latfle sdnalredeN teh sla raabwuorteb oz kael ezed tahcs kIwrote:Kut ik bedoelde andersom
?
latfle sdnalredeN teh sla raabwuorteb oz kael ezed tahcs kIwrote:Kut ik bedoelde andersom
Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogantwrote:Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat Noisecontrollers akkoord gaat met zo'n team om zich heen
Dat waren wel namen die in opkomst waren, of die in een genre produceerde dat populair was. Dat idee heb ik bij Crisis Era niet.wrote:Maar aan de andere kant, wie verwachtte er Phuture Noize (in 2014), Outbreak, 3 The Hard Way, Chris One?wrote:Geloof er niks van dat Crisis Era er staat
Ik denk dat artiesten/agencies wel enige inspraak hebben in met wie artiesten wel of niet mogen/willen draaien, vandaar deze bevinding. Weet uiteraard niet hoe de verhoudingen zijn tussen NC en de andere twee artiesten, maar ik kan het me stijlsgewijs goed voorstellen dat NC hier niet blij van wordt.wrote:Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogantwrote:Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat Noisecontrollers akkoord gaat met zo'n team om zich heen![]()
. Zou ik als organisatie ook niet pikken. Dan maar geen NC op de line-up, en iemand boeken die zich niet te goed voelt om met bepaalde andere mensen in een team te draaien.
Nee inderdaad, zou ik ook niet pikken. Je wil immers koste wat kost Crisis Era en Zatox op je feest.wrote: Dat zou wel een beetje diva gedrag zijn + enorm arrogant![]()
. Zou ik als organisatie ook niet pikken. Dan maar geen NC op de line-up, en iemand boeken die zich niet te goed voelt om met bepaalde andere mensen in een team te draaien.
Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set wordenwrote:
En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt
Ligt er ook een beetje aan in hoeverre ze hun plaat keuze op elkaar afstemmen. Ze hebben beide imo genoeg platen die best op elkaar aan zouden sluitenwrote:Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set wordenwrote:
En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt
FTFYwrote: Kwestie van nemen en genomen worden int leven.
Lijkt me vooralsnog niet voor de hand liggend omdat ieder toch de nieuwste en populairste platen wil draaienwrote:Ligt er ook een beetje aan in hoeverre ze hun plaat keuze op elkaar afstemmen. Ze hebben beide imo genoeg platen die best op elkaar aan zouden sluitenwrote:Kan er ook niet bij dat je NC bij Zatox zet. Dat zou best wel een rare set wordenwrote:
En dan nog: ik denk niet dat deze line-up klopt. Kwestie van geven en nemen int leven.
Denk niet dat ze het hier om doen, maar het zal allicht wel door hun koppies gegaan zijn dat ze er met z'n act meer kans op maken dan solo. Alhoewel ik Malice hier ook best solo zou zien staan.wrote:Aggressive Act als afsluiter zou wel leuk zijn.
Idk hoe ik hier aan denk maar zou het kunnen zijn dat mensen steeds ''nieuwere'' raw acts beginnen zodat er een kans is dat ze afsluiten op Hard Bass? Meer mensen weten dan wie het is dus krijgen ze een grotere fanbase. Het klinkt een beetje raar maar als je er naar kijkt, Rooler & Malice hebben nog nooit op Hard Bass gestaan en dan maken ze dit jaar een raw act en volgend jaar staan ze blijkbaar op Hard Bass want het doel van B2s ofzo is toch elke jaar een andere/nieuwe raw act?
Ik zou liever Aggressive Act hebben, ik zelf vind persoonlijk Malice de ''hardste raw producers'' in deze scene.wrote:Dan nog zie ik eerder War Force afsluiten dan Aggressive Act
Dat heb ik nooit gezegt?wrote:Want harder = beter? Maakt niet uit wat voor een troep je maakt, als het maar hard is?