Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
PNXRMX schreef:
Doe mij maar weer aan de lange zijde hoor. Vond het wel fijn zo :)

Hoop het niet :thumbdown: vond dat echt kut.

Ik weet het niet, op HardBass zullen er natuurlijk wel 7000 mensen minder zijn, minimaal. Aan de andere kant, de tribunes zaten ook wel vol de hele tijd met minimaal 7000 man. Dus ik weet niet. Afwachten, maar ik verwacht dat B2S het wel wat beter organiseerd dan Q-Dance :)

Bij Hard Bass zullen d'r vast ook wel mensen gaan zitten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:32 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk, maar wel veel minder als op Qlimax. In ieder geval voor 2 uur. De tribunes op Qlimax zaten om 11 uur al bomvol... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:45 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Chukkels schreef:
Tuurlijk, maar wel veel minder als op Qlimax. In ieder geval voor 2 uur. De tribunes op Qlimax zaten om 11 uur al bomvol... :/

Vond dat niet heel erg.. Anders was het nog drukker op het veld

Inderdaad, maar daarom vind ik het ook zo kut dat Q-Dance het hele Gelredome vol wil proppen. Hell, er waren nog meer mensen dan in 2 thuiswedstrijden van Vitesse tegen Ajax en PSV bij elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:48 

Artiest

Chukkels schreef:
Vik schreef:
Chukkels schreef:

Vond dat niet heel erg.. Anders was het nog drukker op het veld

Inderdaad, maar daarom vind ik het ook zo kut dat Q-Dance het hele Gelredome vol wil proppen. Hell, er waren nog meer mensen dan in 2 thuiswedstrijden van Vitesse tegen Ajax en PSV bij elkaar...

Maar dan heb je het ook over Vite$$e :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:48 

Donateur

Daar ergerde ik me ook dood aan bij de vorige Qlimaxxen. Gelukkig HardBass niet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 11:50 

Artiest

Mol schreef:
Daar ergerde ik me ook dood aan bij de vorige Qlimaxxen. Gelukkig HardBass niet :bomb:

Ik vond het dit jaar bij HardBass precies goed, genoeg ruimte om los te gaan :) !
Hopelijk wordt het in 2011 niet zo prop vol als Qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:39 

Hardtraxx Elite

Vond het op qlimax altijd zon gedoe om wat te eten te halen. Al die stil staande mensen op de trappen enz. Op het veld altijd wel genoeg ruimte, meeste volk zat toch op de tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:40 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
flevoboys schreef:
Thinuz schreef:
Hard Bass word zowieso 1 vd dikste,
ben toch altijd wel blij dat er mensen zijn die met een goede telefoon de beste platen van een feest filmen xd
hopelijk is de stage weer op de korte zijde en knalt het geluid weer even hard als vorig jaar :drool:
nog naar loudness & qountdown en dan denk k even pauze tot hardbass :P

Zonde als je gaat filmen en niet los gaat :whistle: .

Ik kan filmen tijdens het losgaan hoor :D Maar ik laat de camera meestal thuis.

haha ja dat deed ik vroeger ook wel es :P maar dan was het niet echt mogelijk om de telefoon recht te houden :P
maarja nu kan ik helemaal niet meer filmen, film gsm is op q-base in en glas cola gavallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:51 

flevoboys schreef:
Thinuz schreef:
Hard Bass word zowieso 1 vd dikste,
ben toch altijd wel blij dat er mensen zijn die met een goede telefoon de beste platen van een feest filmen xd
hopelijk is de stage weer op de korte zijde en knalt het geluid weer even hard als vorig jaar :drool:
nog naar loudness & qountdown en dan denk k even pauze tot hardbass :P

Zonde als je gaat filmen en niet los gaat :whistle: .

Kan jou het schelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ja klopt.. maarja alleen maar beter voor ons! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:59 

Donateur

Laatste kans voor het Gelredome nu met Hardbass. We gaan het toch maar doen, kaartjes zijn binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 14:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Laatste kans voor het Gelredome nu met Hardbass. We gaan het toch maar doen, kaartjes zijn binnen :)

Hoezo de laatste kans? Omdat Qlimax dit jaar slecht was geregeld? Vorig jaar was het in mijn ogen perfect geregeld.
Deze week ga ik ook kaartjes kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 14:31 

Donateur

Ik heb niks met grote, massale locaties (al een tijdje niet) en t is verdomde ver weg voor mij. Dus ik hoop dat ik me goed ga vermaken. Maar gezien alle positieve verhalen over Hardbass heb ik er wel een goed gevoel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 15:55 

dawasiknie schreef:
Ik heb niks met grote, massale locaties (al een tijdje niet) en t is verdomde ver weg voor mij. Dus ik hoop dat ik me goed ga vermaken. Maar gezien alle positieve verhalen over Hardbass heb ik er wel een goed gevoel over.

:lol:

HB wordt sowieso masterlijk geniaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:07 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:

:lol:

HB wordt sowieso masterlijk geniaal :P

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:36 

Hardtraxxer

Word men eerste HB, hopelijk wordt die goed maar als ik naar de sets luister van vorig jaar heb ik er geen twijfels bij haha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:51 

Hardtraxx Veteran

Deze week maar eens een kaartje kopen, de line up is echt ziekelijk vet :thumbsup: . Ik kijk nu al uit naar Wildstylez live (zeker na z'n set bij Qlimax) en de 2 laatste teams:p.
Sowieso gaat dit Qlimax overtreffen, al vond ik Qlimax ook wel een leuk feestje... Hard Bass 2010 was mn eerste feest, meteen een topfeest uitgekozen:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:35 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Deze week maar eens een kaartje kopen, de line up is echt ziekelijk vet :thumbsup: . Ik kijk nu al uit naar Wildstylez live (zeker na z'n set bij Qlimax) en de 2 laatste teams:p.
Sowieso gaat dit Qlimax overtreffen, al vond ik Qlimax ook wel een leuk feestje... Hard Bass 2010 was mn eerste feest, meteen een topfeest uitgekozen:P.

Inderdaad meteen een topfeest ja! ik moest het doen met Bassleader wat op zich vroeger nog niet zo slecht was als de laatste tijd met die tekjongetjes.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
urbandesigner schreef:

Inderdaad meteen een topfeest ja! ik moest het doen met Bassleader wat op zich vroeger nog niet zo slecht was als de laatste tijd met die tekjongetjes.. ;)

Hmm lijkt me een kleinere versie van In Qontrol/ Thrillogy, maar dan in Belgiƫ? Heb echt nog nooit Tek gehoord, maar weet inmiddels wel door de Belgen op Hardtraxx dat er fout volk op af komt:P. Al kwam er bij Hard Bass een meid naar me toe die coke wilde gaan snuiven met me op de WC :x . Ik dacht echt van wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:44 

Bierkoning

urbandesigner schreef:

Was ook mijn eerste, en nog steeds niet overtroffen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:49 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
urbandesigner schreef:

Was ook mijn eerste, en nog steeds niet overtroffen :worship:

10 years en Q-base kwamen in de buurt, maar ik krijg nog steeds kippenvel als ik terugdenk aan het voor het eerst binnenkomen van de zaal, waar toen Balistic aan het warmdraaien was. Live the moment vond ik toen helemaal vet :lol: . Wist ook niet wat ik zag met die lasers bij de team blue intro:P. En wat was die set van Deepack geweldig :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:54 

Hardtraxx Elite

mezeke schreef:

Haha, het enige wat ik in Belgiƫ bezocht heb de laatste 2 jaar is Black. Volgend jaar is Black ook nog maar een optie. Zowiezo al 4 feesten ingeboekt in NL voor de eerste 4 maanden :cool: En Hard Bass word de knaller van het jaar, lekker bungalowtje huren ook bij centerparcs met zn 6en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Nice John, dan weten we ook waar de afterparty is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nice John, dan weten we ook waar de afterparty is :yay:

Ja is echt 10min met de trein van mn thuis af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:59 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef: