Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, wat een line-up. Ik zou hier heel graag heen willen ipv Dream Village ofzo (weet nog niet zeker of ik daar heen kan), maar het is 18+ en ik ben dan nog steeds 16. Bovendien is het 's avonds/'s nachts dus ik zal toch wel niet mogen van mijn ouders..... Nee, ik ga gewoon naar Dream Village ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 16:14 

Hardtraxx Elite

Ik wil ik zo graag heen ook maar leeftijd grens is weer mooi balen! :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:15 

Hardtraxx Addict

Zeker een mooie line-up zeg! Ben wel bang dat Wavo mag afsluiten op de raw en dat hij dan dubbel staat met TC LIVE. :cry:

Alhoewel, ik zie net dat vorig jaar de rawstage om 6 uur stopte en de main tot 7 uur doorging, dus dan zal het toch goed gaan. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:21 

geheheheheh :evil:

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Zeker een mooie line-up zeg! Ben wel bang dat Wavo mag afsluiten op de raw en dat hij dan dubbel staat met TC LIVE. :cry:

Alhoewel, ik zie net dat vorig jaar de rawstage om 6 uur stopte en de main tot 7 uur doorging, dus dan zal het toch goed gaan. :clap:

De mains (HS en HC) gaan (normaal tenminste) een uur langer door dan de andere stages. TC Live zal dus sowieso na Wavo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:04 

Donateur

Goeie line-up ja :) Deze hou ik maar even als optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Zeker een optie... maar wel lastig, met Dreamvillage en Q-base ook in die maand. Alledrie kan sowieso niet, helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 03:50 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar echt een super leuk en gezellig feest gehad, en nu wederom een prima line-up dus dikke optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:25 

Hardtraxx Addict

De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:43 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Vorig jaar echt een super leuk en gezellig feest gehad, en nu wederom een prima line-up dus dikke optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar -.-
Was het daar nog slechter dan op de TC-area op Alcatraz vorig jaar? (voor wie bij beide festivals is geweest...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Dikke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 00:34 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Richardd schreef:
Was het daar nog slechter dan op de TC-area op Alcatraz vorig jaar? (voor wie bij beide festivals is geweest...)

Nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 01:16 

Hardtraxx Veteran

Vorige 2 editie wilde ik al gaan, maar had geen geld. Nu 2 tickets voor 34 euro, 3 x is scheepsrecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 01:30 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Dikke optie!

nee we zijn gewoon aanwezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 10:34 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk weer aanwezig, was vorig jaar echt een topfeest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 12:11 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Qz. schreef:
Richardd schreef:

Nee :P

Ah, dan was het in ieder geval niet extreem slecht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 16:23 

Hardtraxx Veteran

Dat Line-up.. :bomb:

Clock Kid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Clock Kid :thumbsup:

Die was zoooo vet he vorig jaar... alleen toen TOCH besloten om naar Geck-O live te gaan, met pijn in mijn hart... (geen spijt van gehad, maar het was wel extreem zuur dat ze tegelijk stonden).

Als ik ga, dit jaar, blijf ik denk ik wel bij Clock Kid. Hij draaide volgens mij vorig jaar ineens 2 dikke harde techno platen in zijn set ofzo, ging echt nergens over, wat een baas :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:52 

Hardtraxx Addict

Heb zelf 1 keer een compleet setje van Clock Kid meegemaakt. Zeker vet en vernieuwend hoe hij mixt! Enige nadeel, hij gebruikt samples van veel tracks, maar sommige worden dan toch niet gedraaid. Dus dan ben je je aan het verheugen op een plaat, komt ie niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Heb zelf 1 keer een compleet setje van Clock Kid meegemaakt. Zeker vet en vernieuwend hoe hij mixt! Enige nadeel, hij gebruikt samples van veel tracks, maar sommige worden dan toch niet gedraaid. Dus dan ben je je aan het verheugen op een plaat, komt ie niet!

Dat is juist mooi, vind ik persoonlijk :) doe het zelf ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:29 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Goeie line-up ja :) Deze hou ik maar even als optie!

Als jij optie doet doe ik het ook! :D Vond dit vorig jaar echt een vet feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:

Ohja, als ik hem als optie doe maakt dat niemand wat uit, maar Daan, OH JAA, dan zet ik hem ook als optie :cry:

Oh jeej, ik ben echt in een flauwe bui...

Ik denk toch dat het Q-Base en GZ wordt dit jaar... yolo alles, twee weken na elkaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:16 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Mellow schreef:

Ohja, als ik hem als optie doe maakt dat niemand wat uit, maar Daan, OH JAA, dan zet ik hem ook als optie :cry:

Oh jeej, ik ben echt in een flauwe bui...

Ik denk toch dat het Q-Base en GZ wordt dit jaar... yolo alles, twee weken na elkaar xd

Jezusss zeg en nu verwacht je zeker van me dat ik... Vooruit, ook wel een beeeeeeeetje omdat jij ook gaat :lol: Tevreden???
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

Hele dikke lineup! Zeker een optie ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten