Zal ik doen goos!wrote:Veel plezier vanavond mensen! En mocht iemand nog een Hardstyle Rockers poster zien hangen, neem de plzzzzzzz voor mij mee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben echt fucked up in me hoofd inderdaad. Was het goede topic maar ik ben een week te vroeg 
-
G
wrote:Ik ben echt fucked up in me hoofd inderdaad. Was het goede topic maar ik ben een week te vroeg
Schrok me kapot dacht even dat ik het had gemist
beter is er geen chaos op het spoor maar ben bang van wel dan maar smiddags er al heen 
Als ik de weersverwachtingen mag geloven is hardbass het omkeerpunt van de vrieskou.
anders blazen we toch gewoon de sneeuw wegwrote:Als ik de weersverwachtingen mag geloven is hardbass het omkeerpunt van de vrieskou.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zin annnnn.
Ik kijk er al naar uit mensen.. Zondagochtend met je half wauze kop en je bezwete lichaam van 30 graden zo de -15 in.
-
DHardtraxx Veteran
Maar ik zie hem nog nergens online?wrote:Die is gister gekomen als het goed is.
Echt zo ontzettend veel zin in, nu maar hopen dat ik niet plotseling last krijg van mijn honden allergie.
Waarschijnlijk niet opgenomen dan. Ik heb hem echt gehoord en het werd ook overduidelijk op pf gespamd!wrote:Maar ik zie hem nog nergens online?wrote:Die is gister gekomen als het goed is.
-
DHardtraxx Veteran
Ja ik geloof wel dat hij online is uitgezonden. Zonde dat hij niet is uitgezonden dan, ook al zal het wel niet zo heel bijzonder zijn geweest.wrote:Waarschijnlijk niet opgenomen dan. Ik heb hem echt gehoord en het werd ook overduidelijk op pf gespamd!wrote:Maar ik zie hem nog nergens online?wrote:Die is gister gekomen als het goed is.
Ben hier waarschijnlijk pas om 12 uur :')
Kutbus
Kutbus
Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor 
-
G
en of!wrote:Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
wrote:en of!wrote:Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor
-
A
Wat een ongelooooofelijke zin heb ik hierin
Mooi genieten van binnenkomst tot de uitloop 
Lekkere instellingwrote:Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Jij bent echt een hele coole jongen!wrote:Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor
Dankjewel, ik voel me vereerdwrote:Jij bent echt een hele coole jongen!
-
P
Ik hoop dat Frontliner verstandig is en zijn set niet(naggenoeg) alleen maar tracks van zijn album bevat, maar veel van zijn oudere werk.
Dan zal dat echt goud worden!
Waarom ga je dan eigenlijk als je toch niet van de muziek kan genieten?wrote:Dankjewel, ik voel me vereerdwrote:Jij bent echt een hele coole jongen!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Keep on dreaming, gaat niet gebeuren. Hij zal veel albumspul draaien, wss ook wel de rage rmx. en misschien 1 of 2 nieuwe nummerswrote:Ik hoop dat Frontliner verstandig is en zijn set niet(naggenoeg) alleen maar tracks van zijn album bevat, maar veel van zijn oudere werk.Dan zal dat echt goud worden!
Ekte partymachert! heb er zin in, maar verwachtingen zijn erg laag en dit gaat qlimax niet overtreffen!wrote:Inception gehad, klaar voor HB! Ook al word van 11 tot 5 veel handjes klappen, van de show genieten en de tracks belachelijk maken met andere HT'ers. We zijn er klaar voor