Ik heb in 3 x Gelredome nog nooit hoeven wachten haha. We zijn helaas wel altijd wat later. Dit jaar gaan we ook half 11 weg, dus ongeveer half 12 in 't Gelredome.wrote:Vorige keer stond er niet eens een rij toen ik naar binnen ging bij HardBass. Dat was rond half 11.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Iemand al enig idee/vermoeden wie van tien tot elf draait?
Pff, begin echt met de dag meer te balen dat ik mijn kaart heb moeten verkopen. 
Als je je kaart verkoopt moet je ook nooit meer in het topic van het betreffende feest kijken. 
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
ik kan niet langer meer wachten, dit weekend maar is shit regelen 
Tss, mag niet.wrote:ik kan niet langer meer wachten, dit weekend maar is shit regelen
-
THardtraxxer
- last seen Sep 2015
er mag wel meer nietwrote:Tss, mag niet.wrote:ik kan niet langer meer wachten, dit weekend maar is shit regelen
-
THardtraxxer
- last seen Sep 2015
wrote:Ik ben tenminste braaf.
Hoef iig niet bang te zijn voor de hondjes 
-
THardtraxxer
- last seen Sep 2015
ja maar dat zijn toch geen drugshonden:Pwrote:Hoef iig niet bang te zijn voor de hondjes
zijn er maar een paar van in NL
die honden komen af op stress,dus gewoon simpel het hoofd koel houden
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
True, ze zijn simpelweg te duur om in te zetten. Daarnaast kunnen die honden ook niet veel langer dan een half uur achter elkaar hun werk doen zonder hun scherpte kwijt te raken... om maar te zwijgen over de sensory overload waar die beesten mee te maken zouden krijgen. Komt simpelweg teveel voorbijwrote:ja maar dat zijn toch geen drugshonden:Pwrote:Hoef iig niet bang te zijn voor de hondjes
zijn er maar een paar van in NL
die honden komen af op stress,dus gewoon simpel het hoofd koel houden
Edit: spelfoutje gecorrigeerd.
Niemand. Premixed achtergrond koortje afgewisseld met Zanger Rinuswrote:Iemand al enig idee/vermoeden wie van tien tot elf draait?
Ruthless en Beholder draaiden afgelopen edities het eerste uur las ik ooit. (niet samen, ene keer ruthless, andere keer beholder)
Die keer daarvoor was het Balistic volgens mij (2010)wrote:Ruthless en Beholder draaiden afgelopen edities het eerste uur las ik ooit. (niet samen, ene keer ruthless, andere keer beholder)
Klopt, Leep 2009, Balistic 2010 en vorig jaar Ruthless
Vind early altijd wel leuk om in te komen
. Of bijvoorbeeld zo'n setje van Noisecult op Fusion!
Ruthless afgelopen jaar idd, was erg lekker setje om lekker in te komen!wrote:Klopt, Leep 2009, Balistic 2010 en vorig jaar Ruthless
Lockdown als laatste!
Dat was geniaal ja!wrote:Lockdown als laatste!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waar blijft de warm up mix van Team Green eigenlijk?
Die is gister gekomen als het goed is. 
oké, wel nice voor Leep, op zo'n groot feest, dacht dat dat een lokale DJ was.wrote:Klopt, Leep 2009, Balistic 2010 en vorig jaar Ruthless
Iemand nog een ticket over? PM aub!
Veel plezier vanavond mensen! En mocht iemand nog een Hardstyle Rockers poster zien hangen, neem de plzzzzzzz voor mij mee