Zeker heen nu In Qontrol van de kaart is 
Deze was sws 10 x dikker geweestwrote:Zeker heen nu In Qontrol van de kaart is
ook al is IQ ook vet
Deze was sws 10 x dikker geweestwrote:Zeker heen nu In Qontrol van de kaart is
hier ook!wrote:kaartje binnen
Alleen zijn ze mij vergeten m'n ID te vragen, ik was toen nog 17.wrote:Bij mij wel. Defqon dit jaar. Ze vroegen aan iedereen bij de entree hun ID.
Volgende week kaartjes halen!
Eerst even Loudness ^_^wrote:Alleen zijn ze mij vergeten m'n ID te vragen, ik was toen nog 17.wrote:Bij mij wel. Defqon dit jaar. Ze vroegen aan iedereen bij de entree hun ID.
Volgende week kaartjes halen!
Bij het kaart-scan-poortje werd ie wel gevraagd maar mijn smoes had duidelijk invloed. Ik vertelde de schone blonde dame dat mijn portemonnee 2 weken daarvoor op Emporium is gejat. Mijn pruil-lipjes deden haar dat geloven en ik dankzij haar medelijde mocht ik doorlopen. (Of ik werd zwaar gematst...)
Maar goed, even on-topic. Hard bass kijk ik altijd het meeste naar uit! Laat de tijd maar wat sneller voorbij gaan...! Ik wil veel dingen overslaan om dit zo snel mogelijk mee te maken haha.
qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
en zo hoort et ook!wrote:qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
hardbass volgens mij 20.000
Idd! Tenminste genoeg ruimte om lekker te raggen.wrote:en zo hoort et ook!wrote:qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
Als b2s er 27500m in zou kunnen krijgen zouden ze dat ook doen volgens mij hoor, als dat de capaciteit is van de gelredome denk ik niet dat ze een plaatje uitverkocht op de deur hangen bij 20000man, het is meer zo dat het gewoon niet uitverkoopt.wrote:qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
Zou wel raar zijn...wrote:qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
wrote:Als b2s er 27500m in zou kunnen krijgen zouden ze dat ook doen volgens mij hoor, als dat de capaciteit is van de gelredome denk ik niet dat ze een plaatje uitverkocht op de deur hangen bij 20000man, het is meer zo dat het gewoon niet uitverkoopt.wrote:qlimax 27500 kaartenwrote:Worden er voor hard bass nou evenveel kaarten verkocht als qlimax?
Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard basswrote:Verdomme, krijg ik te horen dat de vader van m'n vriendin op 12 februari een feest geeft voor z'n 50e verjaardag.
Met de vriendengroep gaan we wel naar Reverze, maar ik moet nu verdomme HET feest van het jaar missen
Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....wrote:Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .
gewoon kaartje voor kerst vragen net als mij en nog 3 maten van me!wrote:Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....wrote:Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .
Nou ik ga het denk ik gewoon proberen
heb m al voor sinterklaaswrote:gewoon kaartje voor kerst vragen net als mij en nog 3 maten van me!wrote:Had ik ook al als plan, maar m'n ouders vonden dat weer teveel van het goede....wrote:Ga je toch eerst eventjes daarheen, dan knallen @ hard bass .
Nou ik ga het denk ik gewoon proberen
Dat zou wel lekker zijn, een week erna Reverze:P. Line up en het feest zijn te lekker om niet te gaan eigenlijkwrote:gewoon kopen en zeggen dat je niet terug kan draaien