Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Chroman wrote:Nummers als Echoes vind ik niet geweldig
Ik vind die juist wel vet! Klinkt imo The Pitcher 2009/2010 achtig ^^
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
DL22 wrote:Ik kijk trouwens enorm op tegen Team Green. Frontliner & Hard Driver, dat wordt me een partij afzien.

Frontliner ben ik echt totaal met je eens... Hoezo word hij sws nog geboekt? Vind het maar een rare kwast. Enorm stoere praat op de Social Media over andere DJs, maar ondertussen maakt hij platen waar die zich dood voor moet schamen
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sinds de collab met Radical en One More TIme niks meer gemaakt dat ook maar 1 seconde blijft hangen, het is al vaker gezegd, maar als hij nou gewoon 3 keer zo weinig tracks maakt en wat meer moeite doet om het te perfectioneren zou hij makkelijk in het rijtje Wildstylez/Noisecontrollers passen. Nu maakt hij gewoon matige shit.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik ben ook benieuwd hoe hard driver dit gaat doen. Komt hij af met POW!, komt frontliner daarna lekker aankakken met zn TSOF shit
Vraag me trouwens ook af hoe dit in team red gaat worden. Warface draait echt op belachelijk hoog BPM. Gaat toch ook niet klinken in combinatie met Delete?
B
Weet nog dat t bpm op intents aardig hoog was tijdens Delete
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 20 days ago
Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
PvO Hardstyle wrote:Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:
Ik zie er verder ook niet tegenop hoor, zo'n gigantische martelgang zou het wel niet worden :lol: , maar het is wel het team waar ik het minst zin in heb. Maargoed, kan ook betekenen dat het juist wel meevalt :)
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:
PvO Hardstyle wrote:Ik zie niet tegen team green op, ik ben juist heel benieuwd. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ze met zn vijfjes wel een leuke set gaan neerzetten. Het zal geen denderende set gaan worden, maar dat half uurtje daarvoor maakt een hoop goed! :loving:
Ik zie er verder ook niet tegenop hoor, zo'n gigantische martelgang zou het wel niet worden :lol: , maar het is wel het team waar ik het minst zin in heb. Maargoed, kan ook betekenen dat het juist wel meevalt :)
Daarom! Kan alleen maar meevallen. :thumbup:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
NightFly013 wrote:Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Gok vandaag of morgen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
NightFly013 wrote:Waar blijven die anthems? Zouden ze echt wachten tot de dag zelf.....sowieso misschien tot de dag voor Hardbass want dat is de CD meestal al "verkrijgbaar" :x

Vond stage vorig jaar niet zo mooi, dus hoop op iets beters :x
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
NightFly013 wrote: Wat verwachten jullie van het decor dit jaar?
Ik verwacht lampen en lasers. :kiss:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik verwacht weeral een led-muur. Zou liever zien dat ze met iets komen wat spannender is maar dat zal vast wel niet.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Joey wrote:Ik verwacht weeral een led-muur. Zou liever zien dat ze met iets komen wat spannender is maar dat zal vast wel niet.
Daar dacht ik ook al aan, aangezien de show van G4H ook niks waard is zonder led schermen. Mooi half uurtje eten dan ^^
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Qlimax viel ook tegen qua stage (ook al zag het er wel vet uit met de visuals), dus ben benieuwd hoe b2s dit gaat aanpakken, vooral omdat het niet echt lekker gaat met het moederbedrijf SFX.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Elk jaar duurder en stage is elk jaar minder...
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Norther66 wrote:Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet
pessimist
Hardtraxx Veteran
stanlesz wrote:
Norther66 wrote:Hard bass heeft wat dat betreft nog nooit echt een memorabele stage gehad, verwacht ik nu ook weer niet
pessimist
Realist :list:
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Norther66 wrote:
stanlesz wrote:
pessimist
Realist :list:
Ik hou wel van je :loving:
Hardtraxx Veteran
stanlesz wrote:Ik hou wel van je :loving:
Bewijs maar over 2 weken :$
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Wordt m'n 6e keer dit jaar, en kan geen enkele stage noemen die me nou enorm is bijgebleven. Maar doet er ook niet zo toe.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Gingen de geruchten niet dat de stage dit jaar aan de lange zijde is? Zou wel gaaf zijn.. Stage van vorig jaar was inderdaad matig, maargoed dan kan dit jaar alleen maar meevallen
Hardtraxxer
81 posts member since 2016
last seen Jan 2016
Jeroen23 wrote:Gingen de geruchten niet dat de stage dit jaar aan de lange zijde is? Zou wel gaaf zijn.. Stage van vorig jaar was inderdaad matig, maargoed dan kan dit jaar alleen maar meevallen
Zoiets heb ik dus ook opgevangen, maar ik denk niet dat ze dat zullen doen? :P
Hardtraxx Veteran
Er stond in een mailtje een tijd geleden dat de stage 140 meter breed zou zijn. Daardoor kwamen mensen met het idee dat het op de lange zijde zou staan. Maar b2s had dit ergens later ook weer ontkracht.