Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Kut ik bedoelde andersom

latfle sdnalredeN teh sla raabwuorteb oz kael ezed tahcs kI

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mosredna edleodeb ki tuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEP
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

OT: ik denk ook dat deze fake is. Kan me niet voorstellen dat Frequencerz er staat ivm een mogelijke X-Qlusive. Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat Noisecontrollers akkoord gaat met zo'n team om zich heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat Noisecontrollers akkoord gaat met zo'n team om zich heen :P

Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogant :P :x. Zou ik als organisatie ook niet pikken. Dan maar geen NC op de line-up, en iemand boeken die zich niet te goed voelt om met bepaalde andere mensen in een team te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
TSFH schreef:
Geloof er niks van dat Crisis Era er staat :lol:

Maar aan de andere kant, wie verwachtte er Phuture Noize (in 2014), Outbreak, 3 The Hard Way, Chris One?

Dat waren wel namen die in opkomst waren, of die in een genre produceerde dat populair was. Dat idee heb ik bij Crisis Era niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Fantazoo schreef:
Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat Noisecontrollers akkoord gaat met zo'n team om zich heen :P

Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogant :P :x. Zou ik als organisatie ook niet pikken. Dan maar geen NC op de line-up, en iemand boeken die zich niet te goed voelt om met bepaalde andere mensen in een team te draaien.


Ik denk dat artiesten/agencies wel enige inspraak hebben in met wie artiesten wel of niet mogen/willen draaien, vandaar deze bevinding. Weet uiteraard niet hoe de verhoudingen zijn tussen NC en de andere twee artiesten, maar ik kan het me stijlsgewijs goed voorstellen dat NC hier niet blij van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar stel de een stemt in en opeens gaat het niet door, dan weet je toch dat er iemand niet wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogant :P :x. Zou ik als organisatie ook niet pikken. Dan maar geen NC op de line-up, en iemand boeken die zich niet te goed voelt om met bepaalde andere mensen in een team te draaien.

Nee inderdaad, zou ik ook niet pikken. Je wil immers koste wat kost Crisis Era en Zatox op je feest. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor artiesten is dat helemaal geen ding joh, 100% zeker dat Noisecontrollers respect heeft voor Zatox en denkt "talenten erbij... prima"

Hij doet z'n eigen ding wel, jullie vullen het echt weer in alsof iedereen zo negatief over die gasten denkt :P

En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt


Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYST prima-time als live act heb ik ook mijn twijfel bij. Hoewel ik het van harte toejuich :thumbsup:

Tot nu toe staat hij overal als openings act of in een kleinere zaal. Zou wel gaaf zijn voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zullen we weer een off-topic lineup toto organiseren?

Van die leaks geloof ik ook niet veel meer namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:

En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt


Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set worden

Ligt er ook een beetje aan in hoeverre ze hun plaat keuze op elkaar afstemmen. Ze hebben beide imo genoeg platen die best op elkaar aan zouden sluiten :). Kwestie van geven en nemen int leven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kwestie van nemen en genomen worden int leven.

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:

En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt


Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set worden

Ligt er ook een beetje aan in hoeverre ze hun plaat keuze op elkaar afstemmen. Ze hebben beide imo genoeg platen die best op elkaar aan zouden sluiten :). Kwestie van geven en nemen int leven.


Lijkt me vooralsnog niet voor de hand liggend omdat ieder toch de nieuwste en populairste platen wil draaien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Addict

Aggressive Act als afsluiter zou wel leuk zijn.

Idk hoe ik hier aan denk maar zou het kunnen zijn dat mensen steeds ''nieuwere'' raw acts beginnen zodat er een kans is dat ze afsluiten op Hard Bass? Meer mensen weten dan wie het is dus krijgen ze een grotere fanbase. Het klinkt een beetje raar maar als je er naar kijkt, Rooler & Malice hebben nog nooit op Hard Bass gestaan en dan maken ze dit jaar een raw act en volgend jaar staan ze blijkbaar op Hard Bass want het doel van B2s ofzo is toch elke jaar een andere/nieuwe raw act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg echt zware oogaids en koppijn van die zinnen van jou :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hebben ze niet uitgesproken volgens mij, maar zo kwam het wel over. Op een gegeven moment zit iedereen al in een raw-act. MM werd vorig jaar voor de 2de keer de afsluiter. Een raw-act is ook verre van speciaal geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Aggressive Act als afsluiter zou wel leuk zijn.

Idk hoe ik hier aan denk maar zou het kunnen zijn dat mensen steeds ''nieuwere'' raw acts beginnen zodat er een kans is dat ze afsluiten op Hard Bass? Meer mensen weten dan wie het is dus krijgen ze een grotere fanbase. Het klinkt een beetje raar maar als je er naar kijkt, Rooler & Malice hebben nog nooit op Hard Bass gestaan en dan maken ze dit jaar een raw act en volgend jaar staan ze blijkbaar op Hard Bass want het doel van B2s ofzo is toch elke jaar een andere/nieuwe raw act?

Denk niet dat ze het hier om doen, maar het zal allicht wel door hun koppies gegaan zijn dat ze er met z'n act meer kans op maken dan solo. Alhoewel ik Malice hier ook best solo zou zien staan.

Die gasten kunnen heel goed met elkaar opschieten, en kunnen het in de studio ook goed vinden. Best aannemelijk dat je dan om die reden samen een live-act begint. Zelfde verhaal als met NCBM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dan nog zie ik eerder War Force afsluiten dan Aggressive Act
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Dan nog zie ik eerder War Force afsluiten dan Aggressive Act


Ik zou liever Aggressive Act hebben, ik zelf vind persoonlijk Malice de ''hardste raw producers'' in deze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want harder = beter? Maakt niet uit wat voor een troep je maakt, als het maar hard is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Want harder = beter? Maakt niet uit wat voor een troep je maakt, als het maar hard is?


Dat heb ik nooit gezegt?

Mij zou het gewoon wel leuk lijken om die harde kicks/laser kicks live te horen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten