Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Jezus wat is dit een houthakkersfeest geworden xd
Dan te bedenken dat ik in 2006 op de eerste editie door Showtek in aanraking ben gekomen met Hardstyle :loving:


Kan mij ook niet anders herinneren dat Hardstyle in Ground Zero ook een rol in speelde.
Iemand die weet waarom dit niet meer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Scarphase vs GPF, wat een godvers grote bak stront wordt er dan over je heen geflikkerd zeg


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Jezus wat is dit een houthakkersfeest geworden xd
Dan te bedenken dat ik in 2006 op de eerste editie door Showtek in aanraking ben gekomen met Hardstyle :loving:


Kan mij ook niet anders herinneren dat Hardstyle in Ground Zero ook een rol in speelde.
Iemand die weet waarom dit niet meer is?

Weggepest door harry hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2019 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Jezus wat is dit een houthakkersfeest geworden xd
Dan te bedenken dat ik in 2006 op de eerste editie door Showtek in aanraking ben gekomen met Hardstyle :loving:


Kan mij ook niet anders herinneren dat Hardstyle in Ground Zero ook een rol in speelde.
Iemand die weet waarom dit niet meer is?

Weggepest door harry hardcore


Vorig jaar nog wel Hardstyle maar kan me herinneren dat de tent maar voor een kwart gevuld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werden naar mijn mening ook niet zo'n heel denderende Hardstyle line-ups neergezet de laatste paar jaren.
2013 geweest, was wel leuk, maar de Raw was veel te klein, grote inschattingsfout vond ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Er werden naar mijn mening ook niet zo'n heel denderende Hardstyle line-ups neergezet de laatste paar jaren.
2013 geweest, was wel leuk, maar de Raw was veel te klein, grote inschattingsfout vond ik dat.


Op PRSPCT en Multigroove na is het hele feest een complete inschatting fout.
Artiesten als o.a. The Playah , Nosferatu en Promo hadden hier moeten staan.
Dat je dan laatste 2 uur het tempo opvoert kan ik dan nog inkomen. Nu is op het eerste uur na de Mainstage compleet verneukt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 23:29 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Niks mis met de PRSPCT, Multigroove en Hellbound stage hoor imo haha.

Het is dat nachtfeesten me niet echt meer trekken ('t zal de leeftijd zijn denk ik), maar anders hadden die 3 stages (en de line-up daarvan) me wel gelokt. Verder is het idd wel een herrie-festival geworden, niet mijn ding (maar dat het toch zo goed als uitverkocht is wel een teken dat die 'herrie' volk trekt - en dit festival mede in stand houdt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
MelvinFR schreef:
Niks mis met de PRSPCT, Multigroove en Hellbound stage hoor imo haha.

Het is dat nachtfeesten me niet echt meer trekken ('t zal de leeftijd zijn denk ik), maar anders hadden die 3 stages (en de line-up daarvan) me wel gelokt. Verder is het idd wel een herrie-festival geworden, niet mijn ding (maar dat het toch zo goed als uitverkocht is wel een teken dat die 'herrie' volk trekt - en dit festival mede in stand houdt).

Zelfde geldt voor hs tegenwoordig toch? Alles moet maar snel en met rare piepjes ipv kicks. En het liefst elke set met een paar uptempo platen op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Sassie schreef:
MelvinFR schreef:
Niks mis met de PRSPCT, Multigroove en Hellbound stage hoor imo haha.

Het is dat nachtfeesten me niet echt meer trekken ('t zal de leeftijd zijn denk ik), maar anders hadden die 3 stages (en de line-up daarvan) me wel gelokt. Verder is het idd wel een herrie-festival geworden, niet mijn ding (maar dat het toch zo goed als uitverkocht is wel een teken dat die 'herrie' volk trekt - en dit festival mede in stand houdt).

Zelfde geldt voor hs tegenwoordig toch? Alles moet maar snel en met rare piepjes ipv kicks. En het liefst elke set met een paar uptempo platen op het einde.


Mogge bakkie :beer: Slechte ontwikkeling, vooral als artiesten midden op de dag al gaan afsluiten met uptempo platen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan voor mij niet snel genoeg gaan! Lkkr pompen toch? Ik heb het ook altijd graag dat dj's met opzet offbeat mixen, dan heb je nog meer kicks per minuut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest hier gehad, voornamelijk het geluid was echt heel erg goed :thumbsup:

Verbeterpunt, wachtrij om binnen te komen. Hebben meer dan een uur moeten wachten voordat we binnen waren.. Waren maar 8 poortjes, ronduit belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Verbeterpunt, wachtrij om binnen te komen. Hebben meer dan een uur moeten wachten voordat we binnen waren.. Waren maar 8 poortjes, ronduit belachelijk.


Huh, jij bent toch altijd een VIP???
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RickZ schreef:
Verbeterpunt, wachtrij om binnen te komen. Hebben meer dan een uur moeten wachten voordat we binnen waren.. Waren maar 8 poortjes, ronduit belachelijk.


Huh, jij bent toch altijd een VIP???


Ik ben zeker een 'Very Important Person'
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten