Vind de melodie wel pakkend eigenlijk! Denk dat dit dan wel de OST van 3thw zou worden...
Helemaal niet verkeerd!
Helemaal niet verkeerd!
Leek mij eerder een SZP collab met ?wrote:Eerste plaatje van 3 the hard way.
View on SoundCloud
Word er nog niet heel enthousiast van, wat jullie?
Dat is correctwrote:Verwacht het ook lomper, maar als OST moet het toch wel een beetje "groots" klinken, net als die Freakz at Night OST vorig jaar.
Maargoed, we zullen wel zien, vind het iig een lekker plaatje
edit: Klinkt inderdaad enorm Sub Zero Project nu ik er over na denk! Hebben die laatst geen collab met Radical gemaakt? Of haal ik dat nu uit m'n reet
Geheimzinnig verhaal weer ditwrote:En ook niet van SZPIk denk niet dat je hem snel gaat raden..
Die gingen wel een collab maken, maar die verwacht ik nog niet in Unleashed. Eerder de collabs van DP & Radicalwrote:Verwacht het ook lomper, maar als OST moet het toch wel een beetje "groots" klinken, net als die Freakz at Night OST vorig jaar.
Maargoed, we zullen wel zien, vind het iig een lekker plaatje
edit: Klinkt inderdaad enorm Sub Zero Project nu ik er over na denk! Hebben die laatst geen collab met Radical gemaakt? Of haal ik dat nu uit m'n reet
Niet om tof te doen hoor maar is gewoon niet van SZPwrote:Geheimzinnig verhaal weer ditwrote:En ook niet van SZPIk denk niet dat je hem snel gaat raden..
Okéwrote:Niet om tof te doen hoor maar is gewoon niet van SZPwrote:Geheimzinnig verhaal weer ditwrote:En ook niet van SZPIk denk niet dat je hem snel gaat raden..
Ja had ik ook niet moeten doen! Excuus! Het is eigenlijk toch een collab van Crypsis en Sub Zero Projectwrote:Ja hoor, we hebben er weer 1 die tof doet met inside info.
Niet zo serieus he, het is Weekend!!wrote:Ja had ik ook niet moeten doen! Excuus! Het is eigenlijk toch een collab van Crypsis en Sub Zero Projectwrote:Ja hoor, we hebben er weer 1 die tof doet met inside info.
Inderdaad. Post dan niks.wrote:Ja hoor, we hebben er weer 1 die tof doet met inside info.
Eens. Echt 2 overschatte DJs.wrote:Ik kijk trouwens enorm op tegen Team Green. Frontliner & Hard Driver, dat wordt me een partij afzien.
Frontliner ben ik het wel mee eenswrote:Eens. Echt 2 overschatte DJs.wrote:Ik kijk trouwens enorm op tegen Team Green. Frontliner & Hard Driver, dat wordt me een partij afzien.
Dat wel, maar hij staat een beetje misplaatst in team green. Nummers als Echoes vind ik niet geweldig en nummers als POW! en Choppin' Bodies passen waarschijnlijk niet in de set.wrote:Frontliner ben ik het wel mee eenswrote:Eens. Echt 2 overschatte DJs.wrote:Ik kijk trouwens enorm op tegen Team Green. Frontliner & Hard Driver, dat wordt me een partij afzien.
Alleen Hard Driver vind ik nog een van de weinige die elke keer toch met wat origineels komt