Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

georganiseerd door Inner Vision

zaterdag 9 februari 2013
22:00 - 04:00
Dynamo indoor
Eindhoven

Genres
hardcore, hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 12 ,-

Tickets
Voorverkoop is gestart op maandag 15 oktober 2012 om 00:00.
Verkrijgbaar bij Paylogic, bij de locatie zelf.

Minimumleeftijd
16

Kledingvoorschrift
Carnaval

Line-up

Citaat:
Hardcore
Tommyknocker
Amnesys
System:Overload
Future
Critical Damage
Insaniax
Mr. Sinister
R2B
MC: Sonik


Citaat:
Hardstyle
Radical Redemption
Maximize
Zona & Two Gunkid
Delt-A
Bematic
Red Steel
Waveblaster


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt knallen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:40 
 

Geen Sinterdanny en Prins Tom d'n Urste :cry:

Wel vette flyer, zal eens kijken of ik kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa! Here we go! Er bij zijn is meemaken in Eindje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:28 
 
Hardtraxxer

Dit is een optie maar even over na denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:52 
 

Gezien ik voortaan in Best woon en het hier dus om de hoek is misschien wel een optie dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persbericht staat nu online! http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hakkuhga ... -2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 12:39 
 

Project 141 schreef:
Toch weer leuke headliners geregeld :) Hier niet aanwezig, spendeer carnaval liever met vrienden.


Neem je je vriendjes toch gewoon lekker mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:14 
 

Ff nog iemand regelen die meegaat maar heb hier zin in. Hele avond hardcore behalve als het te blij is. Dan ga ik gewoon weg. Kent iemand die gasten en wat draaien die?
Tommyknocker aub geen zeikset.
Amnesys is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er te blij wordt gedraaid kun altijd nog kijken of het bij de Hardstyle meer naar je smaak is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:34 
 

Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, maar ik wilde eigenlijk voor de hardcore gaan omdat ik daar nu eens wat feesten van wil bezoeken. Hopen dus dat er stevig gedraaid wordt. Misschien pak ik jouw set wel ff mee :D Al vind ik het geluid in die hal daar niet geweldig maarja. Heb niks te klagen met zo'n redelijke locatie op fietsafstand. Nu nog ff mensen overtuigen en dat wordt niet makkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben hier volgende week aanwezig als fotograaf. Ik mag 2 mensen meenemen, dus mocht je zin hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:57 
 

Dat klinkt wel interessant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:03 
 
Hardtraxx Addict

Je mag mee wat mij betreft, ik ben er alleen niet helemaal vanaf het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig.

Ik neem aan dat iedereen dit weet maar voor de zekerheid:
Citaat:
Kledingvoorschrift
Carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:18 
 

En anders? Kom je er niet in? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo erg zal het niet zijn denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dresscode is natuurlijk niet verplicht, maar wel leuk! Voorgaande edities was 75-85% van de bezoekers verkleed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kans is aanwezig dat ik hier heen ga, alleen nog m'n vriendin overtuigen en vervoer regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geregeld, ik ga d'r heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LET OP!

De kaartverkoop gaat sneller dan ooit. Voorgaande edities waren aan de deur binnen een half uur uitverkocht, en dit jaar lijkt het erop dat het nog veel sneller zal gaan. De voorverkoop sluit op vrijdag om 23:59! Als je zeker wilt zijn van een ticket haal deze dan zo snel mogelijk in de voorverkoop via http://www.dynamo-eindhoven.nl/tickets!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 10:33 
 

Kaartje is binnen. Is er al een timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TIMETABLE

Concertzaal
20:00-21:00 Critical Damage
21:00-22:00 R2B
22:00-23:00 Insaniax
23:00-00:00 Mr. Sinister
00:00-01:00 System:Overload
01:00-02:00 Amnesys
02:00-03:00 Tommyknocker
03:00-04:00 Future
Hosted by MC Sonik

Atrium
21:00-22:00 Waveblaster
22:00-23:00 Red Steel
23:00-00:00 Delt-A
00:00-01:00 Bematic
01:00-02:00 Maximize
02:00-03:00 Zona & Two Gunkid
03:00-04:00 Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig Amnesys en Radical Redemption niet tegelijk! :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten