die liever op qlimax dan op hardbass :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:48 
 

janlul schreef:
wootum schreef:
janlul schreef:
Ikben vooral benieuwd naar de afsluiter. Hoop dat dit weer n nieuw gevormde live act, heb alleen totaal geen idee wie het dit jaar kunnen worden.

Niet als afsluiter, maar een NCBM live-act zou gaaf zijn :)


Wat is een NCBM? :$


Noisecontrollers & Bass Modudulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je een NCBM live-act willen?

NCBM live-act = 15minuten draaitijd per artiest
NC + BM + andere artiest in n team = 30minuten draaitijd per artiest, waarin toch dezelfde platen voorbij zullen komen als bij een live-act.

Daarnaast hebben ze op Decibel zondag een half uur samen gedraaid en zo bijzonder was t niet vergeleken met hun aparte sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
pim0412 schreef:
Delete VIP zie ik ook niet gebeuren. Niet alleen omdat het geen volledig nieuwe act is, maar omdat ie had aangegeven zoveel tijd kwijt te zijn met de act. Hij wil het fris/vernieuwend houden, dus dat betekent dat ie op Hard Bass alweer met allemaal nieuwe edits aan zou moeten komen. Hoewel we nog 3 maanden te gaan hebben lijkt me dat niet realistisch.

Als hij de kans van b2s krijgt om als Delete VIP Hard Bass af te sluiten, dan gaat hij dat uiteraard doen. Zoiets weiger je niet, lijkt me. Ook al wil je jouw live-act speciaal houden.

Als hij op Hard Bass pas weer als Delete VIP staat, is het in mijn beleving nog steeds fris/vernieuwend. Alle edits zijn op dit moment nieuw. Als hij deze edits de komende maanden in normale dj-sets niet draait en geen boekingen accepteert als Delete VIP tot 23 januari lijkt me dit geen enkel probleem. Vervolgens kun je met deze edits en een aantal nieuwe edits een weergaloze set neerzetten. Ik hoop het zo.

Ik denk echter dat b2s zoals ieder jaar voor een totaal nieuwe live-act kiest. Persoonlijk vrees ik voor Digital Punk met Unleashed LIVE.

Met alle respect voor Digital Punk, maar zoiets zou toch geen waardige afsluit act zijn? Ik vind het super wat hij met z'n podcast doet, maar verder.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een NCBM liveact zoals B-Frontliner vorig jaar is toch retegaaf. Halfuurtje al bestaande NCBM collabs + nieuwe tracks. Is compleet iets anders dan een halfuur samen op Decibel draaien of NC + BM + andere artiest in één team op Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik ook nooit begrepen. Mainstream artiesten live zetten is over het algemeen alleen maar tijd inleveren ten opzichte van een normale set. Als je het nou bij een Crypsis zegt kan ik er nog in komen. Op X-Q bijvoorbeeld ook al jammer dat Atmoz/BM samen stonden. Als die los stonden in de plaats van Deepack/Darkraver had je een heel ander feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Als hij de kans van b2s krijgt om als Delete VIP Hard Bass af te sluiten, dan gaat hij dat uiteraard doen. Zoiets weiger je niet, lijkt me. Ook al wil je jouw live-act speciaal houden.

Als hij op Hard Bass pas weer als Delete VIP staat, is het in mijn beleving nog steeds fris/vernieuwend. Alle edits zijn op dit moment nieuw. Als hij deze edits de komende maanden in normale dj-sets niet draait en geen boekingen accepteert als Delete VIP tot 23 januari lijkt me dit geen enkel probleem. Vervolgens kun je met deze edits en een aantal nieuwe edits een weergaloze set neerzetten.

Niet wat ik bedoel. Hij heeft zelf aangegeven in dat Supremacy interview dat ie elke keer wanneer hij als VIP staat iets anders wil neerzetten, dus niet met dezelfde edits wil aankomen. Het gaat om de tijd die hij heeft om een stuk of 12 tot 14 nieuwe edits voor te bereiden. Dat lijkt mij persoonlijk niet realistisch als je het ook nog origineel wil houden zodat het ook daadwerkelijk iets toevoegt aan de track. Heeft niets te maken verder met de act exclusief houden zoals jij het interpreteerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
chas1n schreef:
Derde team niet Rawphoric?


jawel, maar ik kwam niet op de goeie benaming :whistle:


Haha mooi aangepast, zo zijn alle hokjes weer compleet. Hopelijk Industrial Raw als afsluitende live-act!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop ook nog op een Early Raw Hardstyle act
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met BKJN vs Partyraiser dus niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik hoop ook nog op een Early Raw Hardstyle act


Tsja, ik weet dat het sarcastisch is, maar de lompe tracks voor de raw-hype word ik toch wel vrolijk van. (die Tartaros Loudness classics set bijvoorbeeld).

Je gebruikt de term 2 keer en Alive at Night gaat er ongetwijfeld een artikel aan wijden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Ik hoop ook nog op een Early Raw Hardstyle act


Tsja, ik weet dat het sarcastisch is, maar de lompe tracks voor de raw-hype word ik toch wel vrolijk van. (die Tartaros Loudness classics set bijvoorbeeld).

Je gebruikt de term 2 keer en Alive at Night gaat er ongetwijfeld een artikel aan wijden >.<


Het noemen van die term/dat hokje door mij is een grap, maar dat soort tracks vind ik wel geweldig.
Maar daar hoeft dus geen apart hokje voor gemaakt te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
provehito schreef:
chas1n schreef:
Derde team niet Rawphoric?


jawel, maar ik kwam niet op de goeie benaming :whistle:


Haha mooi aangepast, zo zijn alle hokjes weer compleet. Hopelijk Industrial Raw als afsluitende live-act!!


Ja godver, nu moet ik hem weer aanpassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Ik hoop ook nog op een Early Raw Hardstyle act


Tsja, ik weet dat het sarcastisch is, maar de lompe tracks voor de raw-hype word ik toch wel vrolijk van. (die Tartaros Loudness classics set bijvoorbeeld).

Je gebruikt de term 2 keer en Alive at Night gaat er ongetwijfeld een artikel aan wijden >.<


Het noemen van die term/dat hokje door mij is een grap, maar dat soort tracks vind ik wel geweldig.
Maar daar hoeft dus geen apart hokje voor gemaakt te worden :P


Haha nee ik snapte 'm verder wel hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig, dit feest is net als qlimax toch wel een zekerheidje, al valt de line-up vaak wel tegen, qua teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het dan toch? Bioweapon?
http://www.hardnews.nl/bioweapon-komen- ... ude-stijl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:

Ik zie niks over Hard Bass. Snap daarom ook niet echt waarom je het in dit topic post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
NightFly013 schreef:

Ik zie niks over Hard Bass. Snap daarom ook niet echt waarom je het in dit topic post.


joey serieus?

eerder in dit topic... sommige verwachten bioweapon op hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
NightFly013 schreef:

Ik zie niks over Hard Bass. Snap daarom ook niet echt waarom je het in dit topic post.


Dat ligt dan meer aan jou dan aan mij...... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk ook serieus nog dat Bioweapon op HardBass staat. Maar ben eerder benieuwd wat de nieuwe afsluiting wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat deze namen wel een serieuze kans hebben:

Sound Rush - Brennan Heart - Frontliner - Live: Bioweapon
Atmozfears - Psyko Punkz - D-Block & S-Te-Fan - Live: NCBM
Hard Driver - B-Front - Zatox - Live: Gunz For Hire
Radical Redemption - Deetox - Titan - Live: geen flauw idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk dat deze namen wel een serieuze kans hebben:

Sound Rush - Brennan Heart - Frontliner - Live: Bioweapon
Atmozfears - Psyko Punkz - D-Block & S-Te-Fan - Live: NCBM
Hard Driver - B-Front - Zatox - Live: Gunz For Hire
Radical Redemption - Deetox - Titan - Live: geen flauw idee


Zal er niet ver vanaf liggen denk ik.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten