Heel erg benieuwd naar de tracklists

wrote:Hopelijk wat nieuwe album platen van Phuture Noize en E-Force.
wrote:Benieuwd naar alle cd's. Goede artiest keuzes iig.
wrote:wrote:Hopelijk wat nieuwe album platen van Phuture Noize en E-Force.
Zouden ze wachten tot aan Hardbass zelf? Ik snap ook niet dat ze er allemaal zo geheimzinnig over moeten doen?wrote:Zou die anthem nog komen voor de editie van 2017? Of was dat alvast een teaser voor 2018
Ik denk niet echt dat dit de bedoeling is geweest.. Een anthem hyped de boel altijd lekker op, dus ook de kaartverkoop. Denk dat het allemaal iets langer heeft geduurd dan gepland, of er is in een (relatief) later stadium pas besloten een anthem te laten produceren. Wellicht had dit te maken met de toen al tegenvallende kaartverkoop van vorig jaar en de afwezigheid van een anthem.wrote:Zouden ze wachten tot aan Hardbass zelf? Ik snap ook niet dat ze er allemaal zo geheimzinnig over moeten doen?wrote:Zou die anthem nog komen voor de editie van 2017? Of was dat alvast een teaser voor 2018
Volgens mij werkt het alleen maar negatief op dit moment.
Idd, een track van de anthemproducer zelf (B-Front wellicht) gebruikt als OST zonder enige Hardbass-vocal of whatsoever.. Laten we hopen van nietwrote:Krijg je weer net zo'n debacle als vorig jaar met onduidelijkheid over anthem(s).
Zou toch prioriteit nummer 1 zijn dit jaar als ze besluiten om weer 1 anthem te doen![]()
Wordt m'n 7e keer HB maar nog nooit zo weinig zin gehad als dit jaar
Hier precies hetzelfde, ik ga me echt wel vermaken en het zal zeker wel een goed feestje worden. Echter kan ik op dit moment niet zeggen GODVERDOMME, ZIN IN GODVERDOMME!wrote:Idd, een track van de anthemproducer zelf (B-Front wellicht) gebruikt als OST zonder enige Hardbass-vocal of whatsoever.. Laten we hopen van nietwrote:Krijg je weer net zo'n debacle als vorig jaar met onduidelijkheid over anthem(s).
Zou toch prioriteit nummer 1 zijn dit jaar als ze besluiten om weer 1 anthem te doen![]()
Wordt m'n 7e keer HB maar nog nooit zo weinig zin gehad als dit jaar![]()
Ik heb idd ook wel eens meer uitgekeken naar een feest als Hardbass..
HYPE HYPE HYPE HYPE
View on Facebookwrote:B-FRONT ANTHEM CONFIRMED
GVD dat klinkt al vetwrote:View on Facebookwrote:B-FRONT ANTHEM CONFIRMED