Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

als ze lekker si moet ze gewoon kort rokje aan doen en een paar boobies laten slippen dan kom je wel binnen :)

ik hoorde dat khadber naar hardbass ging :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:37 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
als ze lekker si moet ze gewoon kort rokje aan doen en een paar boobies laten slippen dan kom je wel binnen :)

Nog niet zeker hoor haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

beter wel! harbass activate team hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 22:38 

NoobstaR* schreef:
Tja, daarom zat ik er aan te denken om lekker op tijd te gaan wanneer de grote drukte er ook is.
Dan wordt er, denk ik, minder gecontroleerd zodat iedereen dan lekker door kan lopen. :/

Laten we het hopen! Desnoods neem ik het ID mee van m'n zus, waar m'n vriendin overigens totaal niet op lijkt. :')

bij Thrillogy [ook B2S] werden ik en me vrienden [6 man totaal] ook niet gecontroleerd, en heel veel meer mensen ook niet
tijdens Qlimax ook niet, maar tis net wat rico zegt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 23:01 

Donateur

Kans dat je gepakt wordt op je ID is nog kleiner dan dat je gepakt wordt met drugs op zak. Kortom, zou me weinig zorgen maken. Zijn vast niet meer dan 10 mensen van de 20.000 die ze weigeren vanwege leeftijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 23:50 

Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:

Ja joh, wat denk jij wel niet! :D
Ik laat m'n vriendin niet als een hoer rondlopen. :x

dawasiknie schreef:
Kans dat je gepakt wordt op je ID is nog kleiner dan dat je gepakt wordt met drugs op zak. Kortom, zou me weinig zorgen maken. Zijn vast niet meer dan 10 mensen van de 20.000 die ze weigeren vanwege leeftijd...

Als dat zo is, mooi! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 00:28 

Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
dawasiknie schreef:

Als dat zo is, mooi! :woot:

Kijk, de kans mag dan nog zo klein zijn, maar hij is er wel, vergeet dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 03:23 

Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
dj-rico01 schreef:

Ja joh, wat denk jij wel niet! :D
Ik laat m'n vriendin niet als een hoer rondlopen. :x

Dus jouw vriendin loopt altijd in die lange rokken is spijkerbroek? Sinds waarneer is een meid meteen een hoer met een kort rokje :huh:

En heb je wel eens goed gekeken hoe de rest erbij loopt, daar is een kort rokje soms helemaal niks bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 10:33 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
En heb je wel eens goed gekeken hoe de rest erbij loopt, daar is een kort rokje soms helemaal niks bij ^^

haha pcies! :P anders zijn er zaterdag heel veel hoeren in Arnhem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 12:13 

Hardtraxx Veteran

Wat ik niet snap, is dat Digital Punk een remix maakt, maar niet in de line-up staat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 12:19 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Wat ik niet snap, is dat Digital Punk een remix maakt, maar niet in de line-up staat :huh:

Digital Punk zit bij het label van The Beholder. Dat is de link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 12:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Maximize schreef:

Digital Punk zit bij het label van The Beholder. Dat is de link.

Toch vind ik het raar. Het is toch beter als iemand uit de line-up een remix maakt. Maar goed dit kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 15:42 

Hardtraxx Veteran

Waarom begint sinds gisteren dit feest bij mij te jeuken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Opbouwfilmpjes + hype?;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Opbouwfilmpjes + hype?;)

Dat zal het wel zijn inderdaad -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 17:23 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Khadber schreef:
Kepro schreef:

Opbouwfilmpjes + hype?;)

Dat zal het wel zijn inderdaad -.-

Dus gewoon kaartje kopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 17:45 

Zelfde audio systeem als bij Qlimax :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Maar de boksen zijn wel 180 gedraaid? wat ik uit de opbouw filmpjes zie? en LoesJ wie weet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

Maar de boksen zijn wel 180 gedraaid? wat ik uit de opbouw filmpjes zie? en LoesJ wie weet :innocent:

Leg uit? Dan zouden ze dus in je rug staan te blazen... of op z'n kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:48 

Donateur

Khadber schreef:
Kepro schreef:

Opbouwfilmpjes + hype?;)

Hype valt toch wel mee? Qlimax en Defqon, dat zijn hypes (de naam, je kent het wel), maar Hardbass zou ik niet direct een hype noemen. Zeker niet omdat de vorige editie best tegen viel.
Maar men verwacht nu (terecht) veel van dit feest, ik geloof eerlijk gezegd dat B2S de hoge verwachtingen kan waarmaken. Ze kunnen driekwart van het organiseren en regelwerk van Qlimax afkijken en dat zat helemaal goed.
De enige minpunten van Qlimax (achterlijke drukte op sommige plekken en niet bepaald gevarieerde line-up) zullen op HB denk ik niet van toepassing zijn. Ik geloof er heilig in dat dit een knaller van een feest gaat worden (of er moet ongelofelijk slecht gedraaid worden), jammer dat ik er niet kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 18:53 

Donateur

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Kepro schreef:

Opbouwfilmpjes + hype?;)

Hype valt toch wel mee? Qlimax en Defqon, dat zijn hypes (de naam, je kent het wel), maar Hardbass zou ik niet direct een hype noemen. Zeker niet omdat de vorige editie best tegen viel.
Maar men verwacht nu (terecht) veel van dit feest, ik geloof eerlijk gezegd dat B2S de hoge verwachtingen kan waarmaken. Ze kunnen driekwart van het organiseren en regelwerk van Qlimax afkijken en dat zat helemaal goed.
De enige minpunten van Qlimax (achterlijke drukte op sommige plekken en niet bepaald gevarieerde line-up) zullen op HB denk ik niet van toepassing zijn. Ik geloof er heilig in dat dit een knaller van een feest gaat worden (of er moet ongelofelijk slecht gedraaid worden), jammer dat ik er niet kan zijn.

Vorige editie best tegen viel? Wut...... Ik vond het echt fantastisch, hele tijd voor aan staan knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

Leg uit? Dan zouden ze dus in je rug staan te blazen... of op z'n kop.

De boksen blazen lekker in je rug, geen idee hoe het geluid dan is?
Lijkt mij dat je het toch anders hoort dan als ze van voren blazen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

Maar.. ze hangen toch gewoon in je face? Als ze het zoals bij Qlimax doen wel. Ik begrijp je 180 graden gedraaid verhaal niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Maar.. ze hangen toch gewoon in je face? Als ze het zoals bij Qlimax doen wel. Ik begrijp je 180 graden gedraaid verhaal niet :huh:

Ze hangen wel, maar ze zijn gedraaid:P, dus ze blazen nu naar het podium toe in plaats van af zoals Qlimax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 19:18 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
maarten1410 schreef:

Ze hangen wel, maar ze zijn gedraaid:P, dus ze blazen nu naar het podium toe in plaats van af zoals Qlimax :thumbup:

Huh, ik ga nog een keer kijken dan...

Ik denk dat je het verkeerd gezien hebt hoor... Als je op 1:44 kijkt zie je links een stellage wat het podium lijkt te worden en als de camera naar rechts draait hangen alle arrays het publiek in. Van voren dus... Hoe kwam je erbij dat ze andersom hingen :P Zou het echt heel dom vinden als ze dat zouden doen. De DJ staat toch voor je, het zou niet kloppen als het geluid dan van achterkomt of van achter harder is als van voor...
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten