Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt eens tijd dat wat artiesten gaan op staan tegen dat abominabele tempo wat de naam hardstyle niet eens meer waard is. Max 158 bpm zoals warface en jason payne dat jaren geleden deden is prima zat om af te sluiten. Of gooi er echte hardkoor op. Zo'n E-force of Delete moeten daar toch niet aan mee willen doen lijkt mij dan. (er van uitgaan dat het tempo echt de 160+ bpm heeft aangetikt bij team red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ook nog een hele tijd met de famous 2Faced boiiis gestaan, was mooi! :beer:


Was gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
In RSU zie ik juist veel positiviteit...


Ik denk dat dit het meest veelzeggend is. In negatieve zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond team red juist vet! Alleen de platen van Rebelion deden me helemaal niks, behalve The Empire. De rest van hun platen waren gewoon saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Joey schreef:
In RSU zie ik juist veel positiviteit...


Ik denk dat dit het meest veelzeggend is. In negatieve zin.

Ben ik het helemaal mee eens, alleen is dat toch meer het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er kwam nog wel een filmpje langs op Delete's Insta Story, met industrial-achtige, zwaar distorted kicks. Iemand een idee welke dat was? Klonk best leuk in LQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Team Red was echt over de top. Nauwelijks nog muziek te noemen. xd

Beetje een beknopte samenvatting;
- laserkicks
- zeehondkicks
- kicks zonder laag
- kicks met veel laag
- kicks met een knetter op de tail
- pingpongkicks
- blafkicks
- 165bpm

Daarna heel blij dat RR het tempo weer op standje "normaal" zette.


Hmm niet verwacht. Gingen Delete en E-Force zo erg mee in de Rebelion malaise dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Ben er gister niet geweest, maar wat ben ik blij dat ik die anderhalf uur van Team Red heb gemist. Pff, wat klinkt dat slecht zeg. Volgend jaar maar iets van: D-Sturb, Radical Redemption en Regain samen en Delete VIP laten afsluiten. In ieder geval geen Rebelion en E-Force meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima avond gehad, niet echt heel speciaal. Deepack en blue heel erg van genoten. Bij yellow kon ik al snel merken dat het niet veel ging worden. En elke keer diezelfde climax van SZP komt mij ook de strot wel uit, is gewoon elke keer precies t zelfde. Dus maar even wat gaan eten. Team red, tja.... Kon wel genieten van de Delete platen, en sommige E-Force platen. De meeste Rebelion platen daarentegen kon ik vrij weinig mee, als of 2 kippen gesprekken houden, tok tok tok tok, kut kicks. Samen met Lennard ook nog even een snoei harde pinsir ingezet linksvoor, waar de sfeer wel gezellig was. Al met al wel gezellige avond gehad, maar het is gewoon niet heel speciaal en die 75 euro echt waard.

Edit: Oh, en het BPM. Kap daar nou eens mee. Ik kan me niet voorstellen dat Delete daar heeft gestaan en dit wilde. En ook nog eens geen Explosions draaien, heel erg jammer. Naar deze plaat keek ik wel t meeste naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou me niet verbazen als namen zoals B-Front en Phuture Noize Team Green zijn binnen een paar jaar. Het contrast tussen Yellow en Red lijkt ieder jaar groter te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook altijd het idee dat de meerderheid gewoon ook komt voor de laatste twee teams, wat de sfeer de eerste paar uur vooral zeker niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Heb ook altijd het idee dat de meerderheid gewoon ook komt voor de laatste twee teams, wat de sfeer de eerste paar uur vooral zeker niet ten goede komt.

Dit gevoel had ik al een paar jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend vermaakt gisteren, al kwam dat ook wel grotendeels door de gezellige groep. :D De eerste drie teams waren erg fijn. Vooral B-Front, Adaro, Sound Rush, Spirit of Hardstyle, Wildstylez en D-Block & S-Te-Fan waren leuk! Team Red een beetje gemengde gevoelens over. De nieuwe platen van Delete klonken imo erg vet en de platen die E-Force draaide waren opzich ook wel prima. Alleen die edit van Stresstest was niet heel best. :lol: Verder kon ik helemaal niks met de platen van Rebelion en Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:48 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:

en idd, geen explosions, dat was wel echt jammer

Niets gemist dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook even mijn onbelangrijke menig opgeschreven:

Deepack was een zeer fijne opener. Je bent meteen opgewarmt als plaatjes als The Prophecy voorbij komen :love:

Team Blue en Green vond ik prima, maar het is toch doodzonde dat er niet wat meer verrassende tracks tussen de standaardtracks door gedraaid worden. (denkent aan classics of tracks van opkomende talenten) Het comerceel belang is daar helaas te groot voor vrees ik.

Edit: Wildstylez draaide The Blackbird van Jay Reeve, props hiervoor :thumbup:

Coone Live was wel een leuk tussendoortje met het orkest.

Yellow was genieten, de temperatuur binnen liep wel gigantisch op door de vlammen.

Team Red vond ik gaaf tot het een soort Harder, Faster, Weirder contest werd...

Ik ben voorlopig wel een beetje klaar met de feesten in het Gelredome.

Indy schreef:
die edit van Stresstest was niet heel best. :lol:

Nee toch echt een verkrachting van die plaat, wat een teleusteling toen ik in de opbouw al door had dat er geromeld was met die track.

Hopelijk is dit geen voorbode van wat we in 2018 nog mogen verwachten van feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de hitte echt niet te harden nee. Heb er normaal echt nooit last van maar nu had ik het zo benauwd dat ik volledig inkakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Team red was kudt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima avond gehad. Naast alle muzikale beschrijvingen in de vorige berichten wil ik mijn lof even uiten voor de ontiegelijk dikke lichtshow die B2S altijd weet weg te zetten op Hard Bass. Stuk dikker dan de show op Qlimax (die natuurlijk ook schitterend is) Geniaal gebruik gemaakt van de lasers ook. Veel betere setup / show dan vorig jaar. Toen alles op een kluitje zat. Waar de boel nu mooi verspreid was over de bewegende trussen.

Ook de ruimte in de zaal viel mij op. Het was duidelijk merkbaar dat niet alle kaarten zijn verkocht. Het gehele feest lang heb ik overal voldoende ruimte gehad, stuk meer dan tijdens de vorige edities.

Volgend jaar was wel weer aanwezig hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat gezegd hebbende, prima avondje gehad. Behalve dat team red kudt was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kan best genieten van de heren uit team red maar dit was echt de meest trieste vertoning wat ik ooit op een feest heb mogen horen. Dat ze zich niet kapot schamen, een grote schande voor de naam Hardstyle. Al was dit niet eens Hardstyle te noemen. Wat een droefenis. Radical Redemption was nog een verademing tov voorgaande 1,5u.


Dit vat dat goed samen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij was het de 1e keer Hard Bass. We kwamen precies om 23.00 binnen en team blue was meteen erg leuk. Het plezier spatte er van af bij de mannen op het podium en er werden behoorlijk wat onverwachte platen gedraaid. Leuk dat Psyko Punkz Love This Life en Trippy Hippie draaide. Daarna Coone live was ook erg leuk. Dat begin met het orkest was echt heel erg mooi gedaan. Ook leuk dat hij wat oudere platen als Traveling er bij pakte.
Team green en yellow waren ook top met als hoogtepunt eigenlijk toch wel Adaro live.
Team red vond ik echt too much. Geen enkele climax draaien en het bpm meteen opschroeven om maar zo hard mogelijk te zijn is niet echt mijn ding. Radical live vond ik dan wel weer echt vet, waardige afsluiter.
Al met al prima genoten ondanks dat ik nog niet helemaal was opgeknapt van een griepje.
De stage was trouwens echt heel erg vet gedaan door b2s met die enorme robot en die ledschermen er achter. Een van de betere indoorstages die ik heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
- 165bpm

Daarna heel blij dat RR het tempo weer op standje "normaal" zette.


Radical die het tempo omlaag zet? Dit is uniek denk ik, hij & Warface zijn juist de mensen die het tempo de laatste jaren zo absurd hoog gooien.

RTM93 schreef:
Wordt eens tijd dat wat artiesten gaan op staan tegen dat abominabele tempo wat de naam hardstyle niet eens meer waard is. Max 158 bpm zoals warface en jason payne dat jaren geleden deden is prima zat om af te sluiten. Of gooi er echte hardkoor op. Zo'n E-force of Delete moeten daar toch niet aan mee willen doen lijkt mij dan. (er van uitgaan dat het tempo echt de 160+ bpm heeft aangetikt bij team red.


Mee eens.

En ik was er niet, maar ik denk dat het tempo bij 't begin van team red al op 160 stond. En zoals ik hierboven al zei, Warface is juist de boosdoener van dat rare hoge tempo.

Toch nog 1 verdediging, ik denk dat het tempo op het feest zelf nog niet eens zo heel erg storend is als het rond de 160 of hoger is, het valt in ieder geval dan minder op dan als je het thuis terug luistert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even afgezien van al deze ophef omtrent team Red moet ik wel even vermelden dat deze editie wel voor mij op nummer 2 staat van de 5 edities die ik nu ben geweest. Ontzettend vermaakt deze nacht met alle gezelligheid en toffe muziek! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:18 
 
Hardtraxxer

Ben zelf niet geweest. Hoe was SOH live? heb er nog niets over gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BPM inderdaad echt belachelijk hoog gisteren. Zet er dan een goede hardcore afsluiter neer als we toch bijna op die BPM zitten.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten