Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Daveytl wrote:Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.
Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
ErikZ wrote:
Daveytl wrote:Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.
Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd
Ik zag toen op Utrecht cs een zooi ervan terug komen :lol: Echt prachtig was dat :lol:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
ErikZ wrote:
Altijd na het einde van een feest kan je je goed vermaken. De één zit er nog helemaal in en de ander is flink naar de klote.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P
Moet je ns naar een Amsterdams technofeestje gaan :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ligt het aan mij of merk je pas hoe veel mensen wel niet gebruiken als je zelf gebruikt hebt? Dat idee had ik bij Noisia Invites :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
PNXRMX wrote:
Rickzel wrote:Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P
Haha ik beloof al heel lang een groep vrienden om een keer mee te gaan... Dus ga het wss vanzelf een keer mee maken xd

@Klapstoel ja dat hoor je wel vaker :P als je het zelf een keer gedaan hebt zie je het ineenkeer overal :lol:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Rickzel wrote:
PNXRMX wrote:
Haha ik beloof al heel lang een groep vrienden om een keer mee te gaan... Dus ga het wss vanzelf een keer mee maken xd

@Klapstoel ja dat hoor je wel vaker :P als je het zelf een keer gedaan hebt zie je het ineenkeer overal :lol:
Ben een paar keer bij Rotterdamse Rave geweest in de Factory010. Was echt goud, laatste 2 uur dikke schanz, en het 2e zaaltje was vinyl only met oude techno klappers. Zeker een aanrader ;)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ja moet ook zeggen dat het me best wel vet lijkt, zie de aantrekkingskracht van die muziek ook absoluut wel. Een bepaalde groep vrienden van me zijn ook redelijk fanatieke techno-gangers, maar is er tot nu toe nog niet van gekomen om een keer mee te gaan.

Ik ga er eens wat meer werk van maken :D
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik bied me ook aan. Vooral de hardere/duistere kant van Techno en natuurlijk Schranz vind ik echt vet.
En over het vdk-gehalte op feesten, ik merk het eigenlijk alleen als ik er echt op ga letten. Vond het op Hard Bass ook echt meevallen in vergelijking met de voorgaande twee edities. Lag er misschien ook aan waar we stonden.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Niets verslaat Q-Base om 06uur inderdaad.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Het anabolengehalte viel me ook alleszins mee dit jaar, mooi.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
chas1n wrote:Het anabolengehalte viel me ook alleszins mee dit jaar, mooi.
Mij ook, precies drie gezien achterin en die hielden gelukkig elkaar meer bezig dan anderen.

Wat het drugs verhaal betreft, ik weet nog wel dat bij de laatste xxlerator raw in de matrix ik en m'n vriendin apart werden genomen uit de rij werden gehaald en naar een achterkamer zijn gebracht. schoenen uit en echt heel nauwkeurig werd ik onderzocht, beiden hadden we niks bij ons dus vroegen we ze waarom wij eruit werden gehaald. En de reden was allerminst normaal te noemen. Ze vonden dat we in de omgeving van de matrix ons verdacht gedroegen want dat registreerde camera's en beveiligers die voor de deur stonden.
We kende de weg daar verder niet en bespraken wat zaken onder elkaar maar verdacht gedragen? Ben verder nooit ergens apart genomen en heb al helemaal nooit mijn schoenen uit hoeven te doen :lol: en het lijkt er altijd op dat de grote dealers altijd binnen komen en nooit problemen hebben :p
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
RTM93 wrote:Ben verder nooit ergens apart genomen
Weet je dat wel zeker :$
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
:lol: :lol: :lol:
Ik onthoud mij van verder commentaar.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Blear wrote:Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:
HIERKOMEN EN INLEVEREN xd Never forget
Last edited by Alm1ghty on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 18 days ago
yowan wrote: desnoods op de grond gooien.
Dit moet je dus nooit doen. Twee jaar geleden op Dream Village zag ik dat twee gasten van de wc werden geplukt. De ene ging netjes mee, leverde zn spul in en kon rustig verder gaan. De ander gooide zn spul op de grond, werd in de houdgreep genomen en overgedragen aan de politie.
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
En even later weer vrijgelaten door gebrek aan bewijs. Het enige verschil ís dat je het feest niet meer mee maakt.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Duke wrote:Niets verslaat Q-Base om 06uur inderdaad.
haha inderdaad. Dat is echt een gekkenhuis
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
klapstoel wrote:Ligt het aan mij of merk je pas hoe veel mensen wel niet gebruiken als je zelf gebruikt hebt? Dat idee had ik bij Noisia Invites :P
Ik gebruik zelf niet, maar mijn ex wel. Sindsdien, als ik erop let, valt het me pas echt op. Daarvoor 2/3 jaar naar feesten geweest en is het me totaal ontgaan.
Heb dus geen idee om hoe iemand zich voelt, maar je ziet wel degelijk
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Na de Defqon afterparty op zaterdag ook aardig wat lijken, zal aardig in de buurt komen van Q-Base.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Deanster wrote:Na de Defqon afterparty op zaterdag ook aardig wat lijken, zal aardig in de buurt komen van Q-Base.
De walk of shame op maandagochtend is ook fantastisch.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
De zondagavond/maandagnacht op de defqon camping, lijkt net de zombie apocalypse :lol:
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Wij noemen het 'The Walking Dead' xd
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Norther66 wrote:De zondagavond/maandagnacht op de defqon camping, lijkt net de zombie apocalypse :lol:
Toen ik op decibel op de afterparty moest draaien zondag nacht leek het ook net
Deanster wrote:'The Walking Dead'
:lol: