Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vlak voor de jaarwisseling nog het kaartje gehaald, dus aanwezig :D Hoop dat het een beetje mee gaat vallen allemaal...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:Vlak voor de jaarwisseling nog het kaartje gehaald, dus aanwezig :D Hoop dat het een beetje mee gaat vallen allemaal...
Eigenlijk kan het alleen maar meevallen dit jaar :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Vlak voor de jaarwisseling nog het kaartje gehaald, dus aanwezig :D Hoop dat het een beetje mee gaat vallen allemaal...
Ik heb ook toch maar besloten een kaartje te kopen idpv met Unity te gaan :loving:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Kaartjes zijn binnen! Aanwezig met een goede vriendin van me :)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik ga hier niet heen, kost me te veel.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Klos wrote:Ik ga hier niet heen, kost me te veel.
Zwak
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
mr_vertigo wrote:
Klos wrote:Ik ga hier niet heen, kost me te veel.
Zwak
Ik ga hier niet heen, is mij het geld niet waard :P
W
7 posts member since 2012
last seen Apr 2012
word me eerste hardbass haha

klappeee maar weer
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Na qountdown nu maar op naar Hardbass. ben benieuwd of het in de buurt gaat komen van vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
en ik zit nog steeds in twijfelll
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Krijg misschien mijn kaartje voor mijn verjaardag (25 september 2011) xD

Is alleen niet zeker of we gaan :huh:
Bierkoning
last seen Aug 2026
Zin in, enige feest waar m'n hele vriendengroep mee naar toe gaat :D
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
hoppa kaartje binnen gaat met een man of 20 ofzo :D
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Normaal als ik naar feesten in de gelredome ga neem ik georganiseerd busvervoer maar is me tot 2x toe niet echt bevallen dus wil nu eens met de trein gaan. Maar weet iemand of je voor die pendelbussen naar het stadion ook iets moet kopen?
G
niek1991 wrote:Normaal als ik naar feesten in de gelredome ga neem ik georganiseerd busvervoer maar is me tot 2x toe niet echt bevallen dus wil nu eens met de trein gaan. Maar weet iemand of je voor die pendelbussen naar het stadion ook iets moet kopen?
jep, das meestal 2 euro ofzo
verkopen ze op staiton anrhem
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
En taxi is 10€ :D

Vorig jaar lekker voor taxi gekozen, dat gestamp in die bussen hadden we met onze groep geen zin in :P
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
KSwoosh wrote:
niek1991 wrote:Normaal als ik naar feesten in de gelredome ga neem ik georganiseerd busvervoer maar is me tot 2x toe niet echt bevallen dus wil nu eens met de trein gaan. Maar weet iemand of je voor die pendelbussen naar het stadion ook iets moet kopen?
jep, das meestal 2 euro ofzo
verkopen ze op staiton anrhem
Laatste x was een retourtje vanaf t station 4 euro. De bussen staan nu ook IN het busstation en niet meer buiten voor het station. Scheelt weer zoekwerk, dat hebben wij al gedaan tijdens Qlimax 2011 :P
Hardtraxx Veteran
Squirrie wrote:En taxi is 10€ :D

Vorig jaar lekker voor taxi gekozen, dat gestamp in die bussen hadden we met onze groep geen zin in :P
Een taxi naar t station is sochtends lastiger te krijgen, de chauffeurs hebben liever ritjes naar buiten de stad ipv het station :/
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
hurricane wrote:

Een taxi naar t station is sochtends lastiger te krijgen, de chauffeurs hebben liever ritjes naar buiten de stad ipv het station :/
Dat was idd erg lafjes! En dan gingen ze zeggen dat ze gereserveerd waren, terwijl ze 30 minuten later er nog steeds stonden :mad:

En taxi reserveren is ook geen optie, want die nemen ze niet aan :P

Miss dus heenweg taxi, en terugweg bij bus zeggen dat je kaartje kwijt bent? :D
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Krijg toch stiekem wel beetje zin om te gaan nu. Qountdown heeft me bewezen dat ik me toch overal op kan vermaken. :) Alleen beetje jammer dat er in 3 van de 4 teams wel een rotte appel zit. xd

Aan de andere kant heb nu 3 hele fijne feestjes gepland staan net voor Hard Bass die samen de ticketprijs hebben voor alleen Hard Bass.. :P
Last edited by Inner Creativity on , edited 2 times in total.
Bierkoning
last seen Aug 2026
93Wesley93 wrote:Krijg toch stiekem wel beetje zin om te gaan nu. Qountdown heeft me bewezen dat ik me toch overal op kan vermaken. :)

Aan de andere kant heb nu 3 hele fijne feestjes gepland staan net voor Hard Bass die samen de ticketprijs hebben voor alleen Hard Bass.. :P
Gewoon gaan m'n jong, lekker handjes klappen en meezingen!
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Pommer wrote:
93Wesley93 wrote:Krijg toch stiekem wel beetje zin om te gaan nu. Qountdown heeft me bewezen dat ik me toch overal op kan vermaken. :)

Gewoon gaan m'n jong, lekker handjes klappen en meezingen!
Eigenlijk wel.. Vorig jaar was best wel episch, hele avond de groep kwijt met een vriend, en ze 15 min voor het einde opeens weer tegen het lijf lopen. Wat een avontuur was dat vergeet nooit meer wat ik allemaal meegemaakt heb toen. xd Alleen dit jaar toch even me eigen revancheren en wél wat mee krijgen van de show waar ik me geld 80 % voor neertel. :P
Hardtraxx Veteran
Squirrie wrote: Miss dus heenweg taxi, en terugweg bij bus zeggen dat je kaartje kwijt bent? :D
Je kunt t proberen om sochtends zo in te stappen, soms doen ze achter de deuren open. Anders wordt t gewoon dokken net als een ander :P
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
kameraad van mij was vorig jaar ook kaartje kwijt moest hij weer 3 euro betalen
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:
hurricane wrote:

Dat was idd erg lafjes! En dan gingen ze zeggen dat ze gereserveerd waren, terwijl ze 30 minuten later er nog steeds stonden :mad:

En taxi reserveren is ook geen optie, want die nemen ze niet aan :P

Miss dus heenweg taxi, en terugweg bij bus zeggen dat je kaartje kwijt bent? :D
Ben nog nooit op kaartje gecontroleerd bij de bus op de terugweg.