Khadber is altijd zon wazige held als ie zat iswrote:Hij is ook wel echt klein dacht alleen dat Khadber een uitzondering was, maar vooruit
@hierboven: als er gevochten word, slaan wij ze gewoon kapot met heel HT! JONGUH!
Khadber is altijd zon wazige held als ie zat iswrote:Hij is ook wel echt klein dacht alleen dat Khadber een uitzondering was, maar vooruit
Vechten doe ik niet aan..wrote:Khadber is altijd zon wazige held als ie zat iswrote:Hij is ook wel echt klein dacht alleen dat Khadber een uitzondering was, maar vooruit*denkt terug aan In Qontrol*
@hierboven: als er gevochten word, slaan wij ze gewoon kapot met heel HT! JONGUH!
Fusion of Dancewrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
ja laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer naar gekekenwrote:Wooshie is staat het eigenlijk met Hardbass shirt??? al een mooi ontwerp gemaakt?
Ik ook niet.wrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
Ik wel, op fusion of dance... maja dat was ook een feest, waar een house zaal bij waswrote:Ik ook niet.wrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
Kansloos dat de media altijd weer met agressief enz. op de proppen komt. :')
Ach, dan hebben we dat ook eens meegemaakt. Hoeft ook niet meer van mij. 21 mei weer héwrote:Ik wel, op fusion of dance... maja dat was ook een feest, waar een house zaal bij waswrote:Ik ook niet.wrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
Kansloos dat de media altijd weer met agressief enz. op de proppen komt. :')![]()
Helaas met die vechtpartij zat ik er midden in, trieste lui :')
& Defqon, Dominator, Houseqlassics, Qlimax...wrote:Fusion of Dancewrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
Achja, mensen...sommige zijn gewoon apart.wrote:Vraag me altijd af wat iemand er dan toe beweegt om over te gaan op vechten. Volgens mij spoor je dan niet helemaal...
Ik qountdown heb ik het wel gezien hoor!! meerdere kerenwrote:Ik ook niet.wrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
Kansloos dat de media altijd weer met agressief enz. op de proppen komt. :')
wrote:Goooooodverdomme
Enkel aan stront![]()
Gister een duel op training, kats erdoor heen gegaan..
Half 4 dokter, hopen dat mn enkelbanden niet gescheurd zijn![]()
Fucking kutzooi, mis ik gewoon Hardbass.![]()
![]()
Daar zeg je ook wat! Het gehalte dagjesvolk ligt daar ook veel hoger...wrote:Fusion of Dancewrote:Ik heb sws nog nooit een vechtpartij gezien op een feestje
en veel te veel verschillende genres bij elkaar, werkt ook niet.wrote:Daar zeg je ook wat! Het gehalte dagjesvolk ligt daar ook veel hoger...
wat gebeurde daar echtwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1093081 ... ge%29.htmlwrote:Dit jaar Mysteryland!!! de tering, en niet zo kleintje ookBij Q-dance stage achteraan.
Deze bedoel je?