Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 103  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:52 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
malle schreef:
Nando schreef:
Haha. xd Achja, ik woon zelf in Amsterdam, maar heb het er wel voor over om 1 keer in de 1/2 maanden naar een wat verdere plek te reizen voor een gruwelijk feest. Zoals Hard Bass dus! :D

Ja tuurlijk, moet sowieso 1 keer in de 2 maanden eigelijk wel naar een feest, want anders houd ik het niet en met Hardbass heb je het ook meteen over 1 van de vetste feesten van het jaar!
Maar ik doel meer op de wat kleinere feesten in discotheken, lijkt me gewoon gruwelijk om elke 2/3 weken een feestje te hebben :)

ik moet minimaal 3x in de maand naar een feest, anders is het leven zo saai :cry:

Kan je nagaan hoe saai mijn leven is :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:54 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Ja idd, snap wat je bedoelt. Maar zo kan je je wel meer verheugen op de grotere feesten. :woot:

En of ik me verheug :evil:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

malle schreef:
Nando schreef:
Ja idd, snap wat je bedoelt. Maar zo kan je je wel meer verheugen op de grotere feesten. :woot:

Vind het trouwens wel raar dat er gewoon weinig tot geen Hardstyle feestjes in Amsterdam zijn, toch een grote stad.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
malle schreef:
Nando schreef:

Vind het trouwens wel raar dat er gewoon weinig tot geen Hardstyle feestjes in Amsterdam zijn, toch een grote stad.

Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, erg jammer. :( Soms zou ik ook wel willen dat ik ergens uit Brabant kwam, kan je zowat iedere week naar een feest met vaak ook goede line-ups! Maar dan heb je wel weer dat sommige grote feesten juist weer ver zijn.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:00 

Nando schreef:
Ja klopt, erg jammer. :( Soms zou ik ook wel willen dat ik ergens uit Brabant kwam, kan je zowat iedere week naar een feest met vaak ook goede line-ups! Maar dan heb je wel weer dat sommige grote feesten juist weer ver zijn.

Ik woon in brabant :x
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:03 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Nando schreef:
Nando schreef:

Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.

Toch jammer, weet 100% zeker dat als je hier een vet concept start met bijv. om de 2 maanden een feest dat het erg gewaardeerd wordt!
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:22 

Hardtraxxer

Nando schreef:

Ik ga juist vaker naar feesten in Amsterdam terwijl ik in Brabant woon (helemaal in het oosten ook nog). Idd die grotere feesten, zijn wel regelmatig kleinere feesten binnen een half uur reistijd, maar daar kom ik eigenlijk nooit...
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Jullie hebben geen recht om te zeuren! :D Geloof me hier in Zeeland, vlakbij de grens wil je echt niet wonen.. Echt een drama wat feesten betreft.. In Zeeland zelf zijn werkelijk nooit feesten, minimale reistijd naar feesten die het dichtst bij zijn voor mij (Belgiƫ vaak :/ ) toch wel een uurtje.. Daarbij komt nog dat het eerst 30 minuten reizen is naar een station als je met het OV gaat, omdat we die hier niet hebben in de buurt. xd

Naar Hard Bass wordt het minimaal 3-4 uur reizen, maar je moet er wat voor over hebben. :thumbsup: En ach, de week er op Reverze is een klein uurtje met het OV. :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Damn wat heb ik hier veel zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Gaat ook snel vervelen, omdat je dan vrijwel elk feest dezelfde platen voorgeschoteld krijgt met af en toe een uitschieter erbij ...
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:36 

Donateur

Khadber schreef:

Als je iets verder doorrijdt naar Zaandam of Heerhugowaard kan je vaak genoeg naar een vet Hardstyle/Hardcore feestje.

Hier in Rotterdam was het aanbod altijd mager maar hier komen vooral in de Maassilo en Outland steeds meer hardstyle en hardcore-feestjes! Maar k sluit me wel aan bij Piaaa, elke week naar zo'n feest zou de lol er voor mij af gaan. Tenminste als het elke week hardstyle zou zijn.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Nando schreef:

Gaat ook snel vervelen, omdat je dan vrijwel elk feest dezelfde platen voorgeschoteld krijgt met af en toe een uitschieter erbij ...

Had in oktober vorig jaar 4 weken achter elkaar B-Front in de lineup... Niks van verveling gemerkt ^^
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:

Als je iets verder doorrijdt naar Zaandam of Heerhugowaard kan je vaak genoeg naar een vet Hardstyle/Hardcore feestje.

Hier in Rotterdam was het aanbod altijd mager maar hier komen vooral in de Maassilo en Outland steeds meer hardstyle en hardcore-feestjes! Maar k sluit me wel aan bij Piaaa, elke week naar zo'n feest zou de lol er voor mij af gaan. Tenminste als het elke week hardstyle zou zijn.

Voor zover ik weet heb je in Heerhugowaard alleen Reng Deng Deng (Hardcore) en in Zaandam volgens mij alleen Reset. Kan ik me natuurlijk in vergissen. :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:18 

Hardtraxx Elite

In de N.S.V. (Zaandam) heb je ook Mindcontroller en meedere bekende feesten volgens mij hoor.. Maar goed, we zitten in het Hard Bass topic.. :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:50 

Omgeving tussen Tilburg en Eindhoven, ideaal voor al die feesten!
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Iemand een kaartje over?
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Omgeving tussen Tilburg en Eindhoven, ideaal voor al die feesten!

Eindhoven is echt heel lekker voor hardstyle feesten. Niet zo heel erg veel in Eindhoven per se (wel veel kleinere feesten, en Hard Nature etc.), maar je bent zo in Den Bosch of Tilburg en je kunt verder overal wel met de trein komen :)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Piaaa schreef:
Nando schreef:

Had in oktober vorig jaar 4 weken achter elkaar B-Front in de lineup... Niks van verveling gemerkt ^^

Mogelijk natuurlijk, B-Front draait niet altijd hetzelfde, en het meeste beukwerk gaat voor jou minder snel vervelen...
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Steeds meer feestjes in Rotterdam laatste tijd ^^ I like. 20 min naar Factory010/Maassilo en hooguit een uurtje naar Outland :)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
PNXRMX schreef:

Mogelijk natuurlijk, B-Front draait niet altijd hetzelfde, en het meeste beukwerk gaat voor jou minder snel vervelen...

Scheelt dattie 1 van de keren b2b Titan draaide, 1x b2b Frequencerz (nouja, 1tje ervan dan) en 1x z'n cd met nieuwe tracks was vergeten :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:52 

Hardtraxx Veteran

KNALLENG
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:43 

Bierkoning

nog 3 schooldagen + weekend en dan 4 toetsdagen en dan RAGGEN :bomb:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

nog 2 dagen werken, weekend, 5 dagen werken en dan knalleng
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:35 

Hardtraxx Elite

Bijna bijna bijna :D