Ik had nog een vraagje over de kluisjes. Is die een beetje groot?
3 bij 3 meterwrote:Ik had nog een vraagje over de kluisjes. Is die een beetje groot?
3 bij 3 meterwrote:Ik had nog een vraagje over de kluisjes. Is die een beetje groot?
Je kan er net je paard in kwijt als het goed is.wrote:3 bij 3 meterwrote:Ik had nog een vraagje over de kluisjes. Is die een beetje groot?
Thnx dad, dacht dat jij ook ging trouwens?wrote:Have fun boys
Ok dan zie k je wel:$wrote:Ik DENK dat ik een groen jurkje aan heb!!! maar weet het niet zeker, kan tot 5 min van te voren nog veranderen
Ja klopt, maar omdat ik zo stom ben om mn oren niet goed af te drogen na sporten ben ik sinds woensdag/donderdag ziekwrote:Thnx dad, dacht dat jij ook ging trouwens?wrote:Have fun boys

damn, en ik vorige keer maar die 5 jassen in 1 kluisje proppenwrote:3 bij 3 meterwrote:Ik had nog een vraagje over de kluisjes. Is die een beetje groot?
moet je glow in the dark lingerie aan doenwrote:Ik DENK dat ik een groen jurkje aan heb!!! maar weet het niet zeker, kan tot 5 min van te voren nog veranderen
wrote:Ik zit nu in de trein. Heb een hardtraxx shirt aan:-D.
Echt zonde gast, wat een feest! Ben tochh blij dat team yellow niet bij de plee staat maar gewoon aan het BEUKEN is. Beetje jammer alleen dat ik in de file stond richting de meeting, achja, toch even staan beuken mensen (beuntiewrote:Toch jammer dat ik niet kon gaan. Iedereen nog veel plezier en uitbrakse!