Waar heb je dat vandaan?wrote:Ruthless lees ik netwrote:ben benieuwd wie van 10 tot 11 de muziek doet![]()
of stel ik nu iets vaags ???
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
https://hardtraxx.com/feesten/wrote:Deze sowieso!!wrote:Hoeveel pagina's is eigenlijk het langste topic over een feest in dit subforum?Defqon 2010 stond op 50, en decibel ook niet veel meer... dus Hardbass overtreft alles
Onderin > sorteer op: Reacties. En je ziet dat het Qlimax > Hard Bass > Loudness is
B2S Facebookwrote:Waar heb je dat vandaan?wrote:Ruthless lees ik netwrote:ben benieuwd wie van 10 tot 11 de muziek doet![]()
of stel ik nu iets vaags ???
Slim. Leuk lijstje verder.wrote:https://hardtraxx.com/feesten/wrote:Deze sowieso!!wrote:Hoeveel pagina's is eigenlijk het langste topic over een feest in dit subforum?Defqon 2010 stond op 50, en decibel ook niet veel meer... dus Hardbass overtreft alles
Onderin > sorteer op: Reacties. En je ziet dat het Qlimax > Hard Bass > Loudness is![]()
Ok.wrote: B2S Facebook
het hardbass meeting topic is wel ruim het grootste meeting topic 
Ik heb daar nog geen moment in gekeken.wrote:het hardbass meeting topic is wel ruim het grootste meeting topic
Als ik erheen wil gaan kijk ik 2 dagen van te voren wel ff in het topic war er afgesproken is.
Ik heb trouwens nog een oude mix uit 2005 van Ruthless.
Code: Select all
ÛÛÛÝ 01. greenfield - les sons d'amour ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 02. dj ruthless vs gj warez - technobells ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 03. the gang bang theory - stop me if i go too far ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 04. royce lee - my greatest wish ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 05. slider - hard sound ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 06. jeckyll & hyde - precious dreamer ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 07. tranceball - tranceball ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 08. gj warez - popcorn ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 09. dark-e - tranceballers (ruthless & vorwerk remix ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 10. mark v & poogie bear vs bassdrum project - new style ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 11. antonio & cristiano - steroid ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 12. jenny d-light vs karl f - drill effect ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 13. pavo & zany - s.e.x. (ruthless & vorwerk mix) ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 14. greg c - speed talking ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 15. ruthless & vorwerk - i feel like dancing (greg c remix) ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 16. ruthless & vorwerk - wake up ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 17. panik-x-trem - elektrostatik ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 18. da tekno warriors - pump up da bass ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 19. dj millo - schyzofrenik in panik ÞÛÛÛ
ÛÛÛÝ 20. zany vs. duro - our power ÞÛÛÛNoem me gek, maar ik zou het geeneens erg vinden als hij Frozen Flame erin gooit of een andere Jeckyll & Hyde 
wrote:Noem me gek, maar ik zou het geeneens erg vinden als hij Frozen Flame erin gooit of een andere Jeckyll & Hyde
Maar dan wel een edit met een huge bass.
Is dat positief of negatief
A
Positief! Iedereen heeft er zin in!wrote:Is dat positief of negatief
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Weet niet of het al geroepen is, maar heb uit een bron vernomen dat stage op korte zijde staat en dat er voor 120 ton aan apparatuur aan het dak komt te hangen. Zwaarste ooit in het Gelredome 
Heb er zin in

Heb er zin in
B
Welke bron is dat als ik vragen mag?wrote:Weet niet of het al geroepen is, maar heb uit een bron vernomen dat stage op korte zijde staat en dat er voor 120 ton aan apparatuur aan het dak komt te hangen. Zwaarste ooit in het Gelredome
Heb er zin in![]()
Ik moet daar overstappenwrote:Wie gaan er allemaal via Amsterdam CS? Ik reis samen met Tommetjeuh via daar.
ik vertelde dat 2 weken terug al dat het korte zijde is, als je b2s een lief mailtje stuurt antwoorden ze nog wel is 
B
Ik, hoofdcoach, (echte_)oostzaner en nog wat aanhangsel gaan vanaf Amsterdam CS.wrote:Ik moet daar overstappenwrote:Wie gaan er allemaal via Amsterdam CS? Ik reis samen met Tommetjeuh via daar.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
De trein van 20:23 welteverstaanwrote:Ik, hoofdcoach, (echte_)oostzaner en nog wat aanhangsel gaan vanaf Amsterdam CS.wrote:Ik moet daar overstappenwrote:Wie gaan er allemaal via Amsterdam CS? Ik reis samen met Tommetjeuh via daar.
Oke.wrote:Ik, hoofdcoach, (echte_)oostzaner en nog wat aanhangsel gaan vanaf Amsterdam CS.wrote:Ik moet daar overstappenwrote:Wie gaan er allemaal via Amsterdam CS? Ik reis samen met Tommetjeuh via daar.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Een vriend van me heeft het aan zijn collega gevraagd die de verlichting verzorgd tijdens HardBass. Vrij betrouwbaar denk ik duswrote:Welke bron is dat als ik vragen mag?wrote:Weet niet of het al geroepen is, maar heb uit een bron vernomen dat stage op korte zijde staat en dat er voor 120 ton aan apparatuur aan het dak komt te hangen. Zwaarste ooit in het Gelredome
Heb er zin in![]()
B
Sure.wrote: Oke.Zin om daar alvast te meeten?
@roberttt ook via amsterdam CS?
Robert en ik moeten sowieso nog 3 man hebben om een taxi á 10 euro in totaal te bekostigen. 20x sneller dan d ependel 
B
Je kan ook stadsbus 5 nemen vanaf het station in Arnhem.wrote:Robert en ik moeten sowieso nog 3 man hebben om een taxi á 10 euro in totaal te bekostigen. 20x sneller dan d ependel
Who was there
Nobody has said they're going yet.