Ground Zero 's ochtends blijkt ook een lust voor het oog te zijn 
Aftermovie
Hele thema was oorlog en tanks en straaljagers... shotgun past daar ook wel bij.wrote:Vind het persoonlijk helemaal geen vette trackkeuze. En met name shutgun. Past voor geen meter in een aftermovie imo, zit totaal geen thema tachtig gevoel in die plaat.
Haha ja dat klopt wel maar doelde ook meer op het nummer zelf. Zit voor mij totaal geen sfeer in en heb juist graag nummers in een aftermovie die een vet sfeertje neerzetten.wrote:Hele thema was oorlog en tanks en straaljagers... shotgun past daar ook wel bij.wrote:Vind het persoonlijk helemaal geen vette trackkeuze. En met name shutgun. Past voor geen meter in een aftermovie imo, zit totaal geen thema tachtig gevoel in die plaat.
Vette track wel, alleen de overgang er naar toe is hier niet helemaal netjes.wrote:Vind het persoonlijk helemaal geen vette trackkeuze. En met name shutgun. Past voor geen meter in een aftermovie imo, zit totaal geen thema tachtig gevoel in die plaat.
Alleen die eerste track is leuk gedaanwrote:Vind het persoonlijk helemaal geen vette trackkeuze.
Zolang er geen anthem is gedraaid zal er ook geen anthem zijn lijkt mewrote:Is er trouwens ergens iets bekend gemaakt door b2s wat betreft een anthem?
Dat snap ik, maar ik bedoel of er ooit een reden of verklaring is geweest dat er geen anthem was dit jaarwrote:Zolang er geen anthem is gedraaid zal er ook geen anthem zijn lijkt mewrote:Is er trouwens ergens iets bekend gemaakt door b2s wat betreft een anthem?
Waarom zou je zo'n masker op een feest dragen? Zit toch totaal niet comfortabel om over de rest nog maar te zwijgen.wrote:19:38m, met Anony masker
Zit heel erg comfortabel hoor....niks mis mee.wrote:Waarom zou je zo'n masker op een feest dragen? Zit toch totaal niet comfortabel om over de rest nog maar te zwijgen.wrote:19:38m, met Anony masker
Ik ga ook maar eens zo'n masker dragen.wrote:(en vooral veel vrouwen)
Samen eentje kopen dan?wrote:Ik ga ook maar eens zo'n masker dragen.wrote:(en vooral veel vrouwen)
Is goed maadt!! Ga je vanavond ook naar Hans?wrote:Samen eentje kopen dan?