Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
urbandesigner wrote::facepalm:

Welk team gaat het rotste worden, welk team het vetste?

Ik zeg dat Blue keihard gaat knallen, Green en Red gaan zeer vermakelijk worden, alleen gaat Yellow keihard Farten, onder aanvoering van..
green meeste sfeer sowieso xD
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Zekers ja, maar na Blue kan ik hopelijk niet meer lopen :)!
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
urbandesigner wrote:
jRn wrote:Zaterdag ff kaartje halen dan maar, hé!
Vooruit dan maar... Kan me m'n eerste keer kaartje halen voor hard bass nog herinneren :innocent: .

Was alleen thuis, had met een maat afgesproken dat we erheen zouden gaan.. Dus ik m'n ma bellen of het goed is of ik er kaartjes voor koop:'Nou ik weet het niet hoor, wil je serieus tot 7 uur 's ochtends in zo'n pillenmenigte staan' ? xd ? M'n pa: 'Ah joh, ga jij lekker naar zo'n houseparty, als je maar geen drugs gebruikt :P.'

Was m'n eerste feest, 2010 :worship: :worship: :love: :love:
Toevallig was Hardbass 2010 ook mijn 1e grote feest. Zo wat was ik benieuwd naar hoe dat allemaal in elkaar stak etc. Toen ik die zaal binnen liep ging er een wereld voor mij open! Mijn moeder vond het teveel geld en dat het te lang duurt etc, maar nu luister ik daar niet meer na haha :P .
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Haha nice, is toch een geweldige 1e, ofniet?
M'n ma zei na Hardbass: Ok, je mag nog naar In Qontrol en misschien nog 1, maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
urbandesigner wrote:Haha nice, is toch een geweldige 1e, ofniet?
M'n ma zei na Hardbass: Ok, je mag nog naar In Qontrol en misschien nog 1, maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P
Ja idd! En ik had niks om mee te vergelijken en ik was toen niet echt kieskeurig.
Nu heb ik feesten als Defqon, Decibel, Q-Base, Thrillogy bezocht, dan wordt je toch wat kieskeuriger.
Haha over je ouders gesproken, heel herkenbaar.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
flevoboys wrote:
urbandesigner wrote:Haha nice, is toch een geweldige 1e, ofniet?
Ja idd! En ik had niks om mee te vergelijken en ik was toen niet echt kieskeurig.
Nu heb ik feesten als Defqon, Decibel, Q-Base, Thrillogy bezocht, dan wordt je toch wat kieskeuriger.
Haha over je ouders gesproken, heel herkenbaar.
Haha wow, onze situaties lijken te erg op elkaar :P.
Weet ook nog wel, dat ik op Hard Bass 2010 echt een dagjesmens was, en Psychedelic, Sound of The Thunder, Live the Moment etc helemaal geweldig vond :innocent: . Maar op team Yellow en Red heb ik me ook zwaar vermaakt :bomb: . En sinds ik actief bij Hardtraxx zit, is t alleen maar beter geworden :)
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
urbandesigner wrote: Weet ook nog wel, dat ik op Hard Bass 2010 echt een dagjesmens was, en Psychedelic, Sound of The Thunder, Live the Moment etc helemaal geweldig vond :innocent: . Maar op team Yellow en Red heb ik me ook zwaar vermaakt :bomb: . En sinds ik actief bij Hardtraxx zit, is t alleen maar beter geworden :)
Ik vind het leuk om bij te houden welke tracks ik per feest het vetste vond en waar ik het hardst op ben losgegaan. Als ik de Hardbass vergelijk met bv de Thrillogy van dit jaar dan zie ik ook een heel verschil.
Ben langzaam wat meer richting de rauwere kant gegaan, en bij jou is het ook het geval zie ik al.
Ik zit sinds zit 2009 op Hardtraxx, en sinds een jaar zit ik echt fanatiek alle nieuwtjes/facts bij te houden.

Ik weet nog wel de Project N50 van 2009, toen draaide Zatox wat hardere tracks zoals I Hate U.
Dat vond ik toen niks, maar nu denk ik laat die track maar snel weer gedraaid worden.
Toen vond ik de melodieuze hardstyle helemaal de bom :P .
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
flevoboys wrote:
urbandesigner wrote: Weet ook nog wel, dat ik op Hard Bass 2010 echt een dagjesmens was, en Psychedelic, Sound of The Thunder, Live the Moment etc helemaal geweldig vond :innocent: . Maar op team Yellow en Red heb ik me ook zwaar vermaakt :bomb: . En sinds ik actief bij Hardtraxx zit, is t alleen maar beter geworden :)
Ik vind het leuk om bij te houden welke tracks ik per feest het vetste vond en waar ik het hardst op ben losgegaan. Als ik de Hardbass vergelijk met bv de Thrillogy van dit jaar dan zie ik ook een heel verschil.
Ben langzaam wat meer richting de rauwere kant gegaan, en bij jou is het ook het geval zie ik al.
Ik zit sinds zit 2009 op Hardtraxx, en sinds een jaar zit ik echt fanatiek alle nieuwtjes/facts bij te houden.

Ik weet nog wel de Project N50 van 2009, toen draaide Zatox wat hardere tracks zoals I Hate U.
Dat vond ik toen niks, maar nu denk ik laat die track maar snel weer gedraaid worden.
Toen vond ik de melodieuze hardstyle helemaal de bom :P .
Haha, tis bij mij helemaal hetzelfde gegaan :P!
Bij de Feestfabriek was ik om, en was m'n favoriete genre 'raw' :love: :$
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Hardbass 2010 ook mijn eerste haha. En ook ik vond just as easy en rock ya attitude enzo toen helemaal geweldig xd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Toen was Just As Easy nog een leuk plaatje :P , nu kots ik hem helemaal uit. Niet omdat ie slecht is, maar omdat hij grijs gedraaid is.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Psychedelic toen :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
urbandesigner wrote:Psychedelic toen :worship:
Blijft nog steeds een leuk plaatje hoor ^^ .
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Klopt, maar toen was ie helemaal de :bomb: voor mij :P?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wat dacht je van LTBK. zelfs die vond ik toen vet op dat feest xd maar dat was gelukkig al gauw over haha
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Als ik nu naar die set van Team Red kijk, zou ik Noisecontrollers en The Prophet helemaal verrot willen slaan :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
LTBK vond ik toen ook een leuk plaatje, af en toe luister ik m nu nog wel eens :P .
Maar zo slecht is die set toch niet van Team Red @ Hardbass 2010?
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
flevoboys wrote:LTBK vond ik toen ook een leuk plaatje, af en toe luister ik m nu nog wel eens :P .
Nope, maar wel bepaalde nummers :P?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
urbandesigner wrote:
flevoboys wrote:LTBK vond ik toen ook een leuk plaatje, af en toe luister ik m nu nog wel eens :P .
Nope, maar wel bepaalde nummers :P?
Beautiful & Rich is het misschien misplaatst midden in een hardstyle set.
En tja The B-Side heeft wannabe vocals, en LTBK is een hitje.
Verder vind ik de tracklist echt niet verkeerd :P .
Donateur
last seen Sep 2014
urbandesigner wrote:Zekers ja, maar na Blue kan ik hopelijk niet meer lopen :)!
wattan overdosis ???
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
urbandesigner wrote:maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P
Dus? Zij betalen dat toch niet?

Mijn ouders hebben altijd gezegd: "Al ga je elke dag, als je studie en gezondheid er maar niet onder te lijden hebben. Plus, we komen je niet ophalen wanneer je teveel zuipt of opgepakt bent."

-.-
Donateur
last seen Sep 2014
hoebedoelje wrote:
urbandesigner wrote:maar niet teveel per jaar hoor, duurt veel te lang en het kost erg veel geld :P

Mijn ouders hebben altijd gezegd: "Al ga je elke dag, als je studie en gezondheid er maar niet onder te lijden hebben. Plus, we komen je niet ophalen wanneer je teveel zuipt of opgepakt bent."

-.-
dat zeiden die van mij ook hahahah xD mag ook alles van me ouders als ik me studie maar haal.
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
roberttt wrote:
hoebedoelje wrote:

-.-
dat zeiden die van mij ook hahahah xD mag ook alles van me ouders als ik me studie maar haal.
Op een gegeven moment kwam ik op de zelfde dag nog eens met ik ga naar amsterdam!
Wat daar jongen? ooowh feestje met allemaal Italiaanse dj's enzo ciao!
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
roberttt wrote:
wattan overdosis ???
Stel je de laatste 3 nummers voor : Pattern 2 , Magic en Psycho :drool: :drool:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:
roberttt wrote:
wattan overdosis ???
Stel je de laatste 3 nummers voor : Pattern 2 , Magic en Psycho :drool: :drool:
Dat wordt dan een grote chaos! :drool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zullen ze echt niet mee afsluiten hoor.