Ja hier kan je echt super veel uit opmaken 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Trouwens ook echt fantastisch dat die sherlocks op dit forum al 2 weken wisten dat het B-Front was omdat ze een parkje herkenden uit vorige video's 
Moest ook wel even lachen toen ik B-front in dat parkje zag zitten jawrote:Trouwens ook echt fantastisch dat die sherlocks op dit forum al 2 weken wisten dat het B-Front was omdat ze een parkje herkenden uit vorige video's
Je hoort gewoon de break en opbouw naar de climax hoor?wrote:Ja hier kan je echt super veel uit opmaken
De interesse van velen is gewekt. Nu maar wachten op een preview
Heel erg benieuwd naar dit anthem, maar dat kan niet fout zitten met B-Front 
Zo te horen een vet anthem, wat een sfeer weet die man toch te creëren 
hebben we nu wel weer zin? hahaha
voor 50 euro kaartje gekocht, toch aanwezig dus 
wrote:voor 50 euro kaartje gekocht, toch aanwezig dus
Ik beslis in de week voor Hardbass nog wel of ik ga of niet. Als ik dat nu al zo zeg, acht ik de kans vrij groot dat ik gewoon ga.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
B-Front zegt in dat interview dat hij oude en nieuwe Sounds wil combineren in z'n set.
Ik begin stiekem al weer te hopen op universe door gelredome
Dromen mag.
Ik begin stiekem al weer te hopen op universe door gelredome
Dromen mag.
GODVERDOMME, ZIN IN GODVERDOMME!wrote:hebben we nu wel weer zin? hahaha
Ik verwacht een dansje met jou te doenwrote:wrote:voor 50 euro kaartje gekocht, toch aanwezig dusJij zal ook eens niet gaan.
Ik beslis in de week voor Hardbass nog wel of ik ga of niet. Als ik dat nu al zo zeg, acht ik de kans vrij groot dat ik gewoon ga.
Ik ga ook sowieso wel maar wacht nog even af wat er met de tickets op TicketSwap gebeuren.
Doe dan maar Awake/Virus/Panic Attack/Sleepwalker/Neophobia/Scary Noises oid, die vind ik stuk voor stuk vetter dan Universewrote:B-Front zegt in dat interview dat hij oude en nieuwe Sounds wil combineren in z'n set.
Ik begin stiekem al weer te hopen op universe door gelredome![]()
![]()
Dromen mag.
Thema: onderwater
Show: 32 lasers, 48 vlammen en +- 1200 moving heads.
Bron/meer info:
http://www.hardnews.nl/interview-groots ... feest-b2s/
Staan leuke dingen in dat artikel!
Show: 32 lasers, 48 vlammen en +- 1200 moving heads.
Bron/meer info:
http://www.hardnews.nl/interview-groots ... feest-b2s/
Staan leuke dingen in dat artikel!
Nou dan hoop ik dat ze gezien hebben dat vorig jaar goed beviel, en de jaren daarvoor minder. Vorig jaar was echt wel een van de betere stages die ze gehad hebben voor hard bass!Het uitwerken van een idee tot een daadwerkelijke stage moet een uitgebreid proces zijn. Hoe verloopt dit bij jullie?
We evalueren eerst goed hoe de voorgaande show is verlopen en wat de bezoekers ervan vonden. Dat doen we door middel van online onderzoek en het meelezen op diverse fora.
Goed interview verder trouwens! Kritische vragen over Rebelion en de grote hoeveelheid reclame. Kudo's Hard News
Vond de lichtshow wel echt heel beperkt vorig jaar.
Niet mee eens. Leuke show gehad met vuur achteraan.wrote:Vond de lichtshow wel echt heel beperkt vorig jaar.
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Iets te veel vuur achteraan tijdens opening van team greenwrote:Niet mee eens. Leuke show gehad met vuur achteraan.wrote:Vond de lichtshow wel echt heel beperkt vorig jaar.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Naar mijn mening waren de stage en show aantal jaren terug stukken beter. Vond vorig jaar maar skeer.
wrote:Niet mee eens. Leuke show gehad met vuur achteraan.wrote:Vond de lichtshow wel echt heel beperkt vorig jaar.