Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Als ze dit jaar wat spoontech artiesten boeken en geen gearbox ben ik blij. En een team met phuture noize, b-front, prefix & density :woot:


ik verwacht geen spoontech artiesten. iets van gearbox sluit ik niet uit vanwege de extreme hype de laatste tijd. zou iniedergeval wel onterecht zijn als je het mij vraagt.

zoals hierboven al vaker vermeld, zou ik b-front, phuture noize en prefix & density erg gaaf vinden in team yellow. als we dan toch bezig zijn met dromen: main concern vs delete & vazard + freakshow live, als team red. stel je voor met het geluid van het gelredome :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Verwacht iets van Gearbox als afsluiter Rebelion vs Malice die een liveact vormen. Tegenwoordig zijn alle raw dj's al deel van een liveact. Behalve Spoontech & Gearbox artiesten en gok dat Gearbox stuk meer mensen trekt helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kijk nu al uit naar alle haat in dit topic als der iets van gearbox staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop de laatste 4 uur een Gearbox Showcase net als op Fatality.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 05:56 
 
Hardtraxxer

En alweer een topic dat straks alleen maar over Gearbox blijkt te gaan :lol:
Goed gedaan jongens! Vooral de muziek & artiesten promoten die jullie zo kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zo hypocriet ook. Tot voor een jaar geleden was gearbox nog dat nieuwe frisse label met vette muziek. En toen ze tracks weg gaven was iedereen er als de kippen bij. Maar nu rebelion dus een hype is (en alles wat een hype is wordt op haattraxx dood geslagen) is gearbox dus in zijn algemeenheid kut. Juist....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zo hypocriet ook. Tot voor een jaar geleden was gearbox nog dat nieuwe frisse label met vette muziek. En toen ze tracks weg gaven was iedereen er als de kippen bij. Maar nu rebelion dus een hype is (en alles wat een hype is wordt op haattraxx dood geslagen) is gearbox dus in zijn algemeenheid kut. Juist....

Misschien omdat het van producties met een frisse sound is gegaan naar voornamelijk producties met een generieke sound (een enkele uitzondering daargelaten) die ook nog eens kwalitatief zwaar ondermaats klinken, en waarbij vooral kwantiteit voorop staat. Zie bijvoorbeeld nu Malice. Hoge verwachtingen van die gasten na Dictatorship, maar hun huidige producties zijn daar toch zowel op kwalitatief als op creatief gebied niet meer mee te vergelijken?

Artiesten worden niet voor niets een hype, zeker niet in de raw-scene; vaak passen ze een populair trucje toe, wat nu vooral de quasi-harde kick/anticlimax is (zie bijvoorbeeld Caine), wat goed aanslaat bij het grote publiek. Logisch dus dat de gemiddelde kritische Hardtraxxer, die naar originaliteit en kwaliteit zoekt in producties, daar niet op zit te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk vooral dat mensen in het begin een wauw factor hadden bij hun tracks en sets, verfrissende kicks, hoger bpm etc. Het is nieuw en nog niet vaak gedraaid.

Maar na een tijdje hun te volgen is het 13/12, het mixwerk is slecht, de tracks zijn nagenoeg hetzelfde, geen verfrissende sounds, laserkicks, het is erg simpel, etc etc.
Ik ben direct bij hun loudness liveset afgehaakt, de tracks klinken kut, het bpm veel te hoog, het mixwerk is erg kut, ze hebben iedere set wel veel nieuwe tracks (wat voor bepaalde artiesten erg bijzonder is) maar bij hun in mijn ogen slecht uitpakt. En zo is het eigenlijk met de meeste gearbox artiesten wel, zoals rebelion, malice, unresolved.

maar ieder zo zijn eigen mening:

Als je bijv het loudness topic leest:
feesten/loudness-klokgebouw-05-03-2016-klokgebouw-eindhoven-t52841-175.html#p1572926

Citaat:
Uiteindelijk dus nog 3 kwartier Malice meegepakt. Dat ging dus gruwelijk hard. Zoveel verschillende harde kicks in hun nummers, bij elke nieuwe kick hoorde je het publiek weer schreeuwen van verbazing. Vooral gate 5, WTF man. Gekke gasten ook op het podium. Mixwerk was weer matig. Bij elke overgang de LPF/HPF filter gebruiken. Verder ken ik de titels van hun tracks niet echt, maar ze draaiden naast eigen tracks nog Judge Me, Fatal, Dismissed Again, Dismissed ( :huh: ), Absolute Terror, Tormento, This Is Who I Really Am, Gravity (Mind Dimension Remix) en The End. Dat vond ik wel een waardige afsluiter, dus Jason Payne gelaten voor wat het was en naar huis gegaan.


Citaat:
Tijd voor Malice in zaal 2. Dit is de set waar ik al een paar weken naar uit keek. En ze hebben voor mij de verwachtingen compleet waargemaakt, overtroffen zelfs. Alle tracks die ik wilde horen kwamen voorbij. Ook heel gaaf dat Rooler tot 3x toe de dj booth weer in kwam tijdens hun collabs. Paar mooie momenten:
- The baddest: iedereen stond de grote kickroll mee te trommelen. Zag er heel vet uit :worship:
- hoop Delete tracks. passen prima tussen de tracks van hunzelf.
- de loudness edit van Doom. Elke gate andere kicks. Compleet uit mn plaat. Keek ook elke keer weer mensen aan die er zo bij stonden :oh: van wat gebeurt hier. Voor mij ook wel t meeste vette moment van de avond, Gate 5 :surrender: die kick kwam erin en ik stond echt met mn bek vol tanden. Kippenvel achter op mn hoofd en armen, 2 man naast mij exact hetzelfde. Wist niet meer waar ik t moest zoeken :bomb:
- dacht dat mijn verwachtingen niet nog verder konden worden overtroffen, maar ze sloten af met The End. track die ik al heel lang live wilde horen sinds ik m had ontdekt. Kon niet op een beter moment worden gedraaid.


Citaat:
Nog een klein stuk Malice meegepakt, dikwijls met men bek open staan kwijlen als die kicks erin kwamen.
Enorme diversiteit van kicks en bakken vol drive in die set, echt het vetste wat ik na Delete VIP heb meegemaakt.


over malice loudness tool:
Citaat:
Ho-ly-shit wat bizar vet, die hele track :worship: Kippenvel :drool:


En dan bij de liveset, beginnen mensen al af te druipen over hun tracks, sets etc:
hardstyle/malice-loudness-05-03-2016-t55049.html

Citaat:
Zo in MQ thuis klinkt het meeste nergens naar eigenlijk en vrij amateuristisch. Moet dit toch nog een keer definitief op een feest oordelen. Al die Delete platen zijn wel pluspunten. Afsluiten met The End is sowieso +oneindig.


Citaat:
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze snel wat platen afgemaakt hebben voor loudness om maar het 'wauw' gehalte hoog te houden, die nieuwe platen klinken allemaal maar simpel. die fuckin die en xtermination zijn bijvoorbeeld veel te simpel als je ze vergelijkt met dictatorship of Stand Back. En dan die doom (loudness edit). hoeveel gare kicks kun je maken. waar is madness. Alsjeblieft laat ze meer kwaliteit gaan maken ipv kwantiteit. word geen unresolved, blijf origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is trouwens een Gearbox topic, waarin we deze discussie beter kunnen voortzetten dan dit topic:

algemeen/gearbox-topic-t48567-25.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar zit in een citaat van mij bij :D
Toegegeven, thuis luister ik niet vaak Malice. Als ik op een feest helemaal in de sfeer zit vind ik Malice het gruwelijkste wat we op dat moment kan overkomen.
Live gaat het zo lekker lomp :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:

En dan bij de liveset, beginnen mensen al af te druipen over hun tracks, sets etc:

Ik vind dat je hier de liveset te niet doet, er zijn welgeteld 2 mensen niet super positief, alle andere reacties zijn meer in de richting van NONDEJU WAT VET.

Ik zou dit serieus wel eens live willen meemaken. Eerste keer dat ik een Gearbox track live hoorde was op Craft, tijdens Thera vs Jason Payne. Was de vetste track van die set, vond de sfeer vet en kickrolls en stevige kicks. Live klonk het helemaal niet amateuristisch ofzo... (toegegeven, het was maar 1 track, maar toch).

Oh en verder
Michaelotje schreef:
En alweer een topic dat straks alleen maar over Gearbox blijkt te gaan :lol:
Goed gedaan jongens! Vooral de muziek & artiesten promoten die jullie zo kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, Dirk, wat is er met jou gebeurd. Ik dacht dat je een echte Haattraxxer was. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I've changed, my boy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, dan maak ik ook maar even een line-upje ;)

Team Blue:
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
LIVE: ALLSTVRS

Team Green:
Noisecontrollers
Frontliner
Code Black
LIVE: Mashup Jack

Team Yellow:
B-Front
Phuture Noize
E-Force
LIVE: Theracords (Dj Thera, Jason Payne, Prefix & Density)

Team Red:
Deetox
Warface
Regain
LIVE: geen ideee???!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Nou, dan maak ik ook maar even een line-upje ;)


Je hebt hier een mooi topic voor: algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zeggen dat je een bepaalde naam graag wil zien is prima, maar hele lineups mogen inderdaad in algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html vanaf nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whut. Nu doet Hard Bass ook al zo'n LYM-trucje door de locatie van het evenement te wijzigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Whut. Nu doet Hard Bass ook al zo'n LYM-trucje door de locatie van het evenement te wijzigen...

Ik zie helemaal geen locatie staan :p Stond er eerst wat anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Sarabande schreef:
Whut. Nu doet Hard Bass ook al zo'n LYM-trucje door de locatie van het evenement te wijzigen...

Ik zie helemaal geen locatie staan :p Stond er eerst wat anders?


Kreeg ook al een melding maar zag niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er stond eerst GelreDome, nu staat er inderdaad niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk. Het was nog gelukkig nog geen tyfusbende op FB van artiesten, organisaties, tourbusbedrijven en klotesites die allemaal een eigen Hard Bass eventje willen hosten. Zou mega chill zijn als de feitelijke organisaties ook iedere week even de tijd en plaats veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben ze met Loudness ook gedaan net. Flink irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket sale op 5 november :) Line up eind deze maand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Hard Bass line-up wordt altijd voor de kaartverkoop bekend gemaakt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
De Hard Bass line-up wordt altijd voor de kaartverkoop bekend gemaakt toch?


De laatste jaren wel in ieder geval, dus ik verwacht hetzelfde dit jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten