Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste 100 kaarten worden nu verkocht. Wacht dus niet te lang want het is bijna uitverkocht! (Geen promotiepraatje!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Max, deze keer niet zoveel biertjes van tevoren nuttigen, haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken je pinnen bij de muntjes, of moet dat contant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ken je pinnen bij de muntjes, of moet dat contant?

Pinnen is niet mogelijk, zorg dat je contant geld hebt.

Hakkuhgat is UITVERKOCHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks mensen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder thuis dan verwacht helaas, werd uit het niets opeens gefouilleerd. Was wel een leuk feestje vond ik, goed geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Aftermovie:



Ik sta er ook op @1:37 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D ik ook, in de eerste paar seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt, bedankt iedereen!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten