Hard Bass 2010

Price
komt nog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Kepro wrote:
maarten1410 wrote:Maar.. ze hangen toch gewoon in je face? Als ze het zoals bij Qlimax doen wel. Ik begrijp je 180 graden gedraaid verhaal niet :huh:
Ze hangen wel, maar ze zijn gedraaid:P, dus ze blazen nu naar het podium toe in plaats van af zoals Qlimax :thumbup:
Dat is wel wazig.. :P Jammer dat ik er zelf niet ben om 't te ervaren
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Uhm zou kunnen en ik ging van Qlimax uit :$ wat de andere kant op stond, maar op het tweede filmpje kan je zien hoe de bananen hangen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kepro wrote:Uhm zou kunnen en ik ging van Qlimax uit :$ wat de andere kant op stond, maar op het tweede filmpje kan je zien hoe de bananen hangen.
Dan kan toch ook het podium aan de andere kant staan? ;).
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Khadber wrote:
Kepro wrote:Uhm zou kunnen en ik ging van Qlimax uit :$ wat de andere kant op stond, maar op het tweede filmpje kan je zien hoe de bananen hangen.
Dan kan toch ook het podium aan de andere kant staan? ;).
Ja klopt maar daar hield ik geen rekening mee :huh: :x
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Trouwens, hoe duur zou 1 zo'n box kosten?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
JolleNL wrote:Trouwens, hoe duur zou 1 zo'n box kosten?
Hou het maar op veel ;).
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Kepro wrote:
maarten1410 wrote:Maar.. ze hangen toch gewoon in je face? Als ze het zoals bij Qlimax doen wel. Ik begrijp je 180 graden gedraaid verhaal niet :huh:
Ze hangen wel, maar ze zijn gedraaid:P, dus ze blazen nu naar het podium toe in plaats van af zoals Qlimax :thumbup:
Waarom zouden ze de boxen anders ophangen, terwijl Qlimax een test was voor de nieuwe setup van die boxen? En volgens mij was het een groot succes. Zie geen reden waarom B2S het dan nu opeens aanpast ;)

Geluid moet op je afkomen, maar niet van achteren. En als je op 01:45 kijkt hangen ze die boxen net zoals bij Qlimax op. Conclusie: goed geluid :thumbsup:

Zin an!
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Hard Bass 2010

Zo te zien hangt het geluid precies hetzelfde als op Qlimax, goed geluid dus!
Zin an! :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
wesletje92 wrote:Hard Bass 2010

Zo te zien hangt het geluid precies hetzelfde als op Qlimax, goed geluid dus!
Zin an! :bomb:
Was al aangekondigd he ;).
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Ik dacht, ik upload wel ff een foto, omdat aantal mensen het niet zeker wisten! ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
wesletje92 wrote:Ik dacht, ik upload wel ff een foto, omdat aantal mensen het niet zeker wisten! ;)
Het was bij de eerste informatie die vrijgegeven was, dus al VOOR Qlimax bekend. Grappig om te zien dat mensen er nu pas achter komen haha!
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Ik was bij Qlimax, dus wist heus wel dat de boxen zo hingen, maar in dit topic had iemand het erover, dat de boxen 180 graad gedraaid zouden zijn! Daarom deed ik het! ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Meeting?
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Jor-D wrote:Waarom zouden ze de boxen anders ophangen, terwijl Qlimax een test was voor de nieuwe setup van die boxen? En volgens mij was het een groot succes. Zie geen reden waarom B2S het dan nu opeens aanpast ;)

Geluid moet op je afkomen, maar niet van achteren. En als je op 01:45 kijkt hangen ze die boxen net zoals bij Qlimax op. Conclusie: goed geluid :thumbsup:

Zin an!
Dat zei ik, om 18:18 al >.< xd

MEETING!
Om 1 uur rechter ACHTER de regie
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:
Jor-D wrote:Waarom zouden ze de boxen anders ophangen, terwijl Qlimax een test was voor de nieuwe setup van die boxen? En volgens mij was het een groot succes. Zie geen reden waarom B2S het dan nu opeens aanpast ;)

Zin an!
Dat zei ik, om 18:18 al >.< xd

MEETING!
Om 1 uur rechter ACHTER de regie
en wel inclusief khadber!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
wie weet kom ik ook nog wel ff langs ;) Ik zie eruit als een lange kale gabber en kan me in geval van harde muziek gek gedragen dus als je zo iemand ziet om 1 uur achter de regie ben ik t :P Of een van jullie natuurlijk xd
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
nou ik kan dan anders ook behoorlijk gek doen :D
maar ben niet kaal haha xd
heb der zin in :yay:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Voor foto zie HT leden topic (onderaan). Ik draag as. zaterdag een AVIO Records t-shirt :yay:
Hardtraxxer
426 posts member since 2010
last seen Sep 2010
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa nog 1 dagje mensen....dan gaan we losssssssssssssssssssssssssss :clap:
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Probeer aanwezig te zijn bij meeting, zwart fusion records t-shirt! :bomb:
G
LoesJ wrote:Whaaaaaaaaaaaaaaaaa nog 1 dagje mensen....dan gaan we losssssssssssssssssssssssssss :clap:
ik heb er ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik denk dat ik ook wel ff naar de meeting wil komen, waar was het ookalweer? 12 uur toch?
al ken ik toch niemand xd

edit: ok, gezien, achter de regie, maar waar is dat dan?
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Dat is zeg maar waar ze het geluid regelen.. meestal ergens voor het midden van de zaal ofzo
G
Prosaxx wrote:Dat is zeg maar waar ze het geluid regelen.. meestal ergens voor het midden van de zaal ofzo
ik denk dat ik het wel zal zien dan :P
is er ook nog iets waar we de groep mensen aan kunnen herkennen? of zullen er achter de regie niet zoveel mensen staan? :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Heb er zin in! ik zal wederom te herkennen zijn aan mijn blauwe Hardtraxx shirt! als je me ziet, spreek me aan: GEZELLIG! meeting zal ik waarchijnlijk toch wel vergeten ..:P

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago