Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:32 
 
Organisator

Feest: Ground Zero Festival
Datum: 01.09.2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Recreatieterrein Bussloo
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.groundzerofestival.nl/tickets
Prijs:
- Die Hard Tickets: Sold Out
- Early Bird Tickets: Sold Out
- Regular Tickets: € 49,50 (ex fee)
- Group Tickets (4 persons, 1 ticket. arrive together): € 190 (ex fee)
- Hotel Package (2 pers. 1 ticket) €300,-
Ground Zero Festival Ticket 2x, One night stay at Thermen Bussloo 2 persons. Breakfast, Late check-out until 13.00 and use of sauna possible for a discounted price.

Line-up:
Volledige line-up: http://www.groundzerofestival.nl/line-up

AREA'S
- Mainstage
- RGB
- Hellbound
- Terrordrang
- Rebl City
- PRSPCT
- Multigroove

AMBASSADORS
- Partyraiser (Mainstage)
- The Sickest Squad (RGB)
- Sjammienators (RGB)
- Frantic Freak (Hellbound)
- Noisekick (Terrordrang)
- Outsiders (Rebl City)
- Thrasher (PRSPCT)
- Pavo (Multigroove)

TRAVEL PARTNERS
Germany:
- Feierreisen
- HardTours
- Coretravel
- Corestyle

France:
- Akkros
- Trip & Teuf / Festimove

Switzerland:
- Tekknostore

TRAILER:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! o.a. op in PRSCPT Area:
KRTM (live)
Lucy Furr
Somniac One
Mindustries
The Outside Agency
Dolphin
Deathmachine
Igneon System
Thrasher
Dj Producer
Detest
The Satan (Live)
Mc Dart

Multigroove:

Dj Rob
Marc Acardipane
Dana
Pavo
Bass D
Dano
Franky Jones



Wat mij opvalt op dit festival is dat er een hoop uptempo/terror gehalte aanwezig is. :mad: Weinig Classic Hardstyle. :/ of is dit Rebl City?
Er is ook geen lijn te ontdekken in de line up van een area, bv oldskool, hardstyle, Early in 1 tent.

Ook zijn er tijden bekend wanner de artiesten moeten...
Desalniettemin zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot over dik een week! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:19 
 
Hardtraxxer

Ik heb echt bijna een jaar terug al twee tickets gewonnen via I'M IN. Maar waarschijnlijk niet aanwezig wegens drukke periode en de week erop ook al een dik nachtfeest met QBase
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable ook bekend: https://www.groundzerofestival.nl/timetable

Aanwezig sowieso de eerste 2 uur in de PRSPCT Area:

22.00-23.00 Somniac One (L)
23.00-00.00 Mindustries vs The Outside Agency (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjammienators moeten rennen om 5:00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toa ook om 00:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt goeie fissa. Waarschijnlijk afsluiten bij Groaner, Gabba front en Nekro. Main ook wel leuk maar vind Partyraiser niet zoveel aan. Alhoewel je Partyraiser nooit echt meer hard ziet draaien.

Daarnaast vast wel ff bij Thera om de hoek kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Wordt goeie fissa. Waarschijnlijk afsluiten bij Groaner, Gabba front en Nekro. Main ook wel leuk maar vind Partyraiser niet zoveel aan. Alhoewel je Partyraiser nooit echt meer hard ziet draaien.

Daarnaast vast wel ff bij Thera om de hoek kijken


Nou, ik heb vannacht dus op GZ moeten werken vlakbij de terror stage. Die afsluiter was echt een pure aids zeg, klonk net alsof iemand een vastlopende computer op de speakers had aangesloten. Wat een pokkeherrie is dat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
klonk net alsof iemand een vastlopende computer op de speakers had aangesloten.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tering ja, dat was niet meer normaal. drrrrrrrrrrrrrr….
Jammer dat uptempo/Terror/Frenchcore de boventoon voerde op Ground Zero.
Ben even op de Main geweest maar daar hoorde ik alleen maar hoge tokken en plopjes
Was verder ook aanwezig op de PRSPCT, Rebl (Hardstyle) en Multigroove stage.

Mijn eigen dood geërgerd aan Marc Acardipane bij Multigroove, die probeerde de hele stage mee te krijgen met iedere keer stiltes in de tracks aan te brengen. Bah, zat ook totaal mis met het in mixen van zijn eigen tracks die notabene in Recordbox geanalyseerd zijn. Die was duidelijk dronken. :beer:

PRSPCT was erug lekker met Somniac One, TOA vs Mindustries en Detest vs Deathmachine. Wat een kicks!
Rebl even bij Pavo en Luna geweest, was ook wel een heerlijk setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoxyz schreef:
Wordt goeie fissa. Waarschijnlijk afsluiten bij Groaner, Gabba front en Nekro. Main ook wel leuk maar vind Partyraiser niet zoveel aan. Alhoewel je Partyraiser nooit echt meer hard ziet draaien.

Daarnaast vast wel ff bij Thera om de hoek kijken


Nou, ik heb vannacht dus op GZ moeten werken vlakbij de terror stage. Die afsluiter was echt een pure aids zeg, klonk net alsof iemand een vastlopende computer op de speakers had aangesloten. Wat een pokkeherrie is dat zeg.

Klopt, setje van groan-er ook maar een kwatiertje geweest ofzo. Volgens mij ging er ook wat mis met de speakers, want op de reguliere terrordrang in Beesd wordt er niet op zo'n manier afgesloten. Noisekick had wel een prima setje, maar ieder z'n smaak ofc. Verder had Thera echt een dik setje. Zimmersion aangevraagd, soul train aangevraagd. En als kers op de taart, voor het eerst in m'n leven de beste hardcore track ooit live gehoord; Ophidian - Butterfly vip :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2018 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Spalken schreef:
Hoxyz schreef:
Wordt goeie fissa. Waarschijnlijk afsluiten bij Groaner, Gabba front en Nekro. Main ook wel leuk maar vind Partyraiser niet zoveel aan. Alhoewel je Partyraiser nooit echt meer hard ziet draaien.

Daarnaast vast wel ff bij Thera om de hoek kijken


Nou, ik heb vannacht dus op GZ moeten werken vlakbij de terror stage. Die afsluiter was echt een pure aids zeg, klonk net alsof iemand een vastlopende computer op de speakers had aangesloten. Wat een pokkeherrie is dat zeg.

Klopt, setje van groan-er ook maar een kwatiertje geweest ofzo. Volgens mij ging er ook wat mis met de speakers, want op de reguliere terrordrang in Beesd wordt er niet op zo'n manier afgesloten. Noisekick had wel een prima setje, maar ieder z'n smaak ofc. Verder had Thera echt een dik setje. Zimmersion aangevraagd, soul train aangevraagd. En als kers op de taart, voor het eerst in m'n leven de beste hardcore track ooit gehoord; Ophidian - Butterfly vip :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:


Noisekick zijn set vond ik wel echt gaaf. Ben niet zo heel fanatiek met de terror, maar die gekke sampletjes erin en zo gevolgd door snoeiwerk waar je U tegen zegt is wel mooi. Heb ook compleet dubbel gelegen om dat ene nummer met die sample van: En wat zeggen we tegen mama?

Al met al moet ik wel concluderen dat terror niks voor me is, maar dat ik het als medewerker daar me echt heb vermaakt. De mensen waren voor 99% vriendelijk en de sfeer was iig in het hoekje bij de terror/hellbound erg goed.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten