Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
roberttt wrote:
malle wrote:
Nando wrote:Haha. xd Achja, ik woon zelf in Amsterdam, maar heb het er wel voor over om 1 keer in de 1/2 maanden naar een wat verdere plek te reizen voor een gruwelijk feest. Zoals Hard Bass dus! :D
Ja tuurlijk, moet sowieso 1 keer in de 2 maanden eigelijk wel naar een feest, want anders houd ik het niet en met Hardbass heb je het ook meteen over 1 van de vetste feesten van het jaar!
Maar ik doel meer op de wat kleinere feesten in discotheken, lijkt me gewoon gruwelijk om elke 2/3 weken een feestje te hebben :)
ik moet minimaal 3x in de maand naar een feest, anders is het leven zo saai :cry:
Kan je nagaan hoe saai mijn leven is :P
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Nando wrote:Ja idd, snap wat je bedoelt. Maar zo kan je je wel meer verheugen op de grotere feesten. :woot:
En of ik me verheug :evil:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
malle wrote:
Nando wrote:Ja idd, snap wat je bedoelt. Maar zo kan je je wel meer verheugen op de grotere feesten. :woot:
Vind het trouwens wel raar dat er gewoon weinig tot geen Hardstyle feestjes in Amsterdam zijn, toch een grote stad.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nando wrote:
malle wrote:
Vind het trouwens wel raar dat er gewoon weinig tot geen Hardstyle feestjes in Amsterdam zijn, toch een grote stad.
Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Ja klopt, erg jammer. :( Soms zou ik ook wel willen dat ik ergens uit Brabant kwam, kan je zowat iedere week naar een feest met vaak ook goede line-ups! Maar dan heb je wel weer dat sommige grote feesten juist weer ver zijn.
T
Nando wrote:Ja klopt, erg jammer. :( Soms zou ik ook wel willen dat ik ergens uit Brabant kwam, kan je zowat iedere week naar een feest met vaak ook goede line-ups! Maar dan heb je wel weer dat sommige grote feesten juist weer ver zijn.
Ik woon in brabant :x
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
Khadber wrote:
Nando wrote:
Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.
Toch jammer, weet 100% zeker dat als je hier een vet concept start met bijv. om de 2 maanden een feest dat het erg gewaardeerd wordt!
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Nando wrote:Ja klopt, erg jammer. :( Soms zou ik ook wel willen dat ik ergens uit Brabant kwam, kan je zowat iedere week naar een feest met vaak ook goede line-ups! Maar dan heb je wel weer dat sommige grote feesten juist weer ver zijn.
Ik ga juist vaker naar feesten in Amsterdam terwijl ik in Brabant woon (helemaal in het oosten ook nog). Idd die grotere feesten, zijn wel regelmatig kleinere feesten binnen een half uur reistijd, maar daar kom ik eigenlijk nooit...
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Jullie hebben geen recht om te zeuren! :D Geloof me hier in Zeeland, vlakbij de grens wil je echt niet wonen.. Echt een drama wat feesten betreft.. In Zeeland zelf zijn werkelijk nooit feesten, minimale reistijd naar feesten die het dichtst bij zijn voor mij (België vaak :/ ) toch wel een uurtje.. Daarbij komt nog dat het eerst 30 minuten reizen is naar een station als je met het OV gaat, omdat we die hier niet hebben in de buurt. xd

Naar Hard Bass wordt het minimaal 3-4 uur reizen, maar je moet er wat voor over hebben. :thumbsup: En ach, de week er op Reverze is een klein uurtje met het OV. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Damn wat heb ik hier veel zin in! :yay:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Gaat ook snel vervelen, omdat je dan vrijwel elk feest dezelfde platen voorgeschoteld krijgt met af en toe een uitschieter erbij ...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Khadber wrote:Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.
Als je iets verder doorrijdt naar Zaandam of Heerhugowaard kan je vaak genoeg naar een vet Hardstyle/Hardcore feestje.

Hier in Rotterdam was het aanbod altijd mager maar hier komen vooral in de Maassilo en Outland steeds meer hardstyle en hardcore-feestjes! Maar k sluit me wel aan bij Piaaa, elke week naar zo'n feest zou de lol er voor mij af gaan. Tenminste als het elke week hardstyle zou zijn.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Piaaa wrote:
Gaat ook snel vervelen, omdat je dan vrijwel elk feest dezelfde platen voorgeschoteld krijgt met af en toe een uitschieter erbij ...
Had in oktober vorig jaar 4 weken achter elkaar B-Front in de lineup... Niks van verveling gemerkt ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
dawasiknie wrote:
Khadber wrote:Veel meer een Technostad. Net zoals Haarlem, veel meer georienteerd op Techno/Electro/House.
Als je iets verder doorrijdt naar Zaandam of Heerhugowaard kan je vaak genoeg naar een vet Hardstyle/Hardcore feestje.

Hier in Rotterdam was het aanbod altijd mager maar hier komen vooral in de Maassilo en Outland steeds meer hardstyle en hardcore-feestjes! Maar k sluit me wel aan bij Piaaa, elke week naar zo'n feest zou de lol er voor mij af gaan. Tenminste als het elke week hardstyle zou zijn.
Voor zover ik weet heb je in Heerhugowaard alleen Reng Deng Deng (Hardcore) en in Zaandam volgens mij alleen Reset. Kan ik me natuurlijk in vergissen. :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
In de N.S.V. (Zaandam) heb je ook Mindcontroller en meedere bekende feesten volgens mij hoor.. Maar goed, we zitten in het Hard Bass topic.. :P
S
Omgeving tussen Tilburg en Eindhoven, ideaal voor al die feesten!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Iemand een kaartje over?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
stefaneke wrote:Omgeving tussen Tilburg en Eindhoven, ideaal voor al die feesten!
Eindhoven is echt heel lekker voor hardstyle feesten. Niet zo heel erg veel in Eindhoven per se (wel veel kleinere feesten, en Hard Nature etc.), maar je bent zo in Den Bosch of Tilburg en je kunt verder overal wel met de trein komen :)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
PNXRMX wrote:
Piaaa wrote:
Had in oktober vorig jaar 4 weken achter elkaar B-Front in de lineup... Niks van verveling gemerkt ^^
Mogelijk natuurlijk, B-Front draait niet altijd hetzelfde, en het meeste beukwerk gaat voor jou minder snel vervelen...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Steeds meer feestjes in Rotterdam laatste tijd ^^ I like. 20 min naar Factory010/Maassilo en hooguit een uurtje naar Outland :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Piaaa wrote:
PNXRMX wrote:Had in oktober vorig jaar 4 weken achter elkaar B-Front in de lineup... Niks van verveling gemerkt ^^
Mogelijk natuurlijk, B-Front draait niet altijd hetzelfde, en het meeste beukwerk gaat voor jou minder snel vervelen...
Scheelt dattie 1 van de keren b2b Titan draaide, 1x b2b Frequencerz (nouja, 1tje ervan dan) en 1x z'n cd met nieuwe tracks was vergeten :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
KNALLENG
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
nog 3 schooldagen + weekend en dan 4 toetsdagen en dan RAGGEN :bomb:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
nog 2 dagen werken, weekend, 5 dagen werken en dan knalleng