Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 10:07 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker heen nu In Qontrol van de kaart is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bazzy schreef:
Zeker heen nu In Qontrol van de kaart is xd

Deze was sws 10 x dikker geweest :worship:
ook al is IQ ook vet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er echt zin in..! Keihard raggen met wat groene olifantjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartje binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
kaartje binnen ^^


hier ook! :yay:
die line up is echt :bomb:
kan niet anders dan een knalfeest worden

zin in! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Bij mij wel. Defqon dit jaar. Ze vroegen aan iedereen bij de entree hun ID. :oh:
Volgende week kaartjes halen! :yay:

Alleen zijn ze mij vergeten m'n ID te vragen, ik was toen nog 17. :lol:
Bij het kaart-scan-poortje werd ie wel gevraagd maar mijn smoes had duidelijk invloed. Ik vertelde de schone blonde dame dat mijn portemonnee 2 weken daarvoor op Emporium is gejat. Mijn pruil-lipjes deden haar dat geloven en ik dankzij haar medelijde mocht ik doorlopen. (Of ik werd zwaar gematst...) :)

Maar goed, even on-topic. Hard bass kijk ik altijd het meeste naar uit! Laat de tijd maar wat sneller voorbij gaan...! Ik wil veel dingen overslaan om dit zo snel mogelijk mee te maken haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Vik schreef:
Bij mij wel. Defqon dit jaar. Ze vroegen aan iedereen bij de entree hun ID. :oh:
Volgende week kaartjes halen! :yay:

Alleen zijn ze mij vergeten m'n ID te vragen, ik was toen nog 17. :lol:
Bij het kaart-scan-poortje werd ie wel gevraagd maar mijn smoes had duidelijk invloed. Ik vertelde de schone blonde dame dat mijn portemonnee 2 weken daarvoor op Emporium is gejat. Mijn pruil-lipjes deden haar dat geloven en ik dankzij haar medelijde mocht ik doorlopen. (Of ik werd zwaar gematst...) :)

Maar goed, even on-topic. Hard bass kijk ik altijd het meeste naar uit! Laat de tijd maar wat sneller voorbij gaan...! Ik wil veel dingen overslaan om dit zo snel mogelijk mee te maken haha. :D


Eerst even Loudness ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

und Qountdown
begin ik nu toch ook wel erg zin in te krijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:57 
 
Hardtraxx Elite

Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er bestaat een kans dat ik hierheen kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:30 
 

Kevin-Raw schreef:
Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:

en zo hoort et ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:

en zo hoort et ook!

Idd! Tenminste genoeg ruimte om lekker te raggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:


Als b2s er 27500m in zou kunnen krijgen zouden ze dat ook doen volgens mij hoor, als dat de capaciteit is van de gelredome denk ik niet dat ze een plaatje uitverkocht op de deur hangen bij 20000man, het is meer zo dat het gewoon niet uitverkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:


Zou wel raar zijn...

What ever, ik ben er bij!!!!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Millard Fillmore schreef:
Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?


qlimax 27500 kaarten
hardbass volgens mij 20.000 :thumbup:


Als b2s er 27500m in zou kunnen krijgen zouden ze dat ook doen volgens mij hoor, als dat de capaciteit is van de gelredome denk ik niet dat ze een plaatje uitverkocht op de deur hangen bij 20000man, het is meer zo dat het gewoon niet uitverkoopt.



Hopen dat het niet uitverkocht raakt, laat dit maar niet zo'n hype worden zoals Qlimax :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, krijg ik te horen dat de vader van m'n vriendin op 12 februari een feest geeft voor z'n 50e verjaardag :( .
Met de vriendengroep gaan we wel naar Reverze, maar ik moet nu verdomme HET feest van het jaar missen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Verdomme, krijg ik te horen dat de vader van m'n vriendin op 12 februari een feest geeft voor z'n 50e verjaardag :( .
Met de vriendengroep gaan we wel naar Reverze, maar ik moet nu verdomme HET feest van het jaar missen :nono:


Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .

Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....
Nou ik ga het denk ik gewoon proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Sainen schreef:
Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .

Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....
Nou ik ga het denk ik gewoon proberen :P


gewoon kaartje voor kerst vragen net als mij en nog 3 maten van me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
urbandesigner schreef:
Sainen schreef:
Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .

Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....
Nou ik ga het denk ik gewoon proberen :P


gewoon kaartje voor kerst vragen net als mij en nog 3 maten van me! :D


heb m al voor sinterklaas :)

en wat boeit het wat je ouders zeggen, je bent oud en wijs genoeg om je eigen feesten te plannen toch?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:56 
 

gewoon kopen en zeggen dat je niet terug kan draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
gewoon kopen en zeggen dat je niet terug kan draaien

Dat zou wel lekker zijn, een week erna Reverze:P. Line up en het feest zijn te lekker om niet te gaan eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

13-februari jarig... Wil niet weten hoe ik dan met de familie zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik word de 26e van februari jarig, zou ik dan alsnog een ander id meenemen of zullen ze niet zo nauw kijke
Ga dr zowieso nartoe, eerste grote festival.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten