Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:28 

Donateur

urbandesigner schreef:
:facepalm:

Welk team gaat het rotste worden, welk team het vetste?

Ik zeg dat Blue keihard gaat knallen, Green en Red gaan zeer vermakelijk worden, alleen gaat Yellow keihard Farten, onder aanvoering van..

green meeste sfeer sowieso xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Zekers ja, maar na Blue kan ik hopelijk niet meer lopen :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
jRn schreef:
Zaterdag ff kaartje halen dan maar, hé!

Vooruit dan maar... Kan me m'n eerste keer kaartje halen voor hard bass nog herinneren :innocent: .

Was alleen thuis, had met een maat afgesproken dat we erheen zouden gaan.. Dus ik m'n ma bellen of het goed is of ik er kaartjes voor koop:'Nou ik weet het niet hoor, wil je serieus tot 7 uur 's ochtends in zo'n pillenmenigte staan' ? xd ? M'n pa: 'Ah joh, ga jij lekker naar zo'n houseparty, als je maar geen drugs gebruikt :P.'

Was m'n eerste feest, 2010 :worship: :worship: :love: :love:

Toevallig was Hardbass 2010 ook mijn 1e grote feest. Zo wat was ik benieuwd naar hoe dat allemaal in elkaar stak etc. Toen ik die zaal binnen liep ging er een wereld voor mij open! Mijn moeder vond het teveel geld en dat het te lang duurt etc, maar nu luister ik daar niet meer na haha :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Haha nice, is toch een geweldige 1e, ofniet?
M'n ma zei na Hardbass: Ok, je mag nog naar In Qontrol en misschien nog 1, maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:59 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
M'n ma zei na Hardbass: Ok, je mag nog naar In Qontrol en misschien nog 1, maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P

Ja idd! En ik had niks om mee te vergelijken en ik was toen niet echt kieskeurig.
Nu heb ik feesten als Defqon, Decibel, Q-Base, Thrillogy bezocht, dan wordt je toch wat kieskeuriger.
Haha over je ouders gesproken, heel herkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
urbandesigner schreef:

Ja idd! En ik had niks om mee te vergelijken en ik was toen niet echt kieskeurig.
Nu heb ik feesten als Defqon, Decibel, Q-Base, Thrillogy bezocht, dan wordt je toch wat kieskeuriger.
Haha over je ouders gesproken, heel herkenbaar.

Haha wow, onze situaties lijken te erg op elkaar :P.
Weet ook nog wel, dat ik op Hard Bass 2010 echt een dagjesmens was, en Psychedelic, Sound of The Thunder, Live the Moment etc helemaal geweldig vond :innocent: . Maar op team Yellow en Red heb ik me ook zwaar vermaakt :bomb: . En sinds ik actief bij Hardtraxx zit, is t alleen maar beter geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Weet ook nog wel, dat ik op Hard Bass 2010 echt een dagjesmens was, en Psychedelic, Sound of The Thunder, Live the Moment etc helemaal geweldig vond :innocent: . Maar op team Yellow en Red heb ik me ook zwaar vermaakt :bomb: . En sinds ik actief bij Hardtraxx zit, is t alleen maar beter geworden :)

Ik vind het leuk om bij te houden welke tracks ik per feest het vetste vond en waar ik het hardst op ben losgegaan. Als ik de Hardbass vergelijk met bv de Thrillogy van dit jaar dan zie ik ook een heel verschil.
Ben langzaam wat meer richting de rauwere kant gegaan, en bij jou is het ook het geval zie ik al.
Ik zit sinds zit 2009 op Hardtraxx, en sinds een jaar zit ik echt fanatiek alle nieuwtjes/facts bij te houden.

Ik weet nog wel de Project N50 van 2009, toen draaide Zatox wat hardere tracks zoals I Hate U.
Dat vond ik toen niks, maar nu denk ik laat die track maar snel weer gedraaid worden.
Toen vond ik de melodieuze hardstyle helemaal de bom :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
urbandesigner schreef:

Ik vind het leuk om bij te houden welke tracks ik per feest het vetste vond en waar ik het hardst op ben losgegaan. Als ik de Hardbass vergelijk met bv de Thrillogy van dit jaar dan zie ik ook een heel verschil.
Ben langzaam wat meer richting de rauwere kant gegaan, en bij jou is het ook het geval zie ik al.
Ik zit sinds zit 2009 op Hardtraxx, en sinds een jaar zit ik echt fanatiek alle nieuwtjes/facts bij te houden.

Ik weet nog wel de Project N50 van 2009, toen draaide Zatox wat hardere tracks zoals I Hate U.
Dat vond ik toen niks, maar nu denk ik laat die track maar snel weer gedraaid worden.
Toen vond ik de melodieuze hardstyle helemaal de bom :P .

Haha, tis bij mij helemaal hetzelfde gegaan :P!
Bij de Feestfabriek was ik om, en was m'n favoriete genre 'raw' :love: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:11 

Bierkoning

Hardbass 2010 ook mijn eerste haha. En ook ik vond just as easy en rock ya attitude enzo toen helemaal geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

Toen was Just As Easy nog een leuk plaatje :P , nu kots ik hem helemaal uit. Niet omdat ie slecht is, maar omdat hij grijs gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Psychedelic toen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Psychedelic toen :worship:

Blijft nog steeds een leuk plaatje hoor ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:28 

Hardtraxx Veteran

Klopt, maar toen was ie helemaal de :bomb: voor mij :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:29 

Bierkoning

Wat dacht je van LTBK. zelfs die vond ik toen vet op dat feest xd maar dat was gelukkig al gauw over haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

Als ik nu naar die set van Team Red kijk, zou ik Noisecontrollers en The Prophet helemaal verrot willen slaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:58 

Hardtraxx Veteran

LTBK vond ik toen ook een leuk plaatje, af en toe luister ik m nu nog wel eens :P .
Maar zo slecht is die set toch niet van Team Red @ Hardbass 2010?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 02:25 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
LTBK vond ik toen ook een leuk plaatje, af en toe luister ik m nu nog wel eens :P .

Nope, maar wel bepaalde nummers :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 02:54 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
flevoboys schreef:

Nope, maar wel bepaalde nummers :P?

Beautiful & Rich is het misschien misplaatst midden in een hardstyle set.
En tja The B-Side heeft wannabe vocals, en LTBK is een hitje.
Verder vind ik de tracklist echt niet verkeerd :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 09:31 

Donateur

urbandesigner schreef:

wattan overdosis ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 09:57 

Donateur

urbandesigner schreef:
maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P

Dus? Zij betalen dat toch niet?

Mijn ouders hebben altijd gezegd: "Al ga je elke dag, als je studie en gezondheid er maar niet onder te lijden hebben. Plus, we komen je niet ophalen wanneer je teveel zuipt of opgepakt bent."

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:14 

Donateur

hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:

Mijn ouders hebben altijd gezegd: "Al ga je elke dag, als je studie en gezondheid er maar niet onder te lijden hebben. Plus, we komen je niet ophalen wanneer je teveel zuipt of opgepakt bent."

-.-

dat zeiden die van mij ook hahahah xD mag ook alles van me ouders als ik me studie maar haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:11 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
hoebedoelje schreef:
urbandesigner schreef:

-.-

dat zeiden die van mij ook hahahah xD mag ook alles van me ouders als ik me studie maar haal.

Op een gegeven moment kwam ik op de zelfde dag nog eens met ik ga naar amsterdam!
Wat daar jongen? ooowh feestje met allemaal Italiaanse dj's enzo ciao!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

wattan overdosis ???

Stel je de laatste 3 nummers voor : Pattern 2 , Magic en Psycho :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:08 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

wattan overdosis ???

Stel je de laatste 3 nummers voor : Pattern 2 , Magic en Psycho :drool: :drool:

Dat wordt dan een grote chaos! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:13 

Donateur

Zullen ze echt niet mee afsluiten hoor.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten