Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jan 2016 16:38 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Nummers als Echoes vind ik niet geweldig

Ik vind die juist wel vet! Klinkt imo The Pitcher 2009/2010 achtig ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 02:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik kijk trouwens enorm op tegen Team Green. Frontliner & Hard Driver, dat wordt me een partij afzien.



Frontliner ben ik echt totaal met je eens... Hoezo word hij sws nog geboekt? Vind het maar een rare kwast. Enorm stoere praat op de Social Media over andere DJs, maar ondertussen maakt hij platen waar die zich dood voor moet schamen
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de collab met Radical en One More TIme niks meer gemaakt dat ook maar 1 seconde blijft hangen, het is al vaker gezegd, maar als hij nou gewoon 3 keer zo weinig tracks maakt en wat meer moeite doet om het te perfectioneren zou hij makkelijk in het rijtje Wildstylez/Noisecontrollers passen. Nu maakt hij gewoon matige shit.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook benieuwd hoe hard driver dit gaat doen. Komt hij af met POW!, komt frontliner daarna lekker aankakken met zn TSOF shit
Vraag me trouwens ook af hoe dit in team red gaat worden. Warface draait echt op belachelijk hoog BPM. Gaat toch ook niet klinken in combinatie met Delete?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 10:37 
 

Weet nog dat t bpm op intents aardig hoog was tijdens Delete
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:


Ik zie er verder ook niet tegenop hoor, zo'n gigantische martelgang zou het wel niet worden :lol: , maar het is wel het team waar ik het minst zin in heb. Maargoed, kan ook betekenen dat het juist wel meevalt :)
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:


Ik zie er verder ook niet tegenop hoor, zo'n gigantische martelgang zou het wel niet worden :lol: , maar het is wel het team waar ik het minst zin in heb. Maargoed, kan ook betekenen dat het juist wel meevalt :)


Daarom! Kan alleen maar meevallen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?

Gok vandaag of morgen.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?


Vond stage vorig jaar niet zo mooi, dus hoop op iets beters :x
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?


Ik verwacht lampen en lasers. :kiss:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht weeral een led-muur. Zou liever zien dat ze met iets komen wat spannender is maar dat zal vast wel niet.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik verwacht weeral een led-muur. Zou liever zien dat ze met iets komen wat spannender is maar dat zal vast wel niet.


Daar dacht ik ook al aan, aangezien de show van G4H ook niks waard is zonder led schermen. Mooi half uurtje eten dan ^^
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax viel ook tegen qua stage (ook al zag het er wel vet uit met de visuals), dus ben benieuwd hoe b2s dit gaat aanpakken, vooral omdat het niet echt lekker gaat met het moederbedrijf SFX.
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elk jaar duurder en stage is elk jaar minder...
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet

pessimist
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Norther66 schreef:
Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet

pessimist


Realist :list:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
stanlesz schreef:
Norther66 schreef:
Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet

pessimist


Realist :list:


Ik hou wel van je :loving:
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
Ik hou wel van je :loving:


Bewijs maar over 2 weken :$
Bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet


Wordt m'n 6e keer dit jaar, en kan geen enkele stage noemen die me nou enorm is bijgebleven. Maar doet er ook niet zo toe.
Bericht Geplaatst op 12 jan 2016 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gingen de geruchten niet dat de stage dit jaar aan de lange zijde is? Zou wel gaaf zijn.. Stage van vorig jaar was inderdaad matig, maargoed dan kan dit jaar alleen maar meevallen
Bericht Geplaatst op 12 jan 2016 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Gingen de geruchten niet dat de stage dit jaar aan de lange zijde is? Zou wel gaaf zijn.. Stage van vorig jaar was inderdaad matig, maargoed dan kan dit jaar alleen maar meevallen


Zoiets heb ik dus ook opgevangen, maar ik denk niet dat ze dat zullen doen? :P
Bericht Geplaatst op 12 jan 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er stond in een mailtje een tijd geleden dat de stage 140 meter breed zou zijn. Daardoor kwamen mensen met het idee dat het op de lange zijde zou staan. Maar b2s had dit ergens later ook weer ontkracht.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten