Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zullen ze echt niet mee afsluiten hoor.

Waarmee dan wel :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:38 

Donateur

urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zullen ze echt niet mee afsluiten hoor.

Waarmee dan wel :)?

mma.

mij boeit het nie ga toch lampjes kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:39 

Donateur

Ik weet het niet maar wat jij oppert is natuurlijk de ideale opbouw. Ik denk dat je magic ergens als 5e track in die set zal horen ofzo. Om vervolgens wat anders erachteraan te draaien.. Net als met Psycho dit weekend, dat ging ook echt nergens over, om 2 uur werd die erop gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:41 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Ik weet het niet maar wat jij oppert is natuurlijk de ideale opbouw. Ik denk dat je magic ergens als 5e track in die set zal horen ofzo. Om vervolgens wat anders erachteraan te draaien.. Net als met Psycho dit weekend, dat ging ook echt nergens over, om 2 uur werd die erop gelegd.

gewoon lasers kijken en genieten van de muziek. Zo zie ik hardbass voor me. Opbouw boeit me nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:23 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Een stuk eerder dacht ik. Rond 12-en ofzo... Echt veeeel te vroeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:

Een stuk eerder dacht ik. Rond 12-en ofzo... Echt veeeel te vroeg!

Bij Q-base werd ie ook al om kwart voor 12 gedraaid, door.... CHRIS ONE :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 22:34 

dennis schreef:
urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
wattan overdosis ???

Stel je de laatste 3 nummers voor : Pattern 2 , Magic en Psycho :drool: :drool:

Dat wordt dan een grote chaos! :drool:

Dat word me een slachtpartij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 03:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:

gewoon lasers kijken en genieten van de muziek. Zo zie ik hardbass voor me. Opbouw boeit me nie.

Als het hele feest je eigenlijk niet kan boeien, waarom erheen gaan dan? :P .. Je kan overal wappie zijn, waarom 50(+) euro betalen om het daar te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 05:21 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:

Als het hele feest je eigenlijk niet kan boeien, waarom erheen gaan dan? :P .. Je kan overal wappie zijn, waarom 50(+) euro betalen om het daar te doen?

omdat hij dat niet bedoeld gok ik, wappie zijn is idd gegarandeerd bij robert zou je denken, maar soms...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

Hij zegt dat alleen de opbouw hem niet boeit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:47 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Ja en daarbovenop is het natuurlijk heel anders of je wappie bent op Hardbass of op een leeg grasveld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:49 

Hardtraxx Addict

Wat een graf line up en anthem. Pff moet ik hier nou heen of wat. Als ik ga wordt het voornamelijk voor de gezelligheid. Maar om daar nou 120 euro voor neer te leggen. Ik ram er om 2 uur wel een hele speaker in, misschien dat het dan nog leuk wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 12:54 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Wat een graf line up en anthem. Pff moet ik hier nou heen of wat. Als ik ga wordt het voornamelijk voor de gezelligheid. Maar om daar nou 120 euro voor neer te leggen. Ik ram er om 2 uur wel een hele speaker in, misschien dat het dan nog leuk wordt.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:15 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:

Ja en daarbovenop is het natuurlijk heel anders of je wappie bent op Hardbass of op een leeg grasveld...

Inderdaad.. Maar sommige mensen kunnen niet lezen :yay:

Er staat ook GENIETEN van de muziek .. Sommige mensen doen dit door middel van losgaan, de ander staat stil, de ander loopt rond.

En die lasers hangen er niet voor de lol, is ook een reden waarom je 60+ betaald, dus waarom zou ik daar niet de hele avond naar mogen kijken ? Betaal er toch ook voor.

En over drugs, of wappie zijn.. Heb ik niks over gezegd, dus leer lezen -.0

Ik vraag toch ook niet aan jou 'Waarom ga je 50+ betalen om los te gaan op Hardbass terwijl dat ook thuis kan'

Is exact hetzelfde, gewoon kansloos.

Maarja bij sommige telt alleen maar het losgaan ! Wil jullie wel is horen als heel het Geldredome los gaat, dat je dan geen ruimte meer hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:

Inderdaad.. Maar sommige mensen kunnen niet lezen :yay:

Er staat ook GENIETEN van de muziek .. Sommige mensen doen dit door middel van losgaan, de ander staat stil, de ander loopt rond.

En die lasers hangen er niet voor de lol, is ook een reden waarom je 60+ betaald, dus waarom zou ik daar niet de hele avond naar mogen kijken ? Betaal er toch ook voor.

En over drugs, of wappie zijn.. Heb ik niks over gezegd, dus leer lezen -.0

Ik vraag toch ook niet aan jou 'Waarom ga je 50+ betalen om los te gaan op Hardbass terwijl dat ook thuis kan'

Is exact hetzelfde, gewoon kansloos.

Maarja bij sommige telt alleen maar het losgaan ! Wil jullie wel is horen als heel het Geldredome los gaat, dat je dan geen ruimte meer hebt!

bij ongeveer 4/5 vd berichten die ik van je lees, maak je wel een sarcastische opmerking over drugsgebruik, dus vond dat ik deze opmerking wel mocht maken :P Lezen kan ik prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:39 

Donateur

Oke gelukkig maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:54 

Hardtraxx Addict

iedereen atoomklok & 3 tabbladen klaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:57 

Alleen atoomklok en 1 tabblad :P
Zo, laatste minuut ben benieuwd naar de drukte

edit: 2 min
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:00 

Hardtraxx Addict

wachtrij 2 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
wachtrij 2 minuten

Wat een verschil met 2 jaar geleden, Qlimax part 2 dus :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:05 

Donateur

kaarten binnen (L) thnx squirry

flevoboys schreef:
Aristo schreef:
wachtrij 2 minuten

onzin -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:06 

Hardtraxxer

Ik hoop niet dat dit vandaag uitverkocht raakt. Zit nu namelijk in de trein en kan geen kaartjes kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:07 

Hardtraxx Addict

5 kaarten binnen, je kan er 9 kopen in 1 bestelling

kaart kost 58 euro
en VIP kost 75 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
kaarten binnen (L) thnx squirry

flevoboys schreef:
Aristo schreef:
wachtrij 2 minuten

onzin -.0

Ik heb het toch echt over de kaartverkoop :)
Laat ik het duidelijker verwoorden, het begint nu met 2 min wachtrij, volgend jaar half uur?
Kan mij niet herrineren dat er een wachtrij was voor de kaartjes, correct me if i'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:09 

Valt wel mee, Qlimax was bij mij iets van 20 min wachttijd, als ik er nu weer opnieuw inga is het 3 min
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten