Denk vooral dat mensen in het begin een wauw factor hadden bij hun tracks en sets, verfrissende kicks, hoger bpm etc. Het is nieuw en nog niet vaak gedraaid.
Maar na een tijdje hun te volgen is het 13/12, het mixwerk is slecht, de tracks zijn nagenoeg hetzelfde, geen verfrissende sounds, laserkicks, het is erg simpel, etc etc.
Ik ben direct bij hun loudness liveset afgehaakt, de tracks klinken kut, het bpm veel te hoog, het mixwerk is erg kut, ze hebben iedere set wel veel nieuwe tracks (wat voor bepaalde artiesten erg bijzonder is) maar bij hun in mijn ogen slecht uitpakt. En zo is het eigenlijk met de meeste gearbox artiesten wel, zoals rebelion, malice, unresolved.
maar ieder zo zijn eigen mening:
Als je bijv het loudness topic leest:feesten/loudness-klokgebouw-05-03-2016-klokgebouw-eindhoven-t52841-175.html#p1572926Citaat:
Uiteindelijk dus nog 3 kwartier Malice meegepakt. Dat ging dus gruwelijk hard. Zoveel verschillende harde kicks in hun nummers, bij elke nieuwe kick hoorde je het publiek weer schreeuwen van verbazing. Vooral gate 5, WTF man. Gekke gasten ook op het podium. Mixwerk was weer matig. Bij elke overgang de LPF/HPF filter gebruiken. Verder ken ik de titels van hun tracks niet echt, maar ze draaiden naast eigen tracks nog Judge Me, Fatal, Dismissed Again, Dismissed (
), Absolute Terror, Tormento, This Is Who I Really Am, Gravity (Mind Dimension Remix) en The End. Dat vond ik wel een waardige afsluiter, dus Jason Payne gelaten voor wat het was en naar huis gegaan.
Citaat:
Tijd voor Malice in zaal 2. Dit is de set waar ik al een paar weken naar uit keek. En ze hebben voor mij de verwachtingen compleet waargemaakt, overtroffen zelfs. Alle tracks die ik wilde horen kwamen voorbij. Ook heel gaaf dat Rooler tot 3x toe de dj booth weer in kwam tijdens hun collabs. Paar mooie momenten:
- The baddest: iedereen stond de grote kickroll mee te trommelen. Zag er heel vet uit
- hoop Delete tracks. passen prima tussen de tracks van hunzelf.
- de loudness edit van Doom. Elke gate andere kicks. Compleet uit mn plaat. Keek ook elke keer weer mensen aan die er zo bij stonden
van wat gebeurt hier. Voor mij ook wel t meeste vette moment van de avond, Gate 5
die kick kwam erin en ik stond echt met mn bek vol tanden. Kippenvel achter op mn hoofd en armen, 2 man naast mij exact hetzelfde. Wist niet meer waar ik t moest zoeken
- dacht dat mijn verwachtingen niet nog verder konden worden overtroffen, maar ze sloten af met The End. track die ik al heel lang live wilde horen sinds ik m had ontdekt. Kon niet op een beter moment worden gedraaid.
Citaat:
Nog een klein stuk Malice meegepakt, dikwijls met men bek open staan kwijlen als die kicks erin kwamen.
Enorme diversiteit van kicks en bakken vol drive in die set, echt het vetste wat ik na Delete VIP heb meegemaakt.
over malice loudness tool:
Citaat:
Ho-ly-shit wat bizar vet, die hele track
Kippenvel
En dan bij de liveset, beginnen mensen al af te druipen over hun tracks, sets etc:hardstyle/malice-loudness-05-03-2016-t55049.htmlCitaat:
Zo in MQ thuis klinkt het meeste nergens naar eigenlijk en vrij amateuristisch. Moet dit toch nog een keer definitief op een feest oordelen. Al die Delete platen zijn wel pluspunten. Afsluiten met The End is sowieso +oneindig.
Citaat:
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze snel wat platen afgemaakt hebben voor loudness om maar het 'wauw' gehalte hoog te houden, die nieuwe platen klinken allemaal maar simpel. die fuckin die en xtermination zijn bijvoorbeeld veel te simpel als je ze vergelijkt met dictatorship of Stand Back. En dan die doom (loudness edit). hoeveel gare kicks kun je maken. waar is madness. Alsjeblieft laat ze meer kwaliteit gaan maken ipv kwantiteit. word geen unresolved, blijf origineel.