Alsof dat luktwrote:inderdaad, dan even een hapje eten..wrote:Pauze is niks mis mee, kan je iig zeker tot het einde door.
Ik weet al wanneer de pauze is: Psyko Punkz Live
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb op hardstyle feestje eigelijk nooit honger, als ik dan eet en ik ga daarna los krijg ik standaard buikpijn.wrote:Alsof dat luktwrote:inderdaad, dan even een hapje eten..wrote:Pauze is niks mis mee, kan je iig zeker tot het einde door.
Ik heb alleen op Q-Base wat gegeten maar ja dat was voor ik echt aan het los gaan was.
ik eet ook bijna nooit, of heel weinig
krijg het ook amper naar binnen dan
Ik probeer het niet eenswrote:krijg het ook amper naar binnen dan
Worden de kaartjes morgen duurder?
Of is dat niet meer zo?
Of is dat niet meer zo?
G
volges mij wel, maar mss ook nietwrote:Worden de kaartjes morgen duurder?![]()
Of is dat niet meer zo?
Als het goed is niet. BTW-verhoging is geloof ik verplaatst naar juli.
Altijd lekker hoor, ff goed vettenwrote:ik eet ook bijna nooit, of heel weinig
Op Qlimax kreeg ik mn friet alleen niet naar binnen omdat ie smerig was, zal op Hardbass wel hetzelfde zijn, jullie zijn gewaarsshuwd.
De meesten hier hebben al een ander bodempje gelegd om de nacht door te komenwrote:Altijd lekker hoor, ff goed vetten![]()
Op Qlimax kreeg ik mn friet alleen niet naar binnen omdat ie smerig was, zal op Hardbass wel hetzelfde zijn, jullie zijn gewaarsshuwd.
en bij crypsis livewrote:Pauze is niks mis mee, kan je iig zeker tot het einde door.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Broodje gyroswrote:Die friet was inderdaad niet te eten!wrote:De meesten hier hebben al een ander bodempje gelegd om de nacht door te komenwrote:Altijd lekker hoor, ff goed vetten![]()
Op Qlimax kreeg ik mn friet alleen niet naar binnen omdat ie smerig was, zal op Hardbass wel hetzelfde zijn, jullie zijn gewaarsshuwd.![]()
Op Hard Bass heb ik inderdaad al een ander bodempje gelegd!
Meer stampruimte voor ons denk ik dan maarwrote:wrote:en bij crypsis live
wrote:Meer stampruimte voor ons denk ik dan maar
Ticket binnen, gaat weer een dolle boel worden 
Zo, kheb Qountdown weer (net) overleefd
dus op naar Hardbass
dus op naar Hardbass
G
om daar weer een dikke meeting houden!wrote:Zo, kheb Qountdown weer (net) overleefd![]()
dus op naar Hardbass
Dat gaat volgens mij wel goed komen!wrote:om daar weer een dikke meeting houden!wrote:Zo, kheb Qountdown weer (net) overleefd![]()
dus op naar Hardbass
twijfel zelf nogal of ik hier na toe ga, klote geld is helemaal op 
Dan sluit je maar een lening afwrote:twijfel zelf nogal of ik hier na toe ga, klote geld is helemaal op
Iddwrote:Dan sluit je maar een lening afwrote:twijfel zelf nogal of ik hier na toe ga, klote geld is helemaal op, dit is een must-go
Ben benieuwd of het net zo vet als vorig jaar wordt, hoop dat het niet voor me tegenvalt omdat ik vorig jaar ook geweest ben. Maar daar ga ik niet vanuit
G
ja idd, het zal moeilijk te overtreffen zijn denkik, want wat was dat vet zeg! heerlijk!wrote:Ben benieuwd of het net zo vet als vorig jaar wordt, hoop dat het niet voor me tegenvalt omdat ik vorig jaar ook geweest ben. Maar daar ga ik niet vanuit.
hier ga ik wel nuchter btw
Sure...wrote:ja idd, het zal moeilijk te overtreffen zijn denkik, want wat was dat vet zeg! heerlijk!wrote:Ben benieuwd of het net zo vet als vorig jaar wordt, hoop dat het niet voor me tegenvalt omdat ik vorig jaar ook geweest ben. Maar daar ga ik niet vanuit.
Ik denk het juist niet. In een stadion is het veel moeilijker meeten, vooral als het na 12-en is en iedereen al VDK is. Maar ja, we hebben telefoonnummers en de gebruikelijke personen zullen toch wel dicht in de buurt staan van de Hardtraxx Stampplekwrote:Dat gaat volgens mij wel goed komen!wrote:om daar weer een dikke meeting houden!wrote:Zo, kheb Qountdown weer (net) overleefd![]()
dus op naar Hardbass
je hebt XQ ook al afgezegd en Reverze en Knock-Out, dus dan moet je hier maar heen gaan! Ga je desnoods de hele avond aan de cola, 1 per 2 uur. Heb je ook een goedkoop avondje, je hebt weekend-OV!wrote:twijfel zelf nogal of ik hier na toe ga, klote geld is helemaal op
G
hahawrote:Sure...wrote:ja idd, het zal moeilijk te overtreffen zijn denkik, want wat was dat vet zeg! heerlijk!wrote:Ben benieuwd of het net zo vet als vorig jaar wordt, hoop dat het niet voor me tegenvalt omdat ik vorig jaar ook geweest ben. Maar daar ga ik niet vanuit.
omdat me maten ook nuchter gaan doe ik gewoon lekker met hun mee
Who was there
Nobody has said they're going yet.