HANK HANK HANK
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
Zo, op het laatste moment toch maar besloten om te gaan!
Kan het toch eigenlijk niet missen dit...! 
wij zitten al flink in te komen 
gister de geluidsinstallatie van de cnv-wagen gekregen, nu even hardbass introtje doen
kheb dr zoo'n zin in, kan gewoon niet wachten
gister de geluidsinstallatie van de cnv-wagen gekregen, nu even hardbass introtje doen
kheb dr zoo'n zin in, kan gewoon niet wachten
Weet iemand of je daar fatsoenlijk eten kan krijgen? Eventueel een prijsindicatie? K ga er namelijk gelijk uit mn werk heen. Moet daar nog wel iets te snaaien vinden. :p
Genoeg variatie! Hotdogs, pizza's, hamburgers, patat etc etc
Prijs verschilt van 1 muntje tot 3
Prijs verschilt van 1 muntje tot 3
G
broodje frikandel 1 muntwrote:Weet iemand of je daar fatsoenlijk eten kan krijgen? Eventueel een prijsindicatie? K ga er namelijk gelijk uit mn werk heen. Moet daar nog wel iets te snaaien vinden. :p
zou je weer zo lang moeten wachten bij ingang als bij Qlimax?
Gisteren Hard Bass reclame gehoord op SlamFM in de auto. Wat ging ik hard jong!
Zin in vanavond
Zin in vanavond
Lijkt mij een stuk minder dan bij Qlimax, was vorig jaar in ieder geval wel het geval.wrote:broodje frikandel 1 muntwrote:Weet iemand of je daar fatsoenlijk eten kan krijgen? Eventueel een prijsindicatie? K ga er namelijk gelijk uit mn werk heen. Moet daar nog wel iets te snaaien vinden. :p
zou je weer zo lang moeten wachten bij ingang als bij Qlimax?
Qlimax komt veel internationaal publiek op af, HardBass is echt een Nederlands feestje.
En aangezien wij Nederlanders erg verwend zijn qua party's spreiden wij onze entree tijden veel meer.
Fucking zin in jonge niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
haha +1!wrote:Fucking zin in jonge niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
vanavond gaan met die banaan
G
+1337!!!!!!!!wrote:Fucking zin in jonge niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
zeker!!!!!
ik kan niet wachten om 1.30 uur met OV te reizen!
G
waar kom je vandaan dan?wrote:Ik reraise, 1:45 OV reizen
ik Uden
beter:P Wij anderhalf uur ofzo?wrote:Ik reis 5 min. met de benenwagen
Pfff, ellende, en dan ook nog es terug morgenvroeg, maarja dit feest wil je niet missen natuurlijk! 
Whaaaaaaa kben nu al hyperactief!!! Heb dr zin in!!!!!

Wooh best dicht in de buurt hier:P Moet ook met de treinwrote:waar kom je vandaan dan?wrote:Ik reraise, 1:45 OV reizen
ik Uden
moet vanauit amsterdam komen, klein uurtje reizen met de trein! 
Daar hebben ze geen treinstation! Dan is het wel langwrote:waar kom je vandaan dan?wrote:Ik reraise, 1:45 OV reizen
ik Uden
Ik moet vanaf Berghem, ligt bij Oss (boven uden) 10 minuutjes fietsen, dan 40 minuten met de trein en dan nog even met de bus richting het gelredome
ZOOOOO GRUWELIJK ZIN !
Het 1e feest waar ik voor 2e x heen ga
Potver ik dus ookwrote:Whaaaaaaa kben nu al hyperactief!!! Heb dr zin in!!!!!![]()
Owja ik heb dit shirt aan:

Ik heb een wit shirt aan met gele letters 
Who's going
Nobody has said they're going yet.