Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 aug 2010 17:59 

Refuze schreef:
Dan ben ik 17, zou ik binnenkomen? :P

Zat ik vorig jaar ook over in, maar toen hoorde ik dat paar bekenden van mij van 16 binnenkwamen die lijken alsof ze 14 zijn ook binnen kwamen, ga ik dit jaar ook :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2010 19:54 

Hardtraxx Veteran

zou ook wellus willen gaan! Als het goed gaat met school kan ik miss mijn ouder overhalen, en moeten natuurlijk wel mensen mee gaan.. Lijkt me een van de betere bekende feesten, omdat hier het rag niveau wat hoger ligt!
Bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:44 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Refuze schreef:

Zat ik vorig jaar ook over in, maar toen hoorde ik dat paar bekenden van mij van 16 binnenkwamen die lijken alsof ze 14 zijn ook binnen kwamen, ga ik dit jaar ook :P

Controle is altijd zo mooi haha. In Qontrol geen enkele leeftijdscontrole, Emporium helemaal niks, Feestfabriek ook niet en bij Decibel werd er ook niet opgelet. Het enige feest waar op leeftijd werd gecontroleerd waar ik bij was, was Rebirth en dat was 16+. Neem van mij aan dat er niet gecontroleerd wordt. Ik ben nu 17 maar ben ook op me 16e al bij genoeg binnengekomen. En bij Hard Bass zal dat waarschijnlijk niet anders zijn.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 00:03 

Donateur

Op Defqon werd er anders extreem fanatiek gecontroleerd naar leeftijd. Ik ken weinig mensen die toen niet hun ID hebben moeten laten zien. Ik zelf ook terwijl ik best oud lijk.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 00:16 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Op Defqon werd er anders extreem fanatiek gecontroleerd naar leeftijd. Ik ken weinig mensen die toen niet hun ID hebben moeten laten zien. Ik zelf ook terwijl ik best oud lijk.

Zelfs mensen van 30 werden geweigerd omdat ze geen ID bij hadden... sloeg echt nergens op
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:36 

Hardtraxxer

Slaat misschien nergens op, maar je moet ten aller tijden je ID kunnen laten zien... Dus ja ook een beetje dom dat die mensen hem niet mee hadden... :')
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:41 

Bierkoning

Refuze schreef:

Ik dit jaar toen ik 16 was :D
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:46 

Hardtraxxer

Bij mij lukt zoiets altijd. Maar dat komt gewoon omdat ik er ouder uitzie (zeggen ze :surrender: ) en 1m98 ben! :$
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:48 

Bierkoning

Team Green
Wildstylez
Frontliner
Toneshifterz
Second Identity Live

Team Blue
Donkey Rollers
Deepack
Ran-D
Psyko Punkz Live

Team Yellow
Zany
B-Front
Slim Shore
Noisecontrollers Live

Team Red
Zatox
The R3bels
Tatanka
Noize Supressor Live(zal wel niet :P )
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 10:26 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

Zelfs mensen van 30 werden geweigerd omdat ze geen ID bij hadden... sloeg echt nergens op

Want? Als er gewoon altijd HEEL duidelijk wordt vermeld om je ID mee te nemen, zelfs als dat nog op het ticket staat en je hebt hem niet mee, eigen verantwoordelijkheid toch?

Geen zin om uberhaupt al aan line-ups te denken. Wie weet gaat dat hele team gebeuren er weer uit. Heeft zo weinig zin..
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 11:45 

Hardtraxx Elite

Zeer zeker aanwezig :-D En word de allereerste voor mij :yay:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 11:49 

Donateur

Struikrover schreef:
Slaat misschien nergens op, maar je moet ten aller tijden je ID kunnen laten zien... Dus ja ook een beetje dom dat die mensen hem niet mee hadden... :')

Er werd 10 keer van tevoren gewaarschuwd dus ja, dan is het ook je eigen schuld.
En als je op dat feest wat gebeurt en je kan bij de politie geen ID laten zien, ben je ook de sjaak.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:31 

Hardtraxx Addict

Sowieso aanwezig volgend jaar :D Heb er nu al zin aan :) Voor mij het beste feest tot nu toe dit jaar, maar wie er komen nog een aantal mooie feestjes aan.

Wat betreft die leeftijd. Een maat van was dit jaar 17 en kwam ook gwn naar binnen. Wat je wel moet onthouden is dat je er nooit 100% vanuit moet gaan. Kans is groot dat je wel binnenkomt, maar tis geheel eigen risico. En als ze weer zoiets neerzetten over de controle van Defqon zou ik de gok niet wagen. Daar hebben ruim van te voren aangegeven dat ze gwn zeer strenge controle uitvoeren en dat hebben ze ook gedaan. B2s en Qdance zijn 2 aparte organisaties maar ik denk dat de kans groot is dat ze hetzelfde beleid moeten voeren wat betreft ID controle.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:39 

Hardtraxx Veteran

Je bent bij wet verplicht om een ID bij je te hebben, dus het is ook gewoon dom om zonder ID ergens heen te gaan. Waarom zou je hem niet meenemen trouwens :/
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Je bent bij wet verplicht om een ID bij je te hebben, dus het is ook gewoon dom om zonder ID ergens heen te gaan. Waarom zou je hem niet meenemen trouwens :/

Het ging volgens mij vooral om buitenlanders die hun paspoort niet mee wouden nemen naar een feest wegens het risico van kwijtraken / gestolen worden. Wel begrijpelijk, ookal moeten ze wel altijd ID bij hebben. Ik vind het niet de taak van Q-dance/B2s om ervoor te zorgen dat iedereen ID bij heeft, maar wel om op leeftijd te controleren. Bij iemand die duidelijk 18+ is (laten we zeggen, iemand die 25+ is), zouden ze echt geen ID hoeven te vragen imo.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:01 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
tomb schreef:

Het ging volgens mij vooral om buitenlanders die hun paspoort niet mee wouden nemen naar een feest wegens het risico van kwijtraken / gestolen worden. Wel begrijpelijk, ookal moeten ze wel altijd ID bij hebben. Ik vind het niet de taak van Q-dance/B2s om ervoor te zorgen dat iedereen ID bij heeft, maar wel om op leeftijd te controleren. Bij iemand die duidelijk 18+ is (laten we zeggen, iemand die 25+ is), zouden ze echt geen ID hoeven te vragen imo.

Daar heb je kluisjes voor!
+ volgens mij hoort iemand die als 'toerist' in Nederland is ook zich ten alle tijden kunnen te legitimeren, Deze is discussie is na Defqon op Partyflock ook dagen lang door gegaan!
De wet heeft je verplicht om vanaf je (13/14) je ID ten ALLE tijden bij te hebben, of je nou in de middle of nowhere zit in Groningen, in Limburg of je staat op Defqon!
En of je nou 16, 18, 22, of 35 bent, je hoort hem gewoon bij te hebben, PUNT UIT!
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:13 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Daar heb je kluisjes voor!
+ volgens mij hoort iemand die als 'toerist' in Nederland is ook zich ten alle tijden kunnen te legitimeren, Deze is discussie is na Defqon op Partyflock ook dagen lang door gegaan!
De wet heeft je verplicht om vanaf je (13/14) je ID ten ALLE tijden bij te hebben, of je nou in de middle of nowhere zit in Groningen, in Limburg of je staat op Defqon!
En of je nou 16, 18, 22, of 35 bent, je hoort hem gewoon bij te hebben, PUNT UIT!

Pre-Cies! Ook juist als je in het buitenland moet je je kunnen id'en vind ik. Scheelt een hoop uitzoek werk om er achter te komen wie je bent als er iets mis is. En je ID pas moet je gewoon altijd in je portomonee houden, heb je hem altijd mee en die raak je als het goed is ook niet zo snel kwijt.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:40 

Bierkoning

Vriend van me is 17 en ging dit jaar naar Defqon met een ID van iemand anders waar die totaal niet op leek, en hij mocht gwn naar binnen :P
Dus zo goed letten ze er niet op
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

Tja alsof die dan zeggen 'Dat ben jij niet' :P en als daar 40000 man staan te dringen om naar binnen te gaan gaan ze echt niet bij iedereen kijken of het wel klopt.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:02 

Hij mag toch bier enzovoorts... De grens van 18+ is eigenlijk gewoon onzin en overgebleven van vroeger.
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Geen zin om uberhaupt al aan line-ups te denken. Wie weet gaat dat hele team gebeuren er weer uit. Heeft zo weinig zin..

Ik hoop van niet, vind dat net zo leuk aan hardbass ^^
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Hij mag toch bier enzovoorts... De grens van 18+ is eigenlijk gewoon onzin en overgebleven van vroeger.

Ja maar het 16 jarig partypubliek gedraagt zich toch wel heel anders, denk ik ;)
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 19:00 

Hardtraxx Elite

DoubleDutch schreef:
Khadber schreef:

Is waar het heel concept toch om draait, dus zal vast wel blijven haha. Mij maakt het allemaal geen flikker uit, gewoon een heerlijk dik feest met hopelijk ook een echt raw heldenteam erbij :clap:
Bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
DoubleDutch schreef:
Khadber schreef:

Is waar het heel concept toch om draait, dus zal vast wel blijven haha. Mij maakt het allemaal geen flikker uit, gewoon een heerlijk dik feest met hopelijk ook een echt raw heldenteam erbij :clap:

Concept, dat was het woord dat ik niet kon vinden :lol:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:05 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Nee volgens mij niet, want vanaf 18 ben je volwassen en met aansprakelijkheid shizzle en zo... is niet voor niks zo ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten