Helaas af moeten haken omdat een vriend waar ik mee zou gaan ziek is, en ik het te ver reizen vind om alleen te gaan. 
Veel plezier allen die wel gaan!
Mandy?wrote:een knap blond meisje met roze Air Max.
Wel een rsu meetingwrote:Nog ergens een ht meeting?
Solo feestjes beste feestjeswrote:Helaas af moeten haken omdat een vriend waar ik mee zou gaan ziek is, en ik het te ver reizen vind om alleen te gaan.
De meest idiote kicks vliegen me om de orenwrote:Is het zo erg dan?
Je moet maar fan zijn van Delete en Rebelion kicks.wrote:Is het zo erg dan?
wrote:Ligt het aan mij of heb ik bij Team Red echt bar weinig Delete tracks gehoord. Alleen Addicted, Take It Back, Relentless en Level VIP volgens mij. De set leek wel voor 70% uit Rebelion te bestaan. Verder wel een mooi feestje gehad.
Kick It, Warrior, (Victorious?), en nog een nieuwe dacht ik. Geen Explosions iigwrote:Ligt het aan mij of heb ik bij Team Red echt bar weinig Delete tracks gehoord. Alleen Addicted, Take It Back, Relentless en Level VIP volgens mij. De set leek wel voor 70% uit Rebelion te bestaan. Verder wel een mooi feestje gehad.
Niets gemist dus.wrote:
en idd, geen explosions, dat was wel echt jammer
Ik ben wel heel benieuwd nu. Van Rebelion kan ik het me nog voorstellen (ben maar een beetje vooringenomen), maar bij E-Force en Delete verwacht ik over het algemeen toch wel gewoon kwaliteit. Jammer dat er geen liveuitzendingen van de sets zijn geweest dit jaar.wrote:Kan best genieten van de heren uit team red maar dit was echt de meest trieste vertoning wat ik ooit op een feest heb mogen horen. Dat ze zich niet kapot schamen, een grote schande voor de naam Hardstyle. Al was dit niet eens Hardstyle te noemen. Wat een droefenis. Radical Redemption was nog een verademing tov voorgaande 1,5u.
Een uitgebreider verslag volgt nog.