Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als deze line-up niet klopt dan ga ik echt enorm balen, alleen Zatox is kut, en Crisis Era ken ik te weinig van om over te oordelen.

Is ook wel eens anders geweest :oh:

blijven 17 namen over waar ik me uitermate goed op vermaak, ik mag het gvd hopen gvd

Doe je een poging je award toch nog te veroveren ten koste van SVB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Team 1
Audiotricz, Cyber, Sound Rush
Live: Noisecontrollers Attack Again

Team 2:
Headhunterz, Wildstylez, Atmozfears
Live: Bioweapon

Team 3:
Myst, Artifact, B-Front
Live: Phuture Noize

Team 4:
D-Sturb, Regain, Radical Redemption
Live: Delete VIP

Zou mijn voorkeur hebben :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Waarom geloven mensen dit nog na die zogenaamde leks van Qlimax en Return of HHZ.

Ik snap waarom je het niet zou geloven, heb nou niet echt valide bewijs om het te onderbouwen. Ik heb wel een foto van een e-mail die vandaag is verstuurd. Maar goed, uiteindelijk maakt alle discussie niet zoveel uit aangezien de lineup toch voor de kaartverkoop bekend wordt gemaakt.

Afbeelding

Ziet eruit als een pagina van het draaiboek gemaakt door de veiligheidsmanager van b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu wel benieuwd waar die vandaan is gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok dat 1 van de medewerkers van een derde partij deze mail onder ogen is gekomen. Lijkt me niet dat inner circle ontvangers van deze mail foto's gaan maken.

Een situatie zou kunnen zijn :
B2s vraagt het beveiligingsbedrijf om het draaiboek te updaten. Bedrijf stuurt de aangepaste terug. Medewerker van het beveiligingsbedrijf ziet de mail. Maakt een foto en stuurt door naar een vriend of vriendin. En zie daar een lek.

En ja in een draaiboek staat altijd het programma. Zo gaat dit in ieder geval ook bij Absolutely Fresh.

Maaaaarrrrrr.
We komen er vanzelf achter of dit de echte is. Dus blijf vooral lekker speculeren. Dat houdt het leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval:

Exterkate schreef:
Als het waar is, dan heb ik het nu al te doen met Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou dit een hele goede hardbass line up vinden. Elk team is wel goed imo. Op team green na natuurlijk, maar daar maakt de live act al veel goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel lache als B2S of Q gewoon een stuk of 10 (foute) line-ups verspreid via de mail over 10 verschillende medewerkers. De ene medewerker heeft Crisis Era in de line-up, de andere heeft Luminite er in staan en de ander heeft Adrenalize (ik noem maar wat)

degene die dan massaal online komt weet je meteen vanuit welke medewerker de leak komt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Lijkt me ook wel lache als B2S of Q gewoon een stuk of 10 (foute) line-ups verspreid via de mail over 10 verschillende medewerkers. De ene medewerker heeft Crisis Era in de line-up, de andere heeft Luminite er in staan en de ander heeft Adrenalize (ik noem maar wat)

degene die dan massaal online komt weet je meteen vanuit welke medewerker de leak komt >.<

Dan heb je echt te goed vertrouwen in de mens. Ik weet zeker dat er dan minimaal al 3 of 4 rond zouden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nouja dan pak je ze alle 4 toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha nouja dan pak je ze alle 4 toch :thumbsup:

Hahaha dat zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Newbie

Verwacht Frequencerz hier eigenlijk niet i.v.m. X-Qlusive een week later..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
idee

Zou serieus een goede zijn om leaks tegen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
mrbubble456 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Waarom geloven mensen dit nog na die zogenaamde leks van Qlimax en Return of HHZ.

Ik snap waarom je het niet zou geloven, heb nou niet echt valide bewijs om het te onderbouwen. Ik heb wel een foto van een e-mail die vandaag is verstuurd. Maar goed, uiteindelijk maakt alle discussie niet zoveel uit aangezien de lineup toch voor de kaartverkoop bekend wordt gemaakt.

Afbeelding

Ziet eruit als een pagina van het draaiboek gemaakt door de veiligheidsmanager van b2s.


Lijkt mij wel dat b2s dan de tijden goed zou hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:25 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Lijkt me ook wel lache als B2S of Q gewoon een stuk of 10 (foute) line-ups verspreid via de mail over 10 verschillende medewerkers. De ene medewerker heeft Crisis Era in de line-up, de andere heeft Luminite er in staan en de ander heeft Adrenalize (ik noem maar wat)

degene die dan massaal online komt weet je meteen vanuit welke medewerker de leak komt >.<


Dit is slimme marketing. :worship: Zou geniaal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

TheDonald schreef:
.

Lijkt mij wel dat b2s dan de tijden goed zou hebben :whistle:

Dat is natuurlijk de GMT tijdzone. Nederland is +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TheDonald schreef:
.

Lijkt mij wel dat b2s dan de tijden goed zou hebben :whistle:

Dat is natuurlijk de GMT tijdzone. Nederland is +1.


nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vervang D-Sturb voor Delete, dan ben ik helemaal tevreden. Verder prima line-up ook, mocht dit hem zijn. Tijdens green dan maar even een vette hap scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht deze line-up kloppen dan hoop ik dat Phuture Noize of Myst het anthem maakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof er niks van dat Crisis Era er staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Geloof er niks van dat Crisis Era er staat :lol:

Maar aan de andere kant, wie verwachtte er Phuture Noize (in 2014), Outbreak, 3 The Hard Way, Chris One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
TSFH schreef:
Geloof er niks van dat Crisis Era er staat :lol:

Maar aan de andere kant, wie verwachtte er Phuture Noize (in 2014), Outbreak, 3 The Hard Way, Chris One?


Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kreeg deze ook doorgestuurd, maar dan in Snapchat vorm met tekst erbij. What the fuck zou Crisis Era op Hard Bass doen.. Ik ken nog geen eens 3 nummers van hun :lol:

Zegt meer iets over mij, maar ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat ik de hardstyle scene op de voeten volg.

Zatox in hetzelfde team als NC zou echt godsgruwelijk spastisch zijn, regain zit ik ook niet op te wachten. Crisis Era ga ik niet over oordelen, want zoals reeds vermeld ken ik er bar weinig van.

Ik schat deze leak zo betrouwbaar als het Nederlands elftal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik schat deze leak zo betrouwbaar als het Nederlands elftal


Nou dat is dus heel erg betrouwbaar aangezien je er gerust op kunt vertrouwen dat ze er niks van bakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut ik bedoelde andersom
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten