Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Die gedachte klopt inderdaad als je het over 'snoepjesparadijs' hebt.. aangezien ik nu verplicht nuchter moet verveel ik me dood de eerste paar uren..

Vandaar ! Snaptu? :,) Niks raars aan dat ik dan van mening verander vind ik. Wel respect voor jou dat je het nog wist xd

Awwwww, meneer kan niet zonder snoepgoed :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:43 

Donateur

Jahwel hoor! Maar dan ga ik wel naar een ander feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Die gedachte klopt inderdaad als je het over 'snoepjesparadijs' hebt.. aangezien ik nu verplicht nuchter moet verveel ik me dood de eerste paar uren..

Vandaar ! Snaptu? :,) Niks raars aan dat ik dan van mening verander vind ik. Wel respect voor jou dat je het nog wist xd

Ja, onze laatste keer samen nuchter was op Beat The Bridge xd
Toen hadden we samen besloten nuchter te gaan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Jahwel hoor! Maar dan ga ik wel naar een ander feest..

Netjes! Ik heb vertrouwen in je! :kiss:

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ja, onze laatste keer samen nuchter was op Beat The Bridge xd
Toen hadden we samen besloten nuchter te gaan. :cool:

True dat, ik verklaarde me solidair met jou, meneer BOB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

Kaarten binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Kaarten binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:
Kaarten buiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:54 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Ksnap het nog niet helemaal maargoed, niks raars aan in jouw geval inderdaad, maar wilde gewoon om wat uitleg vragen :) Dus de line-up is te snoeperig voor je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:
Kaarten buiten :)

Jij hebt ook een nationaal stadionverbod Chris, dat betekent ook voor de GelreDome.. Dat naar aanleiding van je nogal ludieke actie die jij gepleegd hebt tijdens de wedstrijd Ajax - AZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Morgen kaartjes bestellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:16 

Hardtraxx Elite

Hoe is HardBass qua drukte? Ik hoor van veel mensen dat Qlimax altijd erg druk is. Ook Qlimax dit jaar zou volgens velen veelste druk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

Naar mijn idee minder druk dan Qlimax, maar afgelopen jaar stond het ook aardig vol!
Gewoon zoeken naar een plekje, linksvoor was het afgelopen jaar gewoon goed te doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:53 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoe is HardBass qua drukte? Ik hoor van veel mensen dat Qlimax altijd erg druk is. Ook Qlimax dit jaar zou volgens velen veelste druk zijn.

Alsgoedis! Gaan er bij Qlimax 28.000 naar binnen en bij Hard Bass 25/26.000, weet het niet helemaal zeker meer, maar bij Qlimax worden er wel meer kaarten verkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 01:58 

Hardtraxx Veteran

Vond t wel meevallen bij qlimax.. Loudness, dat was pas te druk. Hopelijk wordt dit net zo druk als in2010...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 03:21 

2011 vond ik het ook goed, voorin tenminste
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 11:33 

Hardtraxx Addict

Als je kijkt op die dvd van 2009, zie je nog veel plaats in de menigte, jammer is dat nu zo niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 12:23 

Hardtraxx Addict

Ruimte zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 20:32 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Ruimte zat.

dit! ;) Ligt er natuurlijk ook aan waar je in de zaal staat, maar naar mijn ervaring vind ik het wel meevallen. Niks is erger dan de hardstyle tent van Free Festival dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

twijfel twijfel

dit of kaartje ajax-man utd vragen voor me b-day :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 20:40 

Donateur

The Anim0l schreef:
twijfel twijfel

ajax :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:47 

The Anim0l schreef:
twijfel twijfel

ben je voor ajax of man u? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
The Anim0l schreef:
twijfel twijfel

ben je voor ajax of man u? xd

ben voor ajax:P
zou leuk zijn als ze winnen
maar heb er ook vrede mee als ze genadeloos afgeslacht worden :D
en man utd zie je nou ook niet elke week in t echt spele :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:13 

Donateur

Met t volgende salaris maar eens een kaartje aanschaffen haha xd Had me na Qlimax eigenlijk voorgenomen om nooit meer voor de "gezelligheid" naar een feest te gaan, maar fuck it... moet toch wat met mn geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Wil er graag heen, maar gaat dit jaar niet gebeuren. Clubweekend :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 02:42 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hard Bass 2012 · Update

Op 11 februari vindt Hard Bass voor de vierde keer plaats in het Arnhemse GelreDome. Verdeeld over vier teams zal de top van de Hardstyle scene zijn geluid laten horen. In de aanloop naar dit stadion evenement komen er verschillende winacties, speciale items in b2s television en sets op b2s radio. Blijf op de hoogte!

Anthem
Het anthem is dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Headhunterz! In b2s television vertelde hij over het anthem en hoe hij naar Hard Bass uit kijkt:

'Hard Bass afgelopen jaar was super speciaal! Op dat moment was ik een beetje op zoek, ik voelde hem even niet helemaal. En op dat evenement realiseerde ik me waar ik naartoe wilde met m'n sound. Mede daardoor was ik heel erg blij dat ik gevraagd werd voor het anthem. De inspiratie die ik afgelopen jaar heb opgedaan op Hard Bass kon ik nu toepassen op het anthem en ik heb er ook echt een gevoel bij. 'Eternalize' is de geëvalueerde stijl van Headhunterz in 2011, het eindproduct van wat ik in dat jaar allemaal met mijn stijl gedaan heb. De tekst heb ik samen met Winne geschreven, we wilden iets thematisch maken. Nou, 2012 natuurlijk, dan zal de wereld vergaan. Tenminste, dat was eerst zo. Verder heb ik E-life een zin laten doen en zit 'Sacrifice' er stiekem in verstopt, dat is ongeveer het belangrijkste in mijn leven. Dus ja, 'Eternalize', vereeuwigen. De track gaat over het vereeuwigen van onze stijl, en dat we daarvoor moeten evalueren!'

CD / DVD
Ook dit jaar wordt er een Hard Bass 4CD uitgebracht. Niemand minder dan The Pitcher, Luna, Frontliner en Chris One zullen de schijfjes mixen. Tevens wordt er een registratie geschoten, welke op DVD & Blu-ray zal uitkomen.

b2s television & radio
Bij b2s television blijf je iedere week op de hoogte van de laatste nieuws. In aanloop naar het evenement kun je interviews met de DJ's, backstage materiaal en andere leuke weetjes verwachten.
Vanaf volgende week staat b2s radio iedere donderdagavond in het teken van Hard Bass. Om 20.00 uur hoor je een pre-party mix gemixt door een artiest uit een van de teams. Hieronder vind je de planning, so stay tuned!

19 januari – Team Yellow by Toneshifterz
26 januari – Team Red by Deepack
02 februari – Team Green by Zatox
09 februari – Team Blue by Alpha²

Winacties
In de laatste week van december werd er een actie op Twitter gehouden. De respons was boven verwachting en de winnaar is inmiddels bekend; Patrick gefeliciteerd met je prijs! Tot en met donderdag kun je op de b2s Facebookpagina, met jouw ultieme Hard Bass herinnering, ook kans maken op een 2011 DVD & CD pakket!
In de tweede week van januari gaat er een grote actie starten voor de echte fans! Jij maakt kans om tijdens Hard Bass jouw idolen uit je favoriete team te ontmoeten. And many more. Dus hou de b2s social media kanalen goed in de gaten!

Website
Op de speciale Hard Bass website vind je alle informatie betreffende de 4 teams en het evenement zelf. Klik hier voor de website.

Tickets
Hard Bass gaat sneller dan ooit uitverkopen, tickets zijn nog te verkrijgen via b2s.­nl. Mocht je liever gelijk je busticket erbij boeken, dan kun je een combi ticket boeken via http://www.eventtravel.nl. Voorkom teleurstelling en koop je ticket tijdig, de beschikbare VIP tickets zijn al geruime tijd uitverkocht.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten